Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] tesnici sracka do chladice
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2007 9:42 pm    Předmět: [1203] tesnici sracka do chladice Citovat

opet se mi vobjevil problem s protejkanim vody do voleje a to se tentokrat obavam, ze to bude po vlozkama, protoze tesneni pod hlavou je tak dokonale zasilikonovany, ze tudy to bejt nemuze, neni to teda tak razantni jako to bylo pred tim, ale zmizel mi z chladice litr vody za 500km a na volejovym vicku zacala pribejvat emulze. nechce se mi to tedka v zime rozebirat a potrebuju jezdit a tudiz se ptam, ma nekdo naky zkusenosti s prisadou kera se leje vo chladice, aby ucpala drobny netesnosti? pak by me zajimalo, jak se to menuje a kde se to da sehnat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JirKa



Založen: 20.1.2007
Příspěvky: 45
Bydliště: MB

PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2007 11:59 pm    Předmět: Citovat

já kdesi četl že pomáhá hořčičné semínko... ale to nebude to, po čem se asi pídíš... Rolling Eyes

jinak takovým "instantním lepidlem" známej spravil tekoucí topení na litru.. ale že by to fungovalo na motor bych se nesázel
_________________
budoucnost patří aluminiu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2007 12:15 am    Předmět: Citovat

U nás to maj v mototechně, stojí to asi stovku. Ale bacha, pak se ti muže snadno stát, že auto přestane topit/chladit.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ondra



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2007 7:01 am    Předmět: Citovat

Zkušenost je asi taková, že ten "prášek" na utěsňování chladičů musí šíleně zasírat motor, protože kolega s tím úspěšně zastavil i únik vody z prasklýho bloku u ešky - ne mojí... Normálně to nasypal vepředu do chladiče a těch 65 litrů vody, co je v chladícím okruhu, dopravilo přípravek až doprostřed autobusu, kde to utěsnilo trhlinu dlouhou asi 20 cenťáků. Takže to evidentně funguje Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2007 6:26 pm    Předmět: Citovat

Tak ja neviem, ale na viečku od oleja sa v chladných vlhkých dňoch robí emulzia úplne bežne, nie? To treba skôr hľadať emulziu na mierke oleja. Ak by do oleja za 500km pribudol liter vody, tak sa to musí prejaviť jak na sfarbení oleja, (resp. emulzie), tak na množstve jeho náplne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2007 8:44 pm    Předmět: Citovat

Já osobně teda nevím, ale já to zkoušel párkrát - a od různejch výrobců a nikdy jsem neměl úspěch. Musí to bejt opravdu jen malá netěsnost - například té dvaceticentimetrové trhlině teda moc nevěřím (i když jesli to bylo v bloku, tak je to něco jinýho, než v chladiči, ale i tak). Jakmile je tam někde díra, kterou to chčije i za studena, tak nic nepomůže.

Já si myslím, že to není až tak jednoduché - z mejch zkušeností, pokud jde voda do oleje a auto jezdí, tak se voda z oleje zase odpařuje a na množství se to moc neprojeví. S emulzí (nebo spíš šlemem) na zátce má Posim úplnou pravdu - to nemusí nic znamenat a je to normální a opravdu by to bylo vidět spíš na měrce, nebo odpustit z vany.

Ztrácení vody taky kolikrát může být způsobené jenom zteřelým těsněním ve víčku chladiče. Pokud jde voda do válců, tak to obvykle blbě topí a uvidíte to na svíčkách. Obvykle je to fouklý těsnění pod hlavou.


Naposledy upravil LeDocteur dne st říjen 31, 2007 1:51 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2007 10:36 pm    Předmět: Citovat

Tak sem to tam nasypal a uvidim, jak to bude vypadat. To, ze je v zimnich mesicich vicko bily vim, ale nesmi na nem bejt 1cm tlusta vrstva a krom toho kdyz to vochutnam, tak je to sladky, takze puvod vody ve voleji je jasnej. Tesneni na vicku chladice je v poradku. jezdim tedka bez vicka na volej, aby se voda z voleje rychle vodparila, nastesti je to hrdlo pomerne vysoky, tak z toho necaka volej a ma to tedka krasnej dunivej zavodni zvuk.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st říjen 31, 2007 7:53 am    Předmět: Citovat

Jo, ten olej by za chvíli začal šednout. Jinak tim sajrajtem jsem ucpal díru v chladiči po šroubech od vrtule. Nicméně taky to ucpalo chladič i topení.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st říjen 31, 2007 9:22 pm    Předmět: Citovat

Zatim to teda chladi a topi, voda neubejva, ale nechci to zakriknout. Co se tejce barvy voleje, tak me zhnednul.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Colorman



Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: so listopad 03, 2007 9:20 pm    Předmět: Hohoo... silikon a tesneni neni vse. Citovat

Hosi, mel jsem stejny problem, porad voda v oleji, 2x vymena tesneni, (prvni jsem dal zanovni, druhe fungl nove) zatlemil pokazde jsem to velmi dukladne. Kdyz jsem to delal potreti behem dvou dnu (moje nervova soustava byla uz velmi oslabena) konecne jsem na to kapnul. Byl vyzranej blok v okoli vodnich kanalku a sroubama ktery drzej palici. Schvalne zkus nenandavat viko, a nastartuj to. Po chvilce bylo videt jak v okoli matky zacina vzlinat voda.... a krasne se pod vahadlama misi v rozkosnych barevnych kreacich s olejem. Blok byl uspesne pohrben a bylo po problemu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: so listopad 03, 2007 10:07 pm    Předmět: Citovat

Tak jestli ti hnědne olej tak ti jde voda do oleje.Výměna těsnění je jedna věc,ale co takhle srovnat hlavu,taky se stává že se vložky takzvaně utopí,měřil jsi přesah vložek?tmel na těsnění nepatří a může tam dělat rotiku! A když jsi sundal hlavu , nebyl nějaký z pístů světlejší jako umytý? Jinak ty prášky na utěsnění fungují většinou jen dočasně tak snad budeš mít štěstí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dušan Čížkovský



Založen: 31.8.2012
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: ne září 02, 2012 8:39 pm    Předmět: Citovat

měl jsem také problém s vodou v oleji dvakrát jsem přetěsnil těsnění pod hlavou a už jsem ho zdá se asi vyřešila , ale mám tam problém v motoru jsem vypustil olej a ale motoru zůstaly zbytky oleje a teď se mi dělá na krytu ventilu bílá emulze ale úplně bílá jako našlehaná smetan tak se chci optat jestli je to ta zbytková voda ze starého oleje a olej šedne už je šedej jestli se ta voda vypaří nebo ne ????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: ne září 02, 2012 8:41 pm    Předmět: Citovat

Pokud je olej šedej tak do něho jde voda - a nebude to žádná zbytková, nýbrž klasická chladičová.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne září 02, 2012 9:29 pm    Předmět: Citovat

Dušan Čížkovský napsal:
měl jsem také problém s vodou v oleji dvakrát jsem přetěsnil těsnění pod hlavou a už jsem ho zdá se asi vyřešila , ale mám tam problém v motoru jsem vypustil olej a ale motoru zůstaly zbytky oleje a teď se mi dělá na krytu ventilu bílá emulze ale úplně bílá jako našlehaná smetan tak se chci optat jestli je to ta zbytková voda ze starého oleje a olej šedne už je šedej jestli se ta voda vypaří nebo ne ????


Prasklá hlava, případně blok.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po září 03, 2012 4:22 am    Předmět: Citovat

... ono stačí jen prasklý, nebo málo sevřený těsnění pod hlavou, tj. třeba hlava (jen) prohlá, nebo, jestli to prodělalo nějakou GO, málo přesazený vložky.
Nemusí být nejhůře, ale stejně je to opruz.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com