Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Pohřebák
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne leden 14, 2007 2:50 pm    Předmět: Citovat

Zial, nie je to pravda. Motory 1221ccm mali panvy hlavnych i ojnicnych lozisk este prv, nez sa zacali vyrabat 1203ky. Plnoprietok aj motor 1500 mal rovnake priemery hlavnych i ojnicnych lozisk ako motory 1200 po celu dobu vyroby 1203, dokonca i sirky capov zostali zachovane. Neviem, odkial si cerpal tieto poznatky, ale jednoznacne su nepravdive.
Co sa tyka nedostatocneho vykonu motora, tak k tomu som sa vyjadril v suvislosti so znizenim prevodu v rozvodovke este v starom fore vo vlakne "sraz trosek:o)" a nebudem to prepisovat, kedze toto forum nie je urcene pre S1203.
V zavere si dovolim len drobnu poznamku. Je velmi zaujimave, ze nad nedostatocnym vykonom morov v 1203 i nad ich technickou nedokonalostou obvykle najviac placu ti, ktori toto auto nikdy nemali Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne leden 14, 2007 3:02 pm    Předmět: Citovat

posim napsal:
V zavere si dovolim len drobnu poznamku. Je velmi zaujimave, ze nad nedostatocnym vykonom morov v 1203 i nad ich technickou nedokonalostou obvykle najviac placu ti, ktori toto auto nikdy nemali Smile


Bingo! A proto přikůpíme! Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne leden 14, 2007 3:08 pm    Předmět: Citovat

Predsedo, jak pozeram do slovnikov, tak pozeram, ale slo "přikůpime" nikde nenachadzam Laughing Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2523
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne leden 14, 2007 3:12 pm    Předmět: Citovat

Neni nicmoc , je do půli kol zapadaná a je to model s hranatejma světlama.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Základna



Založen: 26.12.2006
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 15, 2007 11:33 pm    Předmět: Citovat

Pohřebák 1200,1201 a 1202 je p r o s t ě motoricky a převodově úplně stejný jako normální auto. Jen jsou provedeny úpravy kastle.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Základna



Založen: 26.12.2006
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 15, 2007 11:36 pm    Předmět: Citovat

Burák napsal:
Základna napsal:
Burák napsal:
Alë i sanity 1201 se pochopitelně dělaly. A to ve dvou verzích.

Ve dvou verzích ????


Ok, myslel jsem typ 1200 krátká, dlouhá/dlouhá1201 Ale taky byly zelený vojenský, takže dvě verze Razz


Was ist das 1200 krátká ?????? To byl jen prototyp. Jeden kus.
Sanita 1200 i 1201 je prostě stejně dlouhá. A pohřebáka udělali tak, že zavřili plechem boční otvor pro dveře a střikli sanitku na černo.
Jo a dovybavovali si to pohřebáci "nohama" na rakev. (Hostivice u Prahy, sloužila tam 1200 i 1202)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2523
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út leden 16, 2007 9:21 am    Předmět: Citovat

Základna napsal:
Burák napsal:
Základna napsal:
Burák napsal:
Alë i sanity 1201 se pochopitelně dělaly. A to ve dvou verzích.

Ve dvou verzích ????


Ok, myslel jsem typ 1200 krátká, dlouhá/dlouhá1201 Ale taky byly zelený vojenský, takže dvě verze Razz


Was ist das 1200 krátká ?????? To byl jen prototyp. Jeden kus.
Sanita 1200 i 1201 je prostě stejně dlouhá. A pohřebáka udělali tak, že zavřili plechem boční otvor pro dveře a střikli sanitku na černo.
Jo a dovybavovali si to pohřebáci "nohama" na rakev. (Hostivice u Prahy, sloužila tam 1200 i 1202)


Co si pamatuju, tak byly takový ty převozní a dopravy krve apod. Bohužel je to zazděný ve starým foru
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út leden 16, 2007 9:39 am    Předmět: Citovat

Jj, taková ta modrá sanitka, jak jí dával k dobru tuším Michal Appl. Zkusim to z toho fóra nějak dostat, databáze existuje, je někde chyba v nastavení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Základna



Založen: 26.12.2006
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út leden 16, 2007 11:45 pm    Předmět: Citovat

To sice vždy někdo stříknul jakoby sanitku, ale vždy to bylo jen a pouze řadové STW. Krátká prostě existuje jen v jedno kuse - prototypu. a prej přežila, mám se na ní jet najaře podívat. Tak udělám photo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2523
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st leden 17, 2007 7:30 am    Předmět: Citovat

Ale existuje, tak vidíš. To je jak když Davídek tvrdí, že je sedan s výdřevou Cool
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Základna



Založen: 26.12.2006
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 17, 2007 10:54 pm    Předmět: Citovat

No né, Buráku, to já jen kdyby náhodou někde něco takového stálo a tys o tom věděl,tak chcuk, když seš teď ten SIMCAř.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2523
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po leden 22, 2007 11:23 am    Předmět: Citovat

Debata ohledně 1203 byla přesunuta do odpovídající kategorie SEM
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 365
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: po leden 22, 2007 12:08 pm    Předmět: Citovat

od roku 1990 do 1996 jsem provozoval 1202-1965 jako rodinný auto pro čtyřčlennou rodinu s ročním proběhem cca 13000km a v práci 1203-1986 s proběhem cca stejnym a voboum jsem dával kouř, trosku jsem byl nucen vyvařit kastle na 1202 obstála ikdyž byla z r.1965, poloosu jsem měnil, ale to bylo vše, troska stihla 2xkardan 1xpřevodovku, spojku, repase táhel řazení nahrazeny nejtky na kloubkách šrouby 6mm s novým fofrklackem, praklý parohy řízení (jsem rád že při parkování) , před každou technickou pomocňák, výměna brzdových trubek (6 hadic 12 rubek pozink(1202 měď) 2kostky, 8 odvzdušňováků, 6 prasat 2 posilovače), ikdyž sis hrál s excentrma celý dopoledne tak to díky uspořádání levý posilovač PPdolní prase-LP horní prase a LZ prase což je jeden okruh(druhý je když prohodíš první P za L a naopak) brzdilo pořád nesouměrně, počítadlo tachometru v čoudu, nikdy pořádně nezatažitelná ruční brzda směřující přímo do holeně, urezlý držák rezervy, věčně povolený víko karburátoru, vyměna výfuku do roka ulomen u parohů a každý rok ven a vařit, při solení v zimě a následných holomrazech oprava hlavního kabelu pod autem z důvodu absolutní nevodivosti. levá noha od brzdovky, upadávající relé dálkový potkávací světla pod palubkou, nenapojitelný gumový chomout vstupu vzduchu od topení na kastli a tím částečně vnitřní cirkulace a věčná kosa na straně spolujezdce, rezonančnědrnčící otáčkorychloměr 30km podpalubkou na dvojku 40km třetí dveře, 50km zadní dveře, 60 km na trojku přepážka, 70 km levá zadní stěna, 80km na čtyrku klid, čtyři stopy ve sněhu při rovné jízdě, výměna altíku trauma, jednou za dva měsíce dva kalty najednou i s opraveným řazením atd. nevim ale tohle na starejch verglech nevymyslíš a není to o nenávisti či hájení je to jen má životní zkušennost voddělaná pazourama a vodsezená v obou typech paralelně.
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 22, 2007 12:19 pm    Předmět: Citovat

Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
stanislav Grym



Založen: 15.7.2009
Příspěvky: 3
Bydliště: Mikulov na Moravě

PříspěvekZaslal: čt červenec 16, 2009 5:43 am    Předmět: Pohřební Š 1203 Citovat

Přeji dobrý den!! Co se týče Š 1203 a její krokové rychlosti u pohřebního vozu měly to vozy vyráběné ve Vrchlabí. Sám už takový vůz nepamatuji, ale jezdíval s ním strýc. Vozy vyrobené v Trnavě, co jsme zdědili po tehdejších drobných provozovnách MěNV už tuto " vymoženost " neměly. Sám si to pochvaloval, auto v pohodě vyjelo prudký kopec krokovou rychlostí. U vozů bez tohoto se ten kopec už v průvodu vyjet nedal, vždy museli počkat až auto vyjede kopec a pak jít sami. I když jsme Š 1203 vyměnili za VW Transportery a Caddy maxi, přesto tu z roku 1988 máme jako veterána po celkové repasi. Teď zrovna děláme drobné úpravy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com