Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] Přestavba 1203 na plyn
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: so listopad 17, 2007 10:25 pm    Předmět: [1203] Přestavba 1203 na plyn Citovat

Mám dotaz, scháním informace o přestavbě trosky na plyn. Při dnešních cenán benzínu o tom dost uvažuju. Máte nějaké skušenosti a jde dát nádrž pod auto? Dík za info.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2007 10:01 am    Předmět: Citovat

ja se obavam, ze ti to nepovolej. Nez se ale do neceho takovyho pustis, tak si nejdriv srovnej klady a zapory. ponejprv si musis srovnat porizovaci cenu s tim co tim jezdenim usetris. dale to ma na ten plyn mensi vykon a hur to startuje (me to nastartovalo zatim vzdycky, ale sou lidi kery musej prepinat na benzi uz pri min jak 10 nad nulou). Taky musis myslet na ventilovy sedla a pokud nemas katalyzatorovou verzi, kera je ma tvrzeny, tak je musis sem tam tim benzinem primazavat. Pred technickou se s tim musi na revizi, kera neco stoji a po 10 letech se meni bomba, kera stoji 4000. Dale s tim nesmis do podzemnich garazi. Krom toho de plyn pekne rychle nahoru. Na osobne bych do toho nesel, i kdyz jezdim hodne. To, ze na plyn jezdim je jenom to, ze sem to s tim koupil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2007 9:06 pm    Předmět: Citovat

Tak nevím,najedu ročně 20-25 tis. kilometrů přestavba stojí nějakých 12000 Kč. co jsem koukal na cenu plynu tak se zvedá, ale stále je to zhruba polovina benzínu. Na povolení se optám. Jinak dík za info, budu ještě zvažovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: ne listopad 18, 2007 9:33 pm    Předmět: Citovat

No, tak já zas znám takové lidi, co startují n plyn klidně i v -10. Uznávám, jsou to zánovní a moderní voty-Š 100.
(autor vyjadřuje svůj názor, není to myšleno sarkasticky, ironicky, ani s humorem, naprosto vážně)

No, pokud LDN potřebuje, tak asi jedině jednu 1203 v černé úpravě a to si myslím, že je pro ni zbytečný luxus, kdyžtak nahodí chlaďák a zvednou telefén, aby se při nějaké cestě zastavili havrani pro jednoho sportovce.
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš, s ňákým anarchistickým bohémem, rudým bolševickým nokem!
Сегодня, завтра, Шкода.Tatra-lid, Škoda-lidi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HonzaV



Založen: 11.1.2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Vrchlabí

PříspěvekZaslal: po listopad 19, 2007 12:05 pm    Předmět: LPG Citovat

Kan se dostala zdejší diskuze, že ... .

Já zase na LPG nedám dopustit a při ceně zástavby do trosky a proběhu 20tis. km/rok vůbec neuvažoval. Vždyť se to skoro za půl roku vrátí.
Jiná úvaha byla, když jsem musel investovat 35000,-CZK. Sedla ventilů se určitě dají dát tvrzená, pokud je již dané auto nemá - vždyť byly katové verze. Se startováním to může být problém holt žigul startoval i při -20°C na LPG, zase se to ale dá hned po nastartování mechanicky přepnout, mně to přepíná automat až po dosažení určité teploty motoru.
Inspekce stojí minimum, další opravy prakticky žádné. Přestavba je podle mě "hronadná" tedy za 50CZK zápis do TP. Nádrž by asi šla umístit kulatá místo rezervy pod kufr, mám to tak u Berlinga.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: út listopad 20, 2007 9:02 pm    Předmět: Citovat

Tak dík za názory, do plynu jdu a nádrž chci pod auto. jinak je to starý auto z 80 roku,ale má najeto teprve 40000 Km,tak snad ještě dva roky pojezdí Rolling Eyes .Kastle je uš poopravená tak se uvidí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: čt listopad 22, 2007 6:38 pm    Předmět: Citovat

mam doma mix na tento tip karbecu od LOVATA tak kbybis chtěl tak se vozvi za nápivný by byl tvuj, jinak udělej všechny ventily na 0,25 a elektrody na svíčkáCH sklep na 0,5mm líp to startuje a svíčky vydržej 20000 KM já jezdim na plýn od 1990jako bombař a na papírech od 1994. S 1202 90-96 cca 75000KM ALE BOHUŽEL DVAKRÁT JSEM MĚNIL HLAVU JEDNOU 2 VENTILY UHOŘELI ŽE SE to UŽ NEDALO NATOČIT a podruhý se vpálil jeden ventil do sedla postupně tak hluboko že už nešla na vymezovacim šroubu udělat žádná vůle. Hlava na bez olovoj je Coo too? bohužel nejlepčí tak hodně štěstí
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: čt listopad 22, 2007 10:00 pm    Předmět: Citovat

Dobrá, dík za rady a písni mi na email nějaký kontakt a dáme sraz, skouknu díl a nějak se dohodneme. Já dělám v Praze tak není problém se někde sejít.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá listopad 23, 2007 8:34 am    Předmět: Citovat

No ono je totiž otázka, esi ti plyn do tle starýho střepu dovolej.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HonzaV



Založen: 11.1.2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Vrchlabí

PříspěvekZaslal: pá listopad 23, 2007 10:35 am    Předmět: Citovat

Tady nejde o to dovolej nedovolej podle stáří auta. Pokud je stále platná hromadná přestavba na daný typ auta, není to problém. To řekna každá solidní firma, co se přestavbami živí. Se starším směšovačem a ofic. zástavbou problém asi bude.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: pá listopad 23, 2007 2:51 pm    Předmět: Citovat

Já jsem si nechal 1203 předělat na plyn na Harfě a je to bráno jako hromadná přestavba a navíc je to u nich možný vzít na splátky. Jinak jestli nejezdíš na natural,tak je dobrý si nechat dát tvrdý sedla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne listopad 25, 2007 1:13 pm    Předmět: Citovat

nycpisk@seznam.cz moch bych ti dohodit i někoho kdo to přestaví ofiko.
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: po červen 08, 2009 6:07 pm    Předmět: Citovat

Sice je to tady v LPG, ale přiseru se sem s dotazem ohledně tankování, TAZ 1500 - jak se dá poznat, že může jezdit na natural? Tím pádem bez příměsi nahrazující olovo.
Co znamená, když dnes někde mají benzín Speciál? To je už s příměsema? Díky za odpovědi.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po červen 08, 2009 7:24 pm    Předmět: Citovat

no někde jsem to tu četl
100% to poznáš po demontáži hlavy páč sám určitě nevíš jakou tam kdo před tebou dal
natural můžeš používat v každém případě
pkud je to ta nová , nebo repasovaná (zalisovaná tvrzená sedla) tak bez aditiv , pokud je stará nebo nevíš tak aditiva , těmi nis nezkazíš
jinak se zaklepávají sedla
jináč já jezdím bez aditiv , jezdil jsem bez i ešku když zrušili super a bez problémů najezdila spoustu km a hlavu jsem pak použil na 120
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po červen 08, 2009 8:12 pm    Předmět: Citovat

Do Iny lejem Natural 95 bez aditiv.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com