Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 7:52 am Předmět: |
|
|
Ta je to tam.http://sestra6.rajce.net/Kachle09 _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 8:33 am Předmět: |
|
|
Škoda žes měl uchmatanej objektiv. Ale jinak dobrý. Mimochodem tadle je úplně supr, s tou hlavou ze stanu |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 8:59 am Předmět: |
|
|
Ten sedan vypadá fakt zdravě.Můžete mi prozradit kde měl nádrž,když přijel na motor? |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 9:27 am Předmět: |
|
|
Ten pohřebák s Jacksonem je super : ))) |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 9:36 am Předmět: |
|
|
To byl tak trochu jinej Sedan. Někdo si postavil na 1200-kovej podvozek kastli asi podle fotky systémem dřevo, plech jako Tudor. Nádrž má v kufru spartakovskou, zdvojený zadní podběhy, takže až na "jemně se loupající zbytky laku" úplně zdravej. Jezdí skvěle, lehoučký řízení, řazení fofrklackem alá Tudor. PeS by ho chtěl zachovat v takovém stavu, aby byla vidět ta ruční práce, tzn. nekytovat, jen přelakovat základem. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 9:37 am Předmět: |
|
|
Objektiv už jsem vyčistil, nelze se divit , když tak chcalo, že to chytil i foťák. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 9:38 am Předmět: |
|
|
Až na to, že ten podvozek musí vrátit, popř sehnat jinej _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út červenec 14, 2009 2:54 pm Předmět: |
|
|
Toho podvozku je fakt škoda. Je totiž "obojetnej" tzn. univerzál jak pro pravý tak levý řízení. Nemám katalog na 1200, takže netuším, zda to tenkrát bylo běžné. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st červenec 15, 2009 12:26 pm Předmět: |
|
|
Páč jsou BZR bukvice a nejsou schopni rozlišovat témata, přidávám jsjich fotky duplicitně i sem.
žíděcí výprava s Š...
_________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: st červenec 15, 2009 12:34 pm Předmět: |
|
|
Jj, sedánek je opravdu tak trochu "jinej" Když jsem to viděl poprvý, nechápal jsem... Má výdřevu nejen ve dveřích, ale i ve sloupcích (včetně prostředních, na kterých visí zadní dveře), ve střeše, v prazích, nosníky kufru jsou taky dřevěný... Ale i většina plechů je jiná, použité jsou tovární kapoty, podlahy a podběhy, ale střecha má jinej tvar, dveře taky, podle mě i přední a zadní blatníky, i když o tom se na Kachli vedly trochu spory... Proto jsem chtěl, aby někdo dorazil na Kachli s normálním sedanem, abychom mohli porovnávat:-) Auto mám asi 3 neděle a sám nacházim pořád další a další úchylky Nikde jsem zatim nenašel žádnej bodovanej spoj, všechno je vařený autogenem, např. ve žlábku na střeše je svár odpředu až dozadu, dveře jsou posvářený z několika dílů... Je trochu jinej i interier, včetně přístrojovky. Na první pohled všechno vypadá normálně, ale v detailech se liší skoro vše. Na autě neni žádnej štítek a nikdo o původu nic neví... Jinak nádrž je spartakovská v kufru (taky nechápu). Podvozek (resp. snad jen rám a zadní nápravu) budu muset opravdu vrátit. Má totiž perfektní příčky a původní majitel ho chce zpět-na svého normálního sedana, ne na traktůrek:) Možná bych nemusel vracet přímo tenhle rám, což by znamenalo, že bych nemusel sundavat ani kastli z rámu (spodek totiž už někdo dělal), kdyby se mi podařilo sehnat jinej-perfektní rám na 1201. Takže kdyby někdo o něčem věděl...? By bylo supr... Kdyby někdo cokoliv věděl, nebo třeba jen tušil nějakou stopu, která by mohla vést k objasnění původu tohodle auta, tak určitě pište. Na Kachli se objevily zajímavý názory, co je to vlastně zač (např. zombie převlečená za sedana apod. ) A kdyby někoho zajímaly ještě nějaký další podrobnosti, klidně se ptejte. _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: st červenec 15, 2009 12:39 pm Předmět: |
|
|
Mmch, když jsem vez sedana zpět domu, asi 10km od domova umřela odtahovka. Vypad kabel od regulátoru, nedobíjelo to a když jsem zastavil, abych se trochu protáh (a vychc...l se), už jsem pak nenastartoval. Tak jsem sundal sedana a dojel domu po svejch Pro odtahovku jsme se pak vrátili a na laně ji stejšnem roztáhli _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st červenec 15, 2009 3:03 pm Předmět: |
|
|
Mno, stačilo jen přehodit baterku, ale takhle to bylo určitě zajímavější. Dej vědět, až budeš na chalupě, pozvu tě na prohlídku sedana 1201. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: st červenec 15, 2009 3:28 pm Předmět: |
|
|
To mě samozřejmě taky napadlo, tak úplně blbej nejsem, ale ona ta baterka "do hodinek" (45Ah), kterou jsem krmil sedana a ještě navíc byla po víkendu celkem vybitá, místo té krávy 95Ah jaksi nestačila a motorem 2,2 Diesel sotva pohnula, natož aby ho nastartovala... _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st červenec 15, 2009 9:38 pm Předmět: |
|
|
Čeho ty si Předsedo nevšimneš /hlava ze stanu/. Já samozřejmě fotil ten pojízdnej Dárling, co ho Ťunťa tahal "bojákem" po kempu. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|