Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[octavia] olej.čerpadlo
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
honzas



Založen: 11.3.2008
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: út březen 11, 2008 11:14 am    Předmět: [octavia] olej.čerpadlo Citovat

zdravím všechny a prosím o případnou radu, se svou oktáfkou 63 mám od loňska problém a jak se blíží sezona, budu jej asi muset řešit. problém se má tak, že vždy po ujetí cca 20-30 km mi začne problikávat kontrolka mazání až po chvíli začne svítit trvale. na chodu motoru žádné změny nepozoruju, někdy stačí když motor pár minut stojí a je to o.k., aby se to po chvíli objevilo znovu. ze svých chabých motorářských zkušeností dovozuju, že by to mohlo být vadným (dožívajícím) olejovým čerpadlem, když se motor a olej po 20 km pořádně prohřejou, je olej moc tekutej a čerpadlo nestíhá mazat. leju tam 15/40.děékuji za radu zkušenějších. h.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út březen 11, 2008 12:55 pm    Předmět: Citovat

Jo, taky bych to tak viděl. Ale zas tle motor má zubový čerpadlo, kde by se teoreticky ani nemělo mít co posrat, ný?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út březen 11, 2008 1:29 pm    Předmět: Citovat

Pokud při nastartování motor zaklepe a po chcípnutí se ihned rozsvítí kontrolka oleje skoro současně s dobíjením, tak je ten motor hodně volný a neudrží tlak při ohřátí. Pokud je olej a plsť nová, tak už jen nalít do oleje SUPERCHARGER na dotěsnění a uvažovat o GO.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út březen 11, 2008 1:45 pm    Předmět: Citovat

Kroužky? Kouří ten motor?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út březen 11, 2008 6:40 pm    Předmět: Citovat

V prvni rade bych vymenil volejovy cidlo. jestli motor maze, jak ma, poznas pri sundani ventilovyho vika za behu motoru. Musi z vahadel vytejkat volej.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út březen 11, 2008 10:39 pm    Předmět: Citovat

anebo je v háji čidlo
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 2:35 am    Předmět: Citovat

A nemoh by to dělat takovej ten spínač tlaku, co je zašroubovanej v motoru a vede z něho drátek ?
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 7:16 am    Předmět: Citovat

A co takhle baroskop? Třeba je to jen prodřenej drátek od čidla na kostru.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
honzas



Založen: 11.3.2008
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 10:09 am    Předmět: Citovat

díky za rady, olej sem měnil loni včetně plsti, a je fakt, že když to chcípne tak hnedka svítí i kontrolka mazání. cože je ten supercharger?
jinak motor nijak extra nekouří, jen už nemá správnou kompresi. viko ventilu zkusim sundat příští víkend až se dostanu do garáže ale s tim čidlem to asi bude starost, nepasuje tam případně nějaký novší?...a to sem chtěl jet o velikonocích na vejlet.... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 10:39 am    Předmět: Citovat

Škoda sundavat víko, stačí sundat víčko a na koníky si posvítit. Při tom se dá odhadnout, jak profukují kroužky a písty podle tlaku, který jde z motoru víčkem ven. SUPERCHARGEr vyrábí WYNN"S, je to utěsňovací přísada do oleje.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 11:02 am    Předmět: Citovat

LeDocteur napsal:
A nemoh by to dělat takovej ten spínač tlaku, co je zašroubovanej v motoru a vede z něho drátek ?


Myslim, že tam pasuje, minimálně troskový.
LeDre, pičo, co jsem asi myslel, ne Razz
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 12:08 pm    Předmět: Citovat

a co myslel Sestra 6? Very Happy
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 12:18 pm    Předmět: Citovat

Jedinej Alva nic nemyslel...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 6:50 pm    Předmět: Citovat

Kdyz sundas vicko, tak poznas prdlajz, protoze pokud se v tom motoru nikdo nevrtal, tak pres vahadla prvniho valce je kryci plech proti vodstrikovani voleje.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st březen 12, 2008 9:24 pm    Předmět: Citovat

Vono - mezi náma, kdybyste si koupili pořádný auta - jako třeba Sestra 6 nebo já, nemusely by vás takový blbosti jako víčka, baroskopy, ventilový tyčky, vahadla, vodítka, ventily, volejový pumpy, zdvihátka a já nevím kerý další zbytečnosti vůbec zajímat Rolling Eyes
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com