Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dobíjanie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: čt červenec 02, 2009 8:26 pm    Předmět: Citovat

úplné nedobíjení to rozsvítí ale jak píšeš byly nejspíš v háji jen uhlíky , tak to sice dá nějaké napětí ale nedodá dost proudu , bere to dost z baterky kde taky poklesne napětí , " měří se rozdíl napětí na plusu baterky " (pokles napětí z důvodu nedobíjení ú a plusu alternátoru (sice nějaké napětí je ale není proud z důvodu špatného buzení ) kdyby byl rozdíl těchto napětí cca 4 V tak se žárovka dost nerozsvítí páč je na 12 V
při přebíjení je to podobné
(z vlastní zkušenosti vím že při přebíjení je kontrolka vidět při cca 19 V)
napětí mezi plusem a minusem je na kontolce jen v klidu alternátoru , v chodu jen když odejdou diody (všechny)
je li špatné relé nemusí se rozsvítit vůbec , ale pak nesvítí ani po zapnutí klíčku
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so červenec 04, 2009 7:24 am    Předmět: Citovat

Plne rozumiem, ako je tá kontrolka zapojená i prinncíp jej (ne)fungovania Wink Nikdy som sa však teoreticky nezamýšľal nad tým, že je v podstate na nič. Resp. ku kontrole extrémov tak - ako to opisuješ (nedobíja vôbec či prebíja brutálne, alebo signalizáciu odpáleného regulátora). akosi slepo som veril všetkým tým kydom v "odbornej literatúre" a v článkoch odborných časopisov, kde tvrdili, že kontrolné svietidlo signalizuje taždú anomáliu či odchýlku v nabíjacej sústave. A0 patrilo to k týmto autám, teda hlavne k Š 120 (z ktorej je nabíjacia súprava prevzatá).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: so červenec 04, 2009 1:44 pm    Předmět: Citovat

máš úplnou pravdu , na drobné odchylky , které už mají vliv na dobíjení , je opravdu k ničemu , vyřeěila by to jen elektronika , nebo voltmetr
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so červenec 04, 2009 9:27 pm    Předmět: Citovat

Souhlas. Ta kontrolka je důležitá při jízdě. Pokud uletí klíňák, tak to nejen nedobíjí /to se ještě hodně km ujede/ ale hlavně nejde vodní pumpa a to už zavání uvařením. Dobíjení kontroluju zásadně odrazem reflektorů třeba od zdi, po přidání otáček motoru se musí intenzita světel lehce zvýšit. Pak nastupuje hustoměr a kontrola výšky hladiny v akumulátoru /pokud to jde/.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne červenec 05, 2009 6:56 am    Předmět: Citovat

Patrik Novák napsal:
máš úplnou pravdu , na drobné odchylky , které už mají vliv na dobíjení , je opravdu k ničemu , vyřeěila by to jen elektronika , nebo voltmetr

A ja som furt špekuloval, na čo tí sověti dávajú voltmetre do tých svojich áut. Nie je to tak dávno, čo to dávali aj do Lady.
Sestra 6 v tomto prípade tá svietivosť svetiel v závislosti od pridania fungovala tak ako píšeš, až pri vysokých otáčkach to znova pokleslo. Ja mám zas funkciu nabíjania spojenú s rýchlosťou prerušovania smeroviek. Ak blikajú za jazdy pomaly, tak viem, že sa niečo deje. Samozrejme, že v noci to je z jasu svetiel pekne zjavné.
Mimochodom aj na tento problém, ktorý som v tomto vlákne opisoval som prišiel štýlom "frekvencie smeroviek" - keď som šiel cca 80 km/h a lepil sa na mňa zozadu nejaký Mercedes, tak som mu blikol smerovkou, že cesta je voľná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st listopad 11, 2009 9:45 pm    Předmět: Citovat

O elektrice vim uplný prd. Mám dva dotazy. První je to, že Ina sice dobíjí, ale veškerá rozsvícená světla a světýlka se se zvyšujícími stávají stroboskopy. Na volnoběh dobrý, ale jak přidám, světla začnou poměrně výrazně blikat. Regulátor, či alternátor?
No a s tim souvisí druhej dotaz. Zděsil jsem se, ale žádný relátko jsem nenašel. Je tedy možný, resp velmi pravděpodobný, že Ina má už alternátor z Faforita s integrovaným regulátorem? Obávám se, že to znamená dalšího ježka v kleci, výměna altíku. Confused
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st listopad 11, 2009 9:58 pm    Předmět: Citovat

Esi vedou z altiku jenom 2 draty, jeden tlustej a jeden tenkej, tak ma ten regulator integrovanej v sobe. Obvykle pomuze vymena uhliku, teda pokud nejsou extreme vojety krouzky. Uhliky sezenes u branickyho pivovaru a autoelektrice elan (rozmery bohuzel nevim). Kdyztak mi ten altik dotlac, ja se na nej mrknu.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st listopad 11, 2009 10:06 pm    Předmět: Citovat

Jako v poho, v regále se válí dva favoriťácký nevyužitý. nejvíc mi točí, že ten krám budu muset dostat ven, kua Confused
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 6:41 am    Předmět: Citovat

a kdyby to favoriˇtáckej nebyl tak je relé pod palubkou , je vidět když se ohneš a podíváš na brzdovej válec (pokud ho máš v kabině)

normál : dva slabý (modrý, žlutý) a jeden silný
fav : jeden slabý jeden silný

pokud ti u toho obyč vypadne/upadne ten žlutý tak regulace nefunguje


když připojíš voltmetr tak na prázdno nesmí ukázat nad 14,2V
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 9:08 am    Předmět: Citovat

No, je pravda, že pod palubkou jsem ho nehledal Surprised
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 1:05 pm    Předmět: Citovat

no koho by to napadlo , já ho tam našel náhodou a proto vím že tam je

a až to vyřešíš zkontroluj hladinu elektrolitu v baterce , když to přebíjí odpařuje se víc vody
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 1:18 pm    Předmět: Citovat

No kdybys znal Sedany, tak ty měly regulátor taky pod palubkou. Mě zase dostává ta nádobka na brzdovku v plechový poličce pod palubkou. Ať děláš co děláš, stejně trocha brzdovky ukápne a pak to vyžere lak a je to vokyslý a hned na očích Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 1:35 pm    Předmět: Citovat

sestra 6 napsal:
No kdybys znal Sedany, tak ty měly regulátor taky pod palubkou. Mě zase dostává ta nádobka na brzdovku v plechový poličce pod palubkou. Ať děláš co děláš, stejně trocha brzdovky ukápne a pak to vyžere lak a je to vokyslý a hned na očích Crying or Very sad

a zespoda tý poličky je

ta brzdovka chce cvik nebo lahev s hadičkou , a pokud častěji doléváš je na vinně z cca 50% vystavovací váleček spojky , nebo ze 35% některý kolový váček
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 2:16 pm    Předmět: Citovat

to je v poho, mi zas točí to čidlo, chvílema se zasekává, takže to občas svítí. S tou baterkou nevim, každou chvíli je tam jiná.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 3:04 pm    Předmět: Citovat

No a nejsou ty baterky úplně blbý, to taky pak dělá věci. Dotáhni matku na startéru a vpodstatě ty samý na odpojovači.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 3 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com