Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt listopad 12, 2009 3:21 pm Předmět: |
|
|
Mrknu _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 8:47 pm Předmět: |
|
|
Tak se pochlub, admine _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 9:12 pm Předmět: |
|
|
Burák napsal: | Tak se pochlub, admine |
KTEREJ IDIOT DEMENTNÍ KOKOTSKEJ POSRANEJ TO VYMYSLEL???!!!! Proč když chci vyndat alternátor, musim odmontovávat chladič? To se mi snad jenom zdá, jebal jsem se s tim 3 hodiny, než jsem to vymyslel!
(a dávám si sám sobě na 10 minut ban za neslušnou mluvu, kurva!) |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 9:22 pm Předmět: |
|
|
Hale, ja netvrdim, ze ten alternator jde vyndat nejak perfektne, ale chladic sem fakt vyndavat nemusel a to uz sem to u ocelota delal 2x. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 9:27 pm Předmět: |
|
|
Horem to nejde. Zkoušel jsem to zadem, ale tam vadí táhlo řazení nebo co je to za štangli. Vepředu vadí řídící tyč. Když jsem povolil chladič a trochu ho nadzved, stejně tam vadí stabilizátor a pomocnej nosník pod ním. Musel jsem vypustit vodu, chladič odmontovat, sundat z hadic, a vyklonit ho dopředu a pak dozadu, aby alternátor podlez pod nim a pak se dal přehodit přes tu příčku nad nápravou. Nevim jak to má Ocelot, ale u tle trnavskýho sráče jsme na jinej způsob prostě nepřišli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 9:50 pm Předmět: |
|
|
ale kucí já ho taky vyndal bez demontáže chladiče , ale neřeknu jak , páč je to jak ježek v kleci , jediný co si pamatuju že se musí otočit vzhůru nohama _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 10:12 pm Předmět: |
|
|
Točil jsem ho do všech stran. Asi jsem málo čet Foglara. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 11:04 am Předmět: |
|
|
Vono je mozny, za tam mas ten vetsi altik, co ma este zvlast regulator, ja uz mam 70A s integrovanym regulatorem, ten de vyndat po demontazi sani vzduchovyho filtru celkem v pohode. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 11:12 am Předmět: |
|
|
70 ? ale to je z něčeho jiného
normálně tam je 55 a velikostně jsou téměř stejné ať je regulátor na něm nebo mimo _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 11:15 am Předmět: |
|
|
Myslim, ze tam mam altik z felicie, normalne tam pasuje, akorat se musi prehodit remenice a vedou k nemu akorat 2 draty: plus vod baterky a fous ke kontrolce. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 9:40 pm Předmět: |
|
|
Tam máme momentálně 55 altík z Rapida. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 10:19 pm Předmět: |
|
|
A pásne tam taky ten ze 120cy nebo ho mám vykrtnout do Ledoktorovy židečí aukce? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 10:22 pm Předmět: |
|
|
Pásne, akorát je slabej _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne duben 18, 2010 10:40 pm Předmět: |
|
|
Burák napsal: | Pásne, akorát je slabej |
no ono záleží jakej páč ve 120 se můžou vyskytovat čtyři : 35A , 42A , 55A , 55A s regulátorem (podle roku výroby ale za ty roky hlavně podle toho co tam kdo dal ), takže se musíš podívat jakej tam máš (ze120)
ty prví dva nedoporučuju _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po duben 19, 2010 5:56 am Předmět: |
|
|
1203 a 120 ma uplne stejny spotrebice a stejnou baterku, takze tam musi stacit i ten nejslabsi a majak zas tolik nezere a neopouziva se tak dlouhodobe. Bezne provoz takovydleho auta vystaci s 300W dynamem, coz je pri 15V 20A, takze i u toho 35A altiku mas este 15A rezervu, takze si muzes blikat jak chces. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|