| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma   | 
	
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
		Buran
 
 
  Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 2 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: ne leden 21, 2007 12:19 pm    Předmět: Motor z 1203 do spaka... | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Vim zhruba, ze tam de, ale muze zustat razeni pod volantem? Lepsi 1200 nebo 1500 motor? A co prevodovka? diky vas motorovy debilek... | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		david1202
 
 
  Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 43 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: ne leden 21, 2007 12:46 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| nejlepsi je patnáctka ve dvanáctkovym bloku, Alva poradí víc. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		AlvA
 
  
  Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: ne leden 21, 2007 12:57 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Uz sem to popisoval asi 30x, priste mi reknete, ze si to nejste schopny zapamatovat at si udelam nakej soubor, kerej budu rozesilat. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Buran
 
 
  Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 2 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: ne leden 21, 2007 1:21 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| info kde to najdu mi staci...diky | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		JirKa
 
 
  Založen: 20.1.2007 Příspěvky: 45 Bydliště: MB
  | 
		
			
				 Zaslal: ne leden 21, 2007 2:22 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				zástavba kliky o hupu 88 do původního bloku vyžaduje písty s nižší kompresní výškou. Mohu se zeptat z čeho? Nebo jak je to případně řešeno? _________________ budoucnost patří aluminiu | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Mirek 6
 
 
  Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
  | 
		
			
				 Zaslal: pá leden 16, 2009 8:01 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | AlvA napsal: | 	 		  | Uz sem to popisoval asi 30x, priste mi reknete, ze si to nejste schopny zapamatovat at si udelam nakej soubor, kerej budu rozesilat. | 	  
 
Je to tak, že máš ten motor i s 5-ti kvaltem ve stejšně? Neudělal už jsi si ten rozesílací soubor? | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Mirek 6
 
 
  Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
  | 
		
			
				 Zaslal: po leden 19, 2009 7:33 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Já to tu fakt nikde nemůžu najít.  Jak to máš vyřešený? | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Mirek 6
 
 
  Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
  | 
		
			
				 Zaslal: ne leden 19, 2014 4:57 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| No a ještě jedna stokrát opakovaná záležitost Motor 1203 s plnoprůtokem do 1202. Jde/nejde. Viděl někdo, měl, jezdil? | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		AlvA
 
  
  Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: po leden 20, 2014 6:50 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Nejde, videl. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Mirek 6
 
 
  Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
  | 
		
			
				 Zaslal: út únor 11, 2014 8:07 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Njn, zdá se že toto téma už přecijen není moc zajímací, nicméně motor z dvanáctkytrojky s plnoprůtokovou filtrací do stejšny jde... | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |