Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] těsnost diferaku

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ovocny



Založen: 5.11.2008
Příspěvky: 64
Bydliště: Dálný východ

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 5:15 pm    Předmět: [1203] těsnost diferaku Citovat

Vyskytl se na trosce mensi problem. Manzety co jsou na poloosach u diferaku zacinaji pripominat spis balonek nez manzetu ( hlavne teda jedna ale druha ma taky nakroceno). Byl jsem se informovat na dostupnost dilu a pan byl kapku zmateny a nakonec z nej vypadlo cosi v tom smyslu ze v manzetach vlastne nejaky olej ma byt a tim padem staci vymenit jen je pokud sou "uvanene".
Muj dotaz tedy zni, kde vsude jsou na poloose na diferaku tesneni respektive kolik a jaka tam jsou? Moc se mi totiz teorie ze olej v diferaku drzi vlastne jen ty manzety nezda ale co ja vim, skoly nemam a rozumu jsem taky moc nepobral Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 7:05 pm    Předmět: Citovat

kouknout do katalogu (posílal jsem ho vám , nebo ne ?) , olej se vyskytuje až u ložisek kol tam je simerink a samozřejmě u vstupní hřídele
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ovocny



Založen: 5.11.2008
Příspěvky: 64
Bydliště: Dálný východ

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 7:24 pm    Předmět: Citovat

jojo, posilal jeste jednou diky. Koukal jsem do nej ale nejsem z toho kdovijak moudry. Na ktere strance je to rozkreslene? kdyz jsem to prochazel tak me taky vyslo ze by v ni mel byt ale moc se mi to prave nezda.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 7:36 pm    Předmět: Citovat

na str 83 č 16
86 č 5
88 č 5 až k němu se může olej dostat když prolíná ten předchozí (str 86)
do manžety se dostane rozstřikem a prolínáním mezi plechy kloubu diferáku
do polonáprav se dostane při náklonu / propérování
max hladina oleje by měla být pod úrovní trubek polonáprav
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ovocny



Založen: 5.11.2008
Příspěvky: 64
Bydliště: Dálný východ

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 8:00 pm    Předmět: Citovat

str 83 č 16 to je smerem dopredu ke kardanu ne?

Takze pokud jsem to pochopil dobre tak to ze mam plne manzety muze taky znamenat jen to ze je tam toho oleje moc a proste se tlaci ven? mezi kteryma dilama to tam proteka? Nevidim tam totiz nic kde by se dala ovlivnit tesnost. Ono taky dost dela to ze nemam jak to auto zvednout (nevejde se do garaze takze pod to mam pristup jen v leze) a v realu se tim padem spatne ziskava prehled. Taky proto to zistuju driv nez se v tom zacnu vrtat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 8:27 pm    Předmět: Citovat

ano ten je u kardanu
první část kloubu je na 86 č 30 další je poloosa na str 86 č 1 na poloose je pevně navařen střední díl kloubu , na ni je volně a nedemontovatelně nasazen (před jejím svařením) venkovní díl kloubu
rozstřikem se olej dostane všude
mezi plechy se musí dostat aby je mazal fungují jako kloub vlastně to kloub je
zezadu je na diferáku šroub ten vyšroubovat a přebytečný olej nechat vytéct
tzv na překap - určuje výšku hladiny
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ovocny



Založen: 5.11.2008
Příspěvky: 64
Bydliště: Dálný východ

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 8:52 pm    Předmět: Citovat

takze jsem to pochopil spravne, zajimavy system. vymackam olej z manzet, zkontroluju hladinu a budu sledovat jestli zase neprosakuje do manzet.
Diky za rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 9:38 pm    Předmět: Citovat

plnící šroub je shora
kontrolní zezadu zhruba uprostřed
nebo ve spodní úrovni náprav uprostřed zdola
shora v pravé přední části diferáku je odvzdušňovací tubička může (nejspíš bude) zaolejovaná zaprášená a tudíž neprůchodná a při ohřátí diferáku , ( oleje a vzduchu v něm) může nafukovat manžety
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 10:23 pm    Předmět: Citovat

Ten olej v manžetách je a bude stále. To je normálne. Časom, keď guma starne stráca svoju odolnosť voči pôsobeniu ropných produktov, ktoré ju naleptávajú a rozrušujú - vtedy sa ich tvar deformuje, pripomínajú nafúknuté balóny a strácajú svoju pevnosť. Sú omnoho jemnejšie a ľahko sa pretrhnú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAZ1500



Založen: 10.5.2009
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: po květen 11, 2009 1:55 pm    Předmět: Citovat

tesnost je akorat kolem poloos tam je simerink pak na hrideli s hruškou tam je taky simerink a jesi se vam nafukujou manžety tak z vrchu rozvodovky je ovzdušnovací trubička je třeba aby tam ta dirka byla pruchozí a mohlo to dejchat jinak leje se tam 2l oleje pri víměne 1,75 pri pozvednutim auta hevirek se da primo pod rozvodovku a pridzvedne se aby se kola podrazily
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ovocny



Založen: 5.11.2008
Příspěvky: 64
Bydliště: Dálný východ

PříspěvekZaslal: po květen 11, 2009 6:07 pm    Předmět: Citovat

Diky vsem za odpovedi. vymenil jsem manzety a olej a uz to podle vseho drzi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com