Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

kšilt 1203
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
česik



Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 9:56 am    Předmět: kšilt 1203 Citovat

V aktuálním světě motorů je v okénku před 25-ti lety článek o rušní kšiltů na 1203, kdyby měl někdo zájem, můžu naskenovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 10:06 am    Předmět: Citovat

Mám zájem, naskenuj.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 10:06 am    Předmět: Citovat

Prosím, prosím Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
česik



Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 11:58 am    Předmět: Citovat

Tak tady to je Wink

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 1:16 pm    Předmět: Citovat

Výborný! Palec nahoru Palec nahoru Palec nahoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 6:20 pm    Předmět: Citovat

Skvelé, srdečná vďaka, česiku Wink Presne si spomínam na rozhovor s jedným Ing. karosárom v TAZke, ktorý rozprával, aké to bolo haló, keď "nejaká dielňa na Morave" to začala upravovať. Tá úprava bola samozrejme známa už dávno, no nadriadený orgán - GR ČAZ Praha stále váhal popustiť investičné prostriedky potrebné pre TPV umožňujúcu zaviesť modernizáciu karosérie. Práve táto úprava "na kolene" rozhodnutie nadriadeného orgánu výrazne urýchlila. Je možné, že inak by 1203 bola vyrábaná so starou karosériou ešte ďalšie cca 3 roky. Po vstupe do kombinátu ZŤS Martin (júl 1988) už bola situácia v Trnave omnoho optimistickejšia a rozhodovanie pružnejšie - žiaľ to moc dlho netrvalo. Presne o dva roky sa kombinát rozpadol...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 6:54 pm    Předmět: Citovat

Zajímalo by mě, jak žhavé je to s tou spotřebou doopravdy. Těm téměř dvěma litrům moc nevěřím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
česik



Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 8:07 pm    Předmět: Citovat

Byl jsem celkem překvapenej, myslel jsem, že střecha bez kšiltu přišla z automobilky a ne od nějakých mechaniků..

Jinak spotřeba je zvláštní, už jenom tím, jak je úspora v různých rychlostech rozházená.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 8:07 pm    Předmět: Citovat

Stavím se k tomu též skepticky, ale co jsem slyšel od jednoho mechanika 70. - 80. let, tak to bylo přímo zázračné...prý. Něco na tom asi bude.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 8:59 pm    Předmět: Citovat

No, ještě máme na trosce zadní kšílt. Vířivé proudy a tak dále že, takže až to víkendu s Burákem utetáme, tak pak vám napíšem o kolik klesla spotřeba Cool

Ale zas aby to pak nevylítlo ze silnice. Třeba je to tam jako - jak řikaj tuningáři - "vodtrhová hrana píčo".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 9:04 pm    Předmět: Citovat

A maják dáme do kabiny... Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 9:05 pm    Předmět: Citovat

To pak bude jezdit skoro zadarmo!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 9:58 pm    Předmět: Citovat

no na každým šprochu pravdy trochu
dáme je do aerodynamického tunelu ať zjistí konkrétní odpory vzduchu .........................
ale kto to zaplaty ??
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 10:31 pm    Předmět: Citovat

Já ne, já si ho chci nechat.

Nicméně všimněte si, že je 1203 trochu do šípu, vpředu širší, vzadu užší, to je +.

A že takovejhle kšiltík může udělat hodně, tomu věřím, když dneska se to hraje u koncernu na užší zrcátko na pravé straně, užší gumy = nižší spotřeba ( ne kvůli valivému odporu ), vliv na spotřebu kvůli aerodynamice má i samotná velikost motoru ( resp. jeho spotřeba vzduchu ), brzdy a jejich chlazení...na to se dneska kouká a dělá to nějaké hodnoty, věřím že takovej kšiltík udělá fakt mnoho.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
česik



Založen: 9.1.2007
Příspěvky: 24
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: po červen 22, 2009 6:30 am    Předmět: Citovat

Slyšel jsem od jednoho majitele, že u Favoritů zvyšovalo lízátko na předním nárazníku, co se dávalo na novější modely, spotřebu až o litr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com