Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Jak nejlépe přeříznout stejšnu
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
chinook



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 2:14 pm    Předmět: Jak nejlépe přeříznout stejšnu Citovat

Zdar chlapi,
Mám doma jeden vrak(p.s. není to ta Standova zelená Very Happy), který mi blokuje výjezd protože se městkým monocajtům nelíbilo, že to stojí na ulici. A potřebuju ho co nejefektivněji složit, teda respektive rozložit a udělat z toho nějakou milou hromádku pro skladování. A přitom aby z toho zbylo co nejvíc použitelných dílů.

Co se týče předku, tak tam je to celkem jasný-boky, podběhy, rám...

A jak máte zkušennosti se zadkem a střechou? kdosi psal, že se mu střecha po urváni zkrouti a pak ji musel nastřihat a svařit. Tak jestli ji urvat jen tak jak je, nebo to zkusit i s okapničkama aby pomáhaly trochu držet tvar?
No jakékoliv doporučení ocenímSmile Co nevidět se do toho opři s flexou...

Musím jet na technickou se Žabžou... což i tak asi budu muset jet v noci, páč se tam asi do doby propadu nedostanu Embarassed , ale tohle je asi tak největší překážka v cestě.
_________________
představím se hned jak to stihnu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 402
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 3:43 pm    Předmět: Citovat

No už jsem se leknul Smile |A co uříznout střechu ve sloupcích?Ty stejně potřebovat nebudeš.
_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
chinook



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 9:12 pm    Předmět: Citovat

když víš, co, ....jsem to asi neřekl, ale mám takovej plán za X let...a rad bych tu kastli dal zas dohromady, není na tom zas tak zle, na moderní pohon i s upravenej moderním podvozem.. ale to je písnička daleké budoucnosti Smile takovej sen

Ačkoli, možná by to aj nějak šlo kdyby se to šikovně fiklo nahoře...třeba nějak našíkmo přes sloupek...jen by to asi horší bylo zas dát dokupy(takže asi zvolím klasickou cestu s rizikem skroucení)....no otec kamoše je autoklempíř, tak v nejhorším bude mít pěknej meloucch Very Happy

Trochu ještě mě děsí přední sloupek, bo mám počítač i s příručkou, jak to je vlastně okolo toh předního skla sestavený, v opravě...ale co... se svářečkou se prej daj dělat divy...tak uvidím co z toho (z)bude Very Happy Very Happy


ROZBRUŠKY SE NEBOJME A NA JISKRY NEHLEˇDME
_________________
představím se hned jak to stihnu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 9:22 pm    Předmět: Citovat

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Coo too? doporučuju froté ručníky
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 6:39 am    Předmět: Citovat

citace:
A co uříznout střechu ve sloupcích?Ty stejně potřebovat nebudeš

To mi připadá jako dobré řešení a odřízlou střechu bych ihned použil opět jako střechu třeba na proložená prkna k prosychání nebo na palivové dříví. při vhodném podložení se snad nezkroutí.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 7:29 am    Předmět: Citovat

Rozřezat auto a pak ho zase svařovat dohromady? Doporučuji omývat přirození vlažnou vodou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
chinook



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 10:27 am    Předmět: Citovat

Predseda napsal:
Rozřezat auto a pak ho zase svařovat dohromady? Doporučuji omývat přirození vlažnou vodou.


to jsem zkoušel a nepomohlo to..... Razz

rozhodně mi ale rozřezání a schování někde v suchu na půdě nebo v garáži příjde jako mnohem lepší řešení, než to nechat nějakých X-20 let (protože vzhledem ke svým příjmu a hypotéce to hned nebude) nechat někde hnít venku na trávě v celku, což i samo o sobě by byl problém z hlediska prostoru. Už půl roku stím při každým projezdu čehokoliv musím cuknout o 20m a zase to natlačit do kopečka zpátky .Mít stodolu nebo dostatek zastřešeného místa, tak to vůbec neřeším, ale je to tak, jak to je. Nemám k dispozici prostě závratně velký lebensraum tak kastle musí na kousky a pozvozek na bok ke zdi. Každý decimetr pro mě bude mít závratnou velikost.

Primárně to jsou ND a tak jsem to auto i koupil, protože spodek je na tom dost zle, sekundárně z toho možná vznikne EXPERIMENT, tak asi tak... Wink
_________________
představím se hned jak to stihnu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 10:37 am    Předmět: Citovat

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
havlik



Založen: 23.4.2009
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 11:25 am    Předmět: Citovat

A uvažoval si taky o zpětné pevnosti takto rozřezaný a svařený kastle? každopádně je to totální zhovězilost a nápad žáka prvního stupně kterej si hraje s legem Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chinook



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 11:59 am    Předmět: Citovat

havlik napsal:
A uvažoval si taky o zpětné pevnosti takto rozřezaný a svařený kastle?


zatím to řežu po svárech a rozklepávám to na části jak to bylo k sobě navařeno ....a když to drželo 50 let tak jak to svařili dělníci ve výrobě, tak po vyvaření a opětovném svaření by to snad mělo zase dalších 50 let vydržet.
Jinak pevnosti se dá šikovně dost pomoct....

Možná blbec jsem ale zas takovej aby z toho flexou dělal dílky ve tvaru 3D puzzle ne. To bych to rovnou mohl odvýzt do šrotu v celku což nechci...

Právě proto jsem se tu ptal co byste mi doporučili jak to říznout. Samosebou že to mužu rozdělat na prvočinitele a do šroubku ale....

....ale to asi nemá cenu řešit. Každopádně děkuji těm, co se mi snaží poradit

S pozdravem Chinook
_________________
představím se hned jak to stihnu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 1:24 pm    Předmět: Citovat

Neni zač Wink
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 2:59 pm    Předmět: Citovat

Já vim co s tím.. odvez to tak jak to je do šrotu..
A až jednou (x- xx let .. známe ty velkolepé plány) budeš mít splacenou hypotéku a budes na to mít prostory kde to delat, kde to pak uskladnit, peníze na renovaci atd.. tak koupíš za pár kaček nějakou jinou 1200-trosku.. Možná že za 10 let budou trosku dražší, ale určitě tě to ve výsledku přijde na míň práce a peněz než nesmyslné rozřezání kvůli místu.
Nechci se tě dotknout, ale asi si nikdy žádné auto nerozdělával, protože jakmile se do toho pustíš, potřebuješ minimálně 2x tolik místa abys to vůbec všechno někam dal.
Kupodivu auto je poměrně hodně věcí na malém prostoru, takže tvoje "skladování na půdě" je opravdu krajní blbost Smile
takže šrot a je to Smile Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 3:22 pm    Předmět: Citovat

No tak by bylo řešení pořídit si naviják a auto nechat kompletně na kolech a vnitřek využít na sklad syslátů. Tak to mám já, až na to, že mi stojí Fuj Sedan na špalkách. Jen místo u řidiče si nechávám volné, když si potřebuju oddychnout od rodiny, tak se tam zabouchnu a okolní svět mi je ukradenej. Wink
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jan Skalický



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 193
Bydliště: Láz u Příbrami

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 4:04 pm    Předmět: Citovat

Jé a nechtěl bys mi na pár let tu střechu pujčit Laughing Zrovinka jednu sháním.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: pá duben 24, 2009 8:24 am    Předmět: Citovat

Zhruba 1.5km od mojeho baráku žije jeden pán, který má na zahradě dva (nyní již) vraky Oktávek, v garáži fungl nový 1221motor zabalený do voskového papíru, na půdě hromadu nové plechařiny a stohy nových pneumatik a bedny jiných nových ND. S oběma autama kdysi přijel, nyní už se to má spíš tak, že je třeba kolem nich chodit opatrně a nemluvit moc nahlas, jinak se začne sypat rez. A tenhle pán už 15 let vyrábí z jednoho auta pickupa a z druhého traktůrek. Samozřejmě nepustí ani blbou lištu na blatník, protože neví kde je má, protože je možná bude potřebovat (asi na vylepšení traktoru) a 100 a jeden další důvod, při každé návštěvě nějaký jiný - fantazii teda má.

Všichni tyhle lidi známe, skoro každý má nějakého takového kouzelného děděčka v okolí a všichni jsou stejní. Nikdy bych nechtěl dopadnout jako oni, abych seděl jak žába na prameni a lidi mi jen spílali, bo co mi doma rezne a překáží oni by využili ... někdy je lepší auto pustit dál do světa. Myslím, že by nám ty auta měly dělat radost, v momentě kdy se to přehoupne a stane se z toho z jakéhokoli důvodu opruz, nejseš schopen se o to starat nebo prostě jen překáží, ztrácí to svůj smysl. A plány do budoucna jsou fajn věc, ale jen ty realistické (až pesimistické) mají smysl a naději se splnit . )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com