Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1202 vs 1203
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 7:21 am    Předmět: 1202 vs 1203 Citovat

Ahoj, mám tady otázku pro znalé, kteří mají tyto info v hlavě a budou je tu sázet od boku Smile

Rozdíly mezi 1202 a konkrétně 1203 z r.v.1993.

Má ta troska pořád stejnej rám? Teoreticky šlo by na ní dát budku z 1202? Když ne, proč? Nehleďme teď na legální a papírové problémy, čistě z technického hlediska.

Důvod: Možná bych mohl mít zmiňovanou trosku, asi nejvíc by se my jednalo o diferák a poloosy - jsou už lépe dimenzované než na 1202? Ale i přes to se bavím o komplet rozdílech v autech.

Díky
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 7:23 am    Předmět: Citovat

Troska nemá rám. Má jenom takový pomocný polorám. V podstatě je to auto zespoda úplně jiné.



Naposledy upravil Predseda dne út duben 22, 2008 7:26 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 7:24 am    Předmět: Citovat

Kounecte ???? Shocked

I když, zase taková štejsna odpružená torzkama... Cool
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 8:14 am    Předmět: Citovat

No jenom jsem se zeptal Rolling Eyes Wink
Co kdyby...rád bych měl od poloos klid a když s nima všichni tak straší, jak praskaj tak teoreticky by to řešení bylo. Prakticky jak vidno nee Cool
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 9:27 am    Předmět: Citovat

Co pořád strašíte s těma poloosama. Mí Sedanové najeli dohromady cca 200 tis. km a jediná závada na poloose bylo vyštípnutí části kaleného kužele u klínku. Tak jsem ho tam "lípl" zpátky a pořádně "dotáhl" náboj. Netuším, jak trpí s 15-kovým motorem a původním diferákem, ale takové problémy mají i jiná zesílená auta, jako třeba Tatry 805, co se s nima závodí. Nejslabším místem na Sedanu byla malá životnost kuličkového ložiska, to ale mají užitkové verze a 1202 zesílené /širší/. To hlavní je, že při prdnutí poloosy neupadne kolo jako u Škodovek řady 1000 až 125.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 10:15 am    Předmět: Citovat

Strašíme.... mně na mých různých stejšnech praskla celkem třikrát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 11:53 am    Předmět: Citovat

Neblázněte... praská to těm, kdo to mají ve špatném stavu. Když jednou prdne poloosa tak se má vyměnit i nába s kuželem. Pak dáš novou poloosu a máš pokoj. Mě tedy zatím ještě nepraskla ( krome toho že sem jí měl povolenou a při rozjezdu mi bouchla do klínku a udělalo to ránu ( vyměnil sem radši níboj a bylo po problému). Pak sem taky zažil jistého kolegu, kterému prdla poloosa, dal novu, prdla zas, dal novu a na srazu v hradci ujel tak 10 km a prdla znova. Tak to je prostě jeho hloupost, že nevymění ( nebo aspoň neprotočí) kužel v náboji. Mám na to i výstružník, kterým se dá kužel napravit. Ale zatim sem to nezkoušel. Raději sem ho vyměnil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 4:44 pm    Předmět: Citovat

Ja mam s 1500ccm stejsnem a oktavkou kombi dohromady najeto pres 100 000km a poloosa mi nepdrdla ani jednou. Co se rozdilu mezi 1202 a 1203 tejce, tak je to uplne stejne reseny, akorat u 1203 sou vetsi loziska, ten kuzel je uplne stejnej. Jediny kdy sem videl prasknout poloosu, tak to se povedlo Maa, kdyz sem mel vod nej pucenyho stejsna a trochu sem mu poladil motor a vymenil spojku a kdyz sem ho vracel, tak s nim Maa ujel asi 5m, ozvala se rana a prestalo to jet.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 7:59 pm    Předmět: Citovat

Teda mě osobně ještě poloosa zaplaťbůh nerupla a s mojí oktou jsem najel cca 30 000km.Ale co byly v naší famílii oktávky,tak z vyprávění se to stalo asi jen jednou a příčina byla tehdy jednoznačná.Naši stavěli barák a Barča musela kmitat pro stavebniny a jednou si prej postavila hlavu a nejela. Odtáhnul jí prej musel Moskvič 412.
Rolling Eyes
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út duben 22, 2008 8:56 pm    Předmět: Citovat

No ono jde o minulost těch aut. U oktávek to zas tak moc nehrozí, u oktávkových kombíků víc a u stejšnů nejvíc. Důvod je samozřejmě přetěžování. Když si vezmete, kolik baráků ty 1202ky postavily...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rampa Mc



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: st duben 23, 2008 6:38 am    Předmět: Citovat

S tím musím jen souhlasit Very Happy to by jsi nevěřil kolik pytlů cementu je schopna odvýzt. A za tu dobu co jsem ho měl všechno drželo jen gumy se musely měnit. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st duben 23, 2008 3:07 pm    Předmět: Citovat

Jde namontovat na Sedana a spaky široké ložisko, pokud pouižiju domeček a náboj s 1202ky. Poloosy jsou stejný, néé.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: st duben 23, 2008 4:30 pm    Předmět: Citovat

No jasné a taky se to běžně dělalo Smile Ale to s praknutím poloosy nesouvisí.
Poloosa praskná, když je nakur.. kužel. Ten se skoro vzdy nakur.. tím, že se poloosa povolí ( protože to nikdo nekontroluje) a následně se vymele a praskne. Pak dají lidi novu, ale už do načnutého kužele a dotáhnout to "tak na oko" bez momentáku a pak se divej, ze jim po 3t km praskne.
Poloosy se musí dotahovat momentákem a hlavně kontrolovat.
Povolená poloosa se pozná velmi jedonuše tím, že okolo matice vidíte roztříkaný olej, který vzlíná nakur.. kuželem.
Zatím mě to nikdy nezklamalo, a i na stejsnu sem takový olejový mapy objevil, nelenil sem dotáhl matici cca o pul otáčky na moment a bylo po problému.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt duben 24, 2008 6:51 am    Předmět: Citovat

A není povolená poloosa taky doprovázena zvukovými efekty /chřup-cink/ např při parkování, kdy se mění směr jízdy?
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: čt duben 24, 2008 8:13 am    Předmět: Citovat

No ale to už je vážně hoodně povolená. To už si pak fakt koleduješ o průšvih, pač to drží jen pero, a to po pár set km nevydrží a střihne se, a tím uplně dokur... vnitřní kužel. A nekdo dá jen novou poloosu a diví se že pak zase prdne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com