Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] vynechavanie motora
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá říjen 10, 2008 12:05 pm    Předmět: Citovat

Takovouhle zavadu melo Maa u Andelky, tam to zpusoboval rozdelovac, kerej byl diky tem plechum, co zneho trcej do boku na ukotveni tak povyjetej, ze pri urcity teplote, votackach, atmosferickym tlaku, datumu, poctu poslancu v parlamentu, hvezdny konstalaci, poctu cernejch pasazeru v tramvaji C.4 U Andela a kurzu forijtu a jenu se zkratka prestal tocit synchronnima votackama a tocil se jenom setrvacnosti a nez sem na to prisel, tak sem na D5 malem zapalil plamenama z vejfuku auto, kery sem predjizdel a zrovna v okamziku nastala tadle situace. A oprava byla jednoducha - vyhazel zem nektery plechy (podle me zbytecny), aby si rozdelovac vic sednul a bylo po problemu.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: pá říjen 10, 2008 4:46 pm    Předmět: Citovat

AlvA napsal:
Takovouhle zavadu melo Maa u Andelky, tam to zpusoboval rozdelovac, kerej byl diky tem plechum, co zneho trcej do boku na ukotveni tak povyjetej, ze pri urcity teplote, votackach, atmosferickym tlaku, datumu, poctu poslancu v parlamentu, hvezdny konstalaci, poctu cernejch pasazeru v tramvaji C.4 U Andela a kurzu forijtu a jenu se zkratka prestal tocit synchronnima votackama a tocil se jenom setrvacnosti a nez sem na to prisel, tak sem na D5 malem zapalil plamenama z vejfuku auto, kery sem predjizdel a zrovna v okamziku nastala tadle situace. A oprava byla jednoducha - vyhazel zem nektery plechy (podle me zbytecny), aby si rozdelovac vic sednul a bylo po problemu.


Ktore plechy ? nechapem presne o ktore ide. Ale rozdelovač som už menil,kvoli tomu som kupil aj druhy motor ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne říjen 12, 2008 1:34 pm    Předmět: Citovat

Ty plechy, jak je na nich stupnice na predstih + ten upevnovaci pod nim.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: út říjen 14, 2008 12:17 am    Předmět: Citovat

trhanie na vonobehu som vyriesil,bol to kabel ktory sa dotykal vyfuku pri starteri.Jeden isiel na cievku a ten druhy nemam sajnu kam.je tiez taky tenky.Ked ide motor tak je tam prud a ked sa dotkne kostry tak vypne iskru... naco vlastne isli na starter dva tie tenke kable ? jeden chapem ze na zapnutie elektromagnetu aby vysunulo pastorok a vzapeti spojilo kontakty a zaplo motor starsteru,ale ten druhy ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út říjen 14, 2008 2:09 pm    Předmět: Citovat

No...píšeš to trochu zmateně - ale podle mě máš asi na mysli drát od kontaktu ve startéru co vede k cívce a vyřazuje předřadnej odpor kvůliva lepšímu startování, ne ? To by možná vysvětlovalo mnohé...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rampa Mc



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 6:37 am    Předmět: Citovat

Těžko radit,podle toho co tady čtu tak není pořád jasný jestli je chyba v elektrice nebo na motoru.Osobně bych to vyřešil tak že bych odpojil kompletně stávající dráty od motoru napojil bych ho provizorními z venku,tím bych zjistil jestli se chyba generuje v elektrice nebo je problém na motoru,takhle je to hledání pořád dokola a výsledek nikde. A taky jestli ukostření motoru není jen vizuální.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 7:28 pm    Předmět: Citovat

LeDocteur napsal:
No...píšeš to trochu zmateně - ale podle mě máš asi na mysli drát od kontaktu ve startéru co vede k cívce a vyřazuje předřadnej odpor kvůliva lepšímu startování, ne ? To by možná vysvětlovalo mnohé...


Naozaj som to sproste napisal.Mal som na mysli nie cievku ale elektromagnet na startery,a nevedel som naco tam isli dva kable.Ja som uz ten elektromagnet prehodil z š 120 a napojil som tam len jeden.Ten druhy som mal aj tak odpojeny aj na originale. Startuje sakramentsky zle za studena,po vypnuti klucika este samozapaluje.Ku..a ,mozem tocit s bohatostou zmesi kolko chcem,nezlepsuje sa to... len klesaju alebo stupaju volnobezne otacky.Komplet mam druhy rozdelovac a je nastaveny predzapal. Jaj keby som mal viac penazi... Cely den na to beham,a viete si predstavit tie jedy co mam z toho... Teraz cez vykend idem menit spojku.Proklete preklzuje,spojkovy valcek uz mam povoleny a aj tak uz... asi bude lamela v prdeli,alebo megano,alebo...alebo...alebo... nekonečný príbeh...

Aky je ten prud co pomaha pri startovani ? a naco to je vlastne ? ked je zapnuty klucik tak je v nom elektrika...

Vdaka

p.s. Mna sa asi tu uz nezbavite,tak sa aspon ospravedlnim
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st říjen 15, 2008 7:56 pm    Předmět: Citovat

Ten druhej drat vod starteru funguje tak, ze zvysuje napeti zapalovaci civce, ta je normalne na 8V a z 12V se to napeti srazi pres vodpor, kerej je na ni nabastlenej. Ten vyvod ze starteru se pri startovani spoji s kladnym polem baterky a je pripojenech mezi ten vodpor a civku starteru a tim padem ta civka dostane plny napeti. Jinejma slovama ten starter pri startovani slusne ten predradnej vodpor u civky. A kdyz se ti tedle drat skamaradi s vejfukem, tak na tom predradnym vodporu je plny napeti, zatimco na civce je hovno a pak to logicky nedava jiskru a kdyz se to toho vejfuku dotejka prerusovane, tak to hold pali taky prerusovane, to se neda nic delat no.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt říjen 16, 2008 5:21 am    Předmět: Citovat

Přesně jak píše Alva a jak píšu já. Jde o to, jestli to tam máš originál, nebo nějakou "přemrdávku". Cívku s předřadným odporem poznáš tak, že by měla mít na sobě na boku bazmek. Je možný, že někomu zhnětla a tak tam narval cívku normální a kabel od startéru nechal nezapojenej. Mrkni jak to je a kdyžtak ten kablík vyměň - nic jednoduššího udělat nemůžeš.

Zapalování s odporem bylo od řady 105/120 (to je ta řada, vo který se tle nesmí mluvit) a tím pádem i u jinejch typů z tý doby (takže počítám cca 1975 ?)
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Henry



Založen: 23.3.2010
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: čt červenec 15, 2010 1:07 pm    Předmět: Citovat

Nazdar!
Mam podobny problem s vynechavanim motora na S1203, motor 1500. Vynechava na benzin aj na LPG. Postupnym odpajanim VN kablov som zistil, ze vynechava samotny rozdelovac (nepravidelne), cize zrejme bude vynechavanie motora podmienene absenciou iskry. Po rozobrati rozdelovaca bolo jeho cele vnutro (veko a doska s kladivkom) zanesene kovovymi struzlinami (pilinami). Z coho sa tie struzliny tvoria? (Pohon vacky a palca rozdelovaca axialnu volu nema). Dalej v poriadku bol aj odtrh kontaktov kladivka a kontakty neboli opalene. Chybu by som tipoval na kondenzator, cievku, palec alebo kontakty vo veku rozdelovaca. Co na to vravite?

Este by ma zaujimalo, ci sa da vymenit klasicke kontaktne zapalovanie za bezkontaktne (vraj sa do 1203 montovalo), pripadne co by to vsetko obnasalo a ake ma vlastne bezkontaktne zapalovanie okrem samotneho rozdelovaca bez kladivka sucasti. Diky za rady!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: čt červenec 15, 2010 9:40 pm    Předmět: Citovat

nejdřív zkus dát nový palec i víčko

piliny lítaj zespoda , nejlepší je dát jiný rozdělovač

bezkontakt se dával , rozdělovač se hůř shání (starší) a za nový počítej cca 2500,- - 3000,-

další díly jsou : elektronika , indukční cívka ( oboje z favorita )

na přestavbě rozdělovače/ů favorit > 1203 pracuju
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 6:55 am    Předmět: Citovat

A hned si k tomu sežeň ještě jednu rezervní cívečku s kablíkem, rádo se to přerušuje v místě, kde kablík vlézá do rozdělovače a nebo upadnou ty tenké drátky cívečky. Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 7:59 am    Předmět: Citovat

Mi to přijde jako další z kokotin typu "přestavba na diesel". Co si od bezkontaktu slibujete ? Vyšší výkon motoru a nižší spotřebu ? Houbeles. Akorát další zdroj potenciálních problémů. Klasický zapalko fungovalo u trosek sto let, tak proč to měnit. Neřeknu třeba u mašiny - tam mají všechny ty VAPE a IMSofty jistě význam - ale tady ? Pokud jsou všechny části zapalování ve slušným stavu, tak to prostě funguje a to tak, že zcela dostatečně. A bič se z trosky prostě uplíst nedá... Twisted Evil
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 9:01 am    Předmět: Citovat

No, jsou i "jiný" věci, z kterých bič neupleteš! Razz Ale jestli se to tam dávalo, tak proč ne? Souhlasím s problémy, které toto řešení přináší, ale pokud to bude líp chytat, tak proč néé? Surprised
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 23.3.2010
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 9:41 am    Předmět: Citovat

Dovody mojho uvazovania nad prestavbou zapalovania su nasledovne:

1. Relativna bezudrzbovost a bezporuchovost (aspon oproti kontaktnemu zapalovaniu) - pokial viem, tak bezkontaktne zapalovanie ak sa raz riadne nastavi, tak s nim netreba manipulovat. Udrzba je jednoduchsia, resp. ziadna. Menej casti podlieha mechanickemu opotrebovaniu, teda mensia pravdepodobnost potreby vymeny komponentov. Taktiez pokial viem, tak je poruchovost nizsia (alebo aspon by teoreticky mala byt, ak kvalita dielov je primerana). Ide mi hlavne o vyssiu spolahlivost.

2. Lepsie parametre zapalovania - teda silnejsia iskra a vyssia presnost zapalovania. Vobec nie kvoli spotrebe alebo vykonu, ale kvoli pohonu LPG. Kontaktnemu zapalovaniu staci najmensi nedostatok a pri jazde na LPG uz vznikaju problemy. Cize bezkontakt ma pri svojich parametroch vyssiu "rezervu." Kontaktne zapalovanie bohate stacilo pri povodnom stave auta, ale tou montazou LPG stupli znacne naroky na zapalovanie.

3. Bezkontakt sa seriovo do 1203 montoval - ide teda o progresivnu zmenu na konstrukcii auta zavedenu samotnym vyrobcom, ktory predpokladam vie co robi (predchadzajuce prevadzkove testy - ak by pouzitie bezkontaktu bolo neuspokojive, asi by ho prestali montovat alebo vobec s tym nezacali, kedze naklady su asi vyssie). Urcite by som nemal zaujem o veci typu IMsoft, ktore su v podstate navrhnute "na kolene" hoci nepochybujem o tom, ze kvalitne. Urcite aj brzdy fungovali v 1203 dlhe roky bez posilnovaca alebo obmedzovacich ventilov, ale zavedenie tychto prvkov bolo prinosom (ale urcite by som to tam dodatocne nemontoval). Planujem beztak zohnat dalsiu 1203 na ND a ak zozeniem novsi model s bezkontaktom, tak jednoducho to zapalovanie vymenim so vsetkymi originalnymi dielmi. Urcite nebudem kupovat rozdelovac za tisicky korun, pretoze by to zdvojnasobilo hodnotu auta.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com