Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Přihlášení auta na "V"

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2008 10:39 am    Předmět: Přihlášení auta na "V" Citovat

Čest veteránské práci,soudruzi.
Zas mam blbej dotaz.Jakej taky ode mě jinej čekat,že? Smile
Když koupim auto,dejme tomu Felicii super,bez TP a dam jí komplet do kupy alá origo,přihlásí mi jí jako veterána,jen tak,Nebo musim mít ustřiženej původní TP,popřípadě jinej doklad.
Zatim jsem ještě auto na Véčka nedával,takže nevim.
Díky moc.T
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
VT



Založen: 19.1.2007
Příspěvky: 65
Bydliště: Valassko

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2008 7:32 pm    Předmět: jednu znacku pro vic aut = jedno pojisteni pro vic aut? Citovat

Starý automobil lze do Česka dovézt bez dokladů. Pokud projde zkouškou (dost se liší od té, kterou znají motoristé ze stanic technických kontrol, a týká se především brzd), má nárok získat veteránskou poznávací značku. Začíná písmenem V a odlišuje se i barvou. Jednu značku může mít majitel veteránů i pro několik aut.
http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=1486
_________________
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2008 7:49 pm    Předmět: Citovat

Supr,dík za odkaz. Laughing
Můj případ je auto koupené v ČR,ale právě bez jakýchkoliv dokladů.Takže se nemusim bát,že dam dohromady auto a nepřihlásí mi ho na Véčka.
Ještě jednou díky.
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1934
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2008 8:30 pm    Předmět: Citovat

Protože si neskromně dovoluji domnívat, že o tom trošičku málo něco vím, tak zkusím napsat svůj názor - i když vím, že už tady asi brzo budu za "oponenta a pesimistu ze zásady"...

Nejásej bratře předčasně. Pochopitelně teoreticky to možné je, ale zcela bez úskalí to rozhodně není. Ono "přihlásí mi ho na véčka" je dneska moderní - stačí se podívat do inzerátů, kde neznalí debilové používají kouzelnou formuli "je bez dokladů, ale jde přihlásit na veteránské značky", což je typický blábol chobota, který vůbec neví o čem je řeč...

Získání ZRZ není jen dojít na magistrát a tam jim ukázat fotku auta. Základem je klubová testace vozidla na historickou původnost podle specifikace FIVA, následně krajská testace (může být doplněna STK) a teprve potom získání značek na magistrátě.

Doklady by nějaké být měly - výjimky se udělují u vzácných a nebo u nás nepříliš obvyklých strojů, ale i tam musí majitel doložit podklady, které dokladují původ a určení konkrétního kusu (např. vyjádření výrobce podle VIN, atd.)

Jedná-li se přímo o Felicii, tak jde o to, že je to u nás velice tuctový stroj - což přináší klady i zápory. Klady jsou v tom, že každý druhý komisař je zná a tudíž snadno identifikuje modelový rok, atd. Nevýhody jsou hlavně v tom, že právě tou "tuctovostí" budou kritéria pro udělení ZRZ dost přísná. Například těžko někdo (pokud ano, tak si koleduje) pustí auto s jedokarburátorovým motorem z oktávky, nebo 450ku s motorem Felicia Super, atd. Dále narozdíl od testování pro pojišťovny by tady měl být důsledně dodržen kodex FIVA. Pokud si tedy auto poskládáš z dílů a nebude mít již původní podtsatnou část, jež je nositelem VINu, nejedná se už o veterána, ale o repliku - která je v podstatě nepřihlásitelná (mluvím o legálních cestách).

Dále je třeba si uvědomit, že díky propojeným registrům a díky tomu, že společně s ZRZ dostaneš i malý TP, je potřeba, aby ani VIN, ani číslo motoru nikde v registru nefigurovalo - to že jsi koupil auto bez papírů totiž neznamená (spíš naopak), že ty papíry nejezdí nikde jinde. Obvykle to zjistíš až při finálním přihlašování (a přesně tenhle případ se stal před čtvrt rokem, kdy šel borec zvesela přihlásit Tatru 603 a na dopravce jim vyjelo, že kupodivu auto se stejným číslem kastle a motoru vesele brázdí německé horské průsmyky) a je z toho obrovskej průser - nejen pro tebe, ale hlavně pro všechny co to pustili dál. Plno vykuků totiž prodá zvlášť papíry a zvlášť auto.

Tímhle vším co píšu tě rozhodně nechci odradit - samozřejmě že všechno jde a rozhodně to není nerealizovatelné, ovšem určitě to něco stojí. Jak peníze, tak i čas, běhání a starosti...

P.S. Pokud se jedná o nějakej totál šrot felicie bez dokladů, tak si to dopředu dobře spočítej - obvykle (vlastně skoro pokaždý) vyjde mnohem levněji (i když to vyžaduje jednorázovou velkou částku) koupit něco "hotového" s papírama...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2008 10:07 pm    Předmět: Citovat

Já ti děkuji.Zase vím víc.
To že se škodovkama z 50.let a novějšíma je to u testace asi pěkný peklo,je mi jasný.Jak říkáš.Zná je každej druhej Confused
Ale tu Felicii jsem uvedl jen jako příklad.My máme zájem o vůz západní provenience,ale nechtěl jsem riskovat PVV,tak jsem použil Felicii
Very Happy
Každopádně díky.
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com