Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dobíjanie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: ne prosinec 26, 2010 9:02 pm    Předmět: Citovat

No to je taky úžasnej název článku : "Proč akumulátor nedrží proud ve vozidle ?"

Já nevím - ve vozidle můžete držet kočku, nebo malý dítě, v některejch autech se docela drží smrad, ale držet ve vozidle proud ???

Dál hned první věta - "Akumulátor po nabytí" je taky skvělá. To jako kdyby tě zastavili policajti, mrkli pod kapotu a zeptali se "Pane řidiči, jak jste nabyl tenhle akumulátor ? Že vy ste ho někde šluknul ?" Cool

Jinak ovšem, abych mlel trocha k tématu - co se týče vlastních baterek, tak nejlepší zkušenosti mám pochopitelně s Vartama. Do jednoho nejmenovanýho ropáckýho plasťáku sem si na podzim kópil Silvr Dynamit - sice stála skoro dva litry, ale prostě i teď jak bylo -15, tak to mínilo urvat startér. Z hlediska výdrže mám taky velmi dobrý zkušenosti s baterkama Banner - jednu jsem měl dokonce snad deset let, prošla deseti verglama a furt v pohodě startovala. Určitě se vyplatí dát dvě tři stovky navíc oproti nákupu neznačkový baterky v Kauflandu, to je fakt šetření na nepravým místě. Kupodivu neměl jsem moc dobrý zkušenosti s Akumou - měl jsem postupně dvě nový a nevydržely víc jak 4 roky. Mohla to bejt náhoda, ale mě to napříště odradilo.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne prosinec 26, 2010 9:57 pm    Předmět: Citovat

Bacha na to, Bannerky se poslednich nekolik let dost zhorsily, ja s nima mel problemy v Praseti a to sem tam vystridal 3 - jednou sada 2 6 voltovejch a jednou 12V, jedna z tech 6V zakukala po nekolika mesicich a ta 12V zase trpela dost velkym samovybijenim, takze sem to po 4 dnech stani nenastartoval. Tedka tam mam YUASU (nebo jak se to pise) a prisel sem k tomu po zime a bez dobijeni sem to nahodil. Jinak co se tejce neznackovejch baterek, tak jim davam prednost, pac sou levny a vydrzej taky, ve 1203 ji mam tedka 4. sezonu (jednu zimu sem to mel este v ty stary) a to s tim jezdim v podstate denodenne a startuju to rovnou na plyn, takze si prece jenom vickrat votoci nez na benzin.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: ne prosinec 26, 2010 11:24 pm    Předmět: Citovat

jj šetřit na baterce se nevyplácí
ale spoustě lidí se to může porád říkat a stejně se nepoučej a pak porád votravujou že jim to nedobíjí je to furt vybitý atd atd ....
a stejně se z toho nepoučej a ještě se vytahujou jak koupili levnou baterku ..........atd ...
no prostě : bav se s volem vo sobotě .......

já přišel do autodílů a řekl jsem mu : chci baterku 50-60Ah , ale žádnou z těch co máte tady , chci nějakou značku bosch , afa , varta ...... přivezl mi bateria 55 Ah mám ji už 5let a nějakej den k tomu nejdřív ve120 a pak střídala škatule , dobíjel jsem ji cca 4x protože jsem ji vybil rádiem a svícením , někdy na podzim jsem ji chtěl dobít ale nic nechtěla , měl jsem pocit že potřebuje spíš by to chtělo vyčistit startér , jezdím denně ale spíš jen kousky , letos zatím nejnižší teplota -20
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ritchie
adept na RCG


Založen: 6.5.2009
Příspěvky: 273
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: po září 19, 2011 8:22 pm    Předmět: Citovat

Může mě někdo poradit proč troska málo dobíjí ,když jsem vyměnil dobíjecí relé? Dal jsem tam to elektronické-š 120 místo kontaktového. Dobíjí to až při zvýšených otáčkách asi 1 500 a výš.
Když zapnu klíček při vypnutém motoru tak i ta kontrolka dobíjení svítí slaběji než před výměnou relátka.
Altik je tam neznámých hodnot,asi ze š 100. Můžou znalci elektrily poradit? Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po září 19, 2011 8:27 pm    Předmět: Citovat

Propoj kostru regulatoru s kostrou auta, pres ty gumovy podlozky to moc nevodi.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ritchie
adept na RCG


Založen: 6.5.2009
Příspěvky: 273
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: po září 19, 2011 8:39 pm    Předmět: Citovat

To moje elektronický relé gumový kroužky nemá ,ale je pravda že jsem kostřící drát ze 4 kontaktu držel rukou přimáčklý k palubce. Že by pro to?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po září 19, 2011 9:23 pm    Předmět: Citovat

Budto todle, nebo je v hajzlu ten regulator.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po září 19, 2011 9:32 pm    Předmět: Citovat

nemusí bejt v hazlu někdy to chce vyzkoušet relátek víc
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ritchie
adept na RCG


Založen: 6.5.2009
Příspěvky: 273
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: po září 19, 2011 9:35 pm    Předmět: Citovat

To relátko je nový. A na to starý baňatý to dobílelo normálně,tak nevim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út září 20, 2011 7:17 am    Předmět: Citovat

Podle mě u elektronického regulátoru z principu věci jsou dva stavy - funguje/nefunguje, pokavad teda není nějaká zjehněná zenerka, či kerej brajgl to tam má na starosti. Ale za normálních okolností má regulační parametry nastavený napevno a provozem se nijak neměníjou. Spíš bych to fakt viděl na špatný propojení a přechoďák.

Ještě mě napadla taková hovadina - určitě se bavíme o altíku a ne o dynamu, žejo ? To já jen krz tu zmínku o hundrtce (měla altík tuším až někdy od roku 73 nebo 74)...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: út září 20, 2011 10:38 am    Předmět: Citovat

no právě že to má hodnoty napevno ,
všechno má nějaký tolerance ,
u š120 jsem měni l 4x z toho 2 nový , nejlepší bylo starý co vypadalo že je na vyhození

nedobíjí ti to jak ? svítí ti kontrolka ? nebo se ti nedobije baterka - je stále vybitá
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ritchie
adept na RCG


Založen: 6.5.2009
Příspěvky: 273
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: út září 20, 2011 7:23 pm    Předmět: Citovat

Díky všem za názory.
Objasním situaci: To baňatý kontaktový relé tam je leta a dobíjelo normálně. Ale dost se hřeje a jak jsem tam chmátral,jsem si i spálil ruku. Tak jsem se lekl a říkám si dám radši nový co mám v záloze-to elektronický.
Po zapojení zjištuju,že kontrolka zhasíná až od 1500 ot. a výš.
Estli neni teda slabý altik z hudrtky.
Lze ty relatka zaměňovat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út září 20, 2011 9:03 pm    Předmět: Citovat

já bych tam asi mrsknul nákej altík z fáčka či feldy, co má regulátor už vevnitř a bylo by.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: út září 20, 2011 9:35 pm    Předmět: Citovat

fa / fel nejni žádnej zázrak , je to vlastně úplně to samý jen to malinko jinak vypadá , u škatule (r94) je fa už z výroby , po startu to musím prošlápnout nad 2000ot aby začal dobíjet jináč mi to chcípne páč nedrží sepnutý bezp relé

zkus jiný altík je možný že má v háji nějakou diodu
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út září 20, 2011 9:39 pm    Předmět: Citovat

Skutečně nevim, já myslim, že 55, resp 70 Ah je poměrně znát. Měl jsem to ve Škodce a v pohodě to bylo. A ne dobíjení je to dost znát. Vono takovej maják dost žere...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 6 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com