Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
česik
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 9:56 am Předmět: kšilt 1203 |
|
|
V aktuálním světě motorů je v okénku před 25-ti lety článek o rušní kšiltů na 1203, kdyby měl někdo zájem, můžu naskenovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 10:06 am Předmět: |
|
|
Mám zájem, naskenuj. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 10:06 am Předmět: |
|
|
Prosím, prosím |
|
Návrat nahoru |
|
|
česik
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 11:58 am Předmět: |
|
|
Tak tady to je
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 1:16 pm Předmět: |
|
|
Výborný! |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 6:20 pm Předmět: |
|
|
Skvelé, srdečná vďaka, česiku Presne si spomínam na rozhovor s jedným Ing. karosárom v TAZke, ktorý rozprával, aké to bolo haló, keď "nejaká dielňa na Morave" to začala upravovať. Tá úprava bola samozrejme známa už dávno, no nadriadený orgán - GR ČAZ Praha stále váhal popustiť investičné prostriedky potrebné pre TPV umožňujúcu zaviesť modernizáciu karosérie. Práve táto úprava "na kolene" rozhodnutie nadriadeného orgánu výrazne urýchlila. Je možné, že inak by 1203 bola vyrábaná so starou karosériou ešte ďalšie cca 3 roky. Po vstupe do kombinátu ZŤS Martin (júl 1988) už bola situácia v Trnave omnoho optimistickejšia a rozhodovanie pružnejšie - žiaľ to moc dlho netrvalo. Presne o dva roky sa kombinát rozpadol... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 6:54 pm Předmět: |
|
|
Zajímalo by mě, jak žhavé je to s tou spotřebou doopravdy. Těm téměř dvěma litrům moc nevěřím. |
|
Návrat nahoru |
|
|
česik
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 8:07 pm Předmět: |
|
|
Byl jsem celkem překvapenej, myslel jsem, že střecha bez kšiltu přišla z automobilky a ne od nějakých mechaniků..
Jinak spotřeba je zvláštní, už jenom tím, jak je úspora v různých rychlostech rozházená. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 8:07 pm Předmět: |
|
|
Stavím se k tomu též skepticky, ale co jsem slyšel od jednoho mechanika 70. - 80. let, tak to bylo přímo zázračné...prý. Něco na tom asi bude. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 8:59 pm Předmět: |
|
|
No, ještě máme na trosce zadní kšílt. Vířivé proudy a tak dále že, takže až to víkendu s Burákem utetáme, tak pak vám napíšem o kolik klesla spotřeba
Ale zas aby to pak nevylítlo ze silnice. Třeba je to tam jako - jak řikaj tuningáři - "vodtrhová hrana píčo". |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 9:04 pm Předmět: |
|
|
A maják dáme do kabiny... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 9:05 pm Předmět: |
|
|
To pak bude jezdit skoro zadarmo! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 9:58 pm Předmět: |
|
|
no na každým šprochu pravdy trochu
dáme je do aerodynamického tunelu ať zjistí konkrétní odpory vzduchu .........................
ale kto to zaplaty ?? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne červen 21, 2009 10:31 pm Předmět: |
|
|
Já ne, já si ho chci nechat.
Nicméně všimněte si, že je 1203 trochu do šípu, vpředu širší, vzadu užší, to je +.
A že takovejhle kšiltík může udělat hodně, tomu věřím, když dneska se to hraje u koncernu na užší zrcátko na pravé straně, užší gumy = nižší spotřeba ( ne kvůli valivému odporu ), vliv na spotřebu kvůli aerodynamice má i samotná velikost motoru ( resp. jeho spotřeba vzduchu ), brzdy a jejich chlazení...na to se dneska kouká a dělá to nějaké hodnoty, věřím že takovej kšiltík udělá fakt mnoho. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
česik
Založen: 9.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: po červen 22, 2009 6:30 am Předmět: |
|
|
Slyšel jsem od jednoho majitele, že u Favoritů zvyšovalo lízátko na předním nárazníku, co se dávalo na novější modely, spotřebu až o litr. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|