Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

trosko-brzdo-dotaz
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 329
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: po listopad 29, 2010 7:31 pm    Předmět: Citovat

Jestli je tam stejnej jak u zadomotorů tak je tam matice,kterou dotáhneš tak aby tím šlo ztuha otáčet,a z čela matice to smrkneš CÓčkem. Roztemování totiž neuděláš toliko na autě.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1271
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt květen 19, 2011 8:58 pm    Předmět: Citovat

Jak je to s brzdovejma destičkama na TAZku? Jsou stejný s nějakou verzí "zadomotorů" Question
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310, VW GolfI GTI, Ford Sierra, VW POLO D, Fiat UNOD, 2xEspace
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: čt květen 19, 2011 11:54 pm    Předmět: Citovat

nejsou, trmeny jsou tusim stejny jako na rapidovi, ale desticky jsou vetsi. Daji se koupit od ATE.
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1420

PříspěvekZaslal: pá květen 20, 2011 1:37 am    Předmět: Citovat

ani ty třmeny nejsou stejný , jen podobný
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1271
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá květen 20, 2011 8:28 am    Předmět: Citovat

Dík. Embarassed
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310, VW GolfI GTI, Ford Sierra, VW POLO D, Fiat UNOD, 2xEspace
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2011 8:35 pm    Předmět: Citovat

Šoupnu to sem...začal se propadat - gumovatět pedál, později šel až na podlahu a brzdilo to čím dál hůř. Pak to přestalo veskrze i brzdit, i s pedálem úplně dole. To celé nastalo během 3 dnů cca.

- spojka funguje ( už kapalinová )
- neubylo ani mm brzdovky z baňky
- začal posykávat posilovač, což předtím určitě nedělal.

Mám očekávat hlavní brzdový válec nebo jiné tipy čím to může být? Díky.
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 961
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2011 10:14 pm    Předmět: Citovat

posykava-li posilovac, tak bych videl problem v pracovnim valci na nem, cili vymontovat, dat novy gumicky a je to.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1860
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2011 10:32 pm    Předmět: Citovat

No ale když je v Mulimrdka posilovač, tak by to mělo porád nák brzdit - byť "namáhavějc" - ný ?
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2011 10:33 pm    Předmět: Citovat

A posilovač umí zasahovat do funkce brzd? Jsem měl vždycky za to, že i kdyby se posral, tak stačí pořádně dupnout a "zaflekuju"...takhle je účinek brzd možná 5%, to to fakt je takhle propojený? Každopádně díky za radu, tzn. že odtud poteče i brzdovka po rozebrání a bude nutné odvzdušňování předpokládám což?
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1420

PříspěvekZaslal: st červenec 13, 2011 5:27 am    Předmět: Citovat

jak píše alva , hlavní válec na posilovači
tím je myšleno hl brzdový válec , přisává vzduch do okruhu , proto začal být gumový pedál
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 961
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 13, 2011 6:34 am    Předmět: Citovat

U trosky z roku 77 neni posilovac mezi pedalem a hlavnim brzdovym valcem, ale mezi hlavnim valcem a zbytkem systemu stejne jako u tatry 603, jinymi slovy nefunguje jako zesilovac mechanickyho tlaku na hlavni valec, ale jako zesilovac tlaku kapaliny v brzdovym systemu, proto vliv ma.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JČ29



Založen: 3.12.2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha 7

PříspěvekZaslal: út září 13, 2011 10:41 am    Předmět: Nesymetrie brzd trosky Citovat

Nyní se zase bitva s troskou. Volant při zabrzdění jde vlevo. Čili pravé kolo moc nebrzdí. Výměna spodního půlprasete na PP kole s odvzdušněním (so + ne ve vedru, po v so 3 hod. a v ne 4 hod. bitvy), které vypadalo podezřele a hnulo se v době, když brzd. pedál byl na podlaze (při sundaném brzd. bubnu), nepomohla.
Jde o minibus s jednookruhovým systémem brzd. Půlprasátka na předních kolech jsou mezi sebou propojena trubičkou ve tvaru malé kramle.
Rádce po telefonu: prohodit bubny (šišatost? když se s tím měsíc nejede, jenže se docela dost jezdilo), prohodit čelisti, otázka nastavení (dnes zkusím uvolnit LP kolo) a pak vylovím ze sklepa 1 buben a dám na PP kolo. Snad je na trosku a ne na oktávku. Dále také byla rada vyjet na 2 a brzdit, a tím to ošoupávat.
Co na to rada starších vedle knížecích rad o shození ze skály nebo pořízení něčeho jiného?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2479
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út září 13, 2011 10:56 am    Předmět: Citovat

Já bych tipoval s velkou pravděpodobností nepruchodnost hadic, řekl bych skoro jistě. Zkus je vyměnit. Hlavně samo zjisti i jak jsou na tom prasata.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 329
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: út září 13, 2011 6:33 pm    Předmět: Citovat

No pokud to dělá jen někdy zato dost citelně a netečou prasata, shoď buben na LEVÉ straně a podívej se jestli na náběžné hraně brzdové čelisti je mírný úkos pokud je tam ostrá hrana tak ji sraz a hotovo.U auta který má devět brzdovejch válců je ale možný uplně vsjo.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JČ29



Založen: 3.12.2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha 7

PříspěvekZaslal: st září 14, 2011 2:24 pm    Předmět: Zpráva z montování Citovat

Včera jsem nastavil LP kolo na volno. Mimochodem zadní půlprase na LP bylo skoro na doraz s paknou na bubnu. Lehce jsem ťukl do klíče a už kolo ztuhlo.
Naopak PP jsem dal skoro na šelest.
Při popojezdu trochu to bylo lepší.
Pak jsem vyměnil na PP kole buben za kus, který jsem měl ve sklepě. Dnešní kratší projížďkou jsem konstatoval, že při zabrždění malinko (ale malinko) jde volant vlevo a vůbec ne s vervou jako nedávno. Jen trochu pedál šel níž cca o necelý cm. Kola nehřála také jako předtím.
Burákova rada o výměně hadičky? Odvzdušnění se dařilo. Že by byla přiucpaná? Zrovna se mi do sr... s hadičkou ani nechce. Aby nedošlo k domino-efektu, kdyby se třeba podělalo spojení hadička-trubička a pak by se z toho stalo další veledílo, jak u trosky se stává. Hadičku jsem ve svých syslátech našel.
Na tu náběžnou hranu pakny na LP kole se ještě podívám.
Dík za rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com