Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

světlo v interiéru

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: so prosinec 23, 2006 1:33 pm    Předmět: světlo v interiéru Citovat

Ještě jsem neměl čas nad tím nějak dlouze hloubat, ale jak sundám krycí sklo ze světýlka uvnitř vozu? Nesvítí a doufám, že to bude jen žárovka.
Ď
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pizzaman



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 88
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: so prosinec 23, 2006 8:03 pm    Předmět: Citovat

Sice jsi neuvedl jaký typ auta (odhaduji tedy na 1202), tak po odšroubování oválného držáku vyjmeš sklo a uvidíš hned, jak je to se žárovkou. Není to nic složitého, československé výrobky obvykle byly jednoduché konstrukce. Rozhodni dopooručuji nechat tam tu 5W žárovku, silnější nedělá dobrotu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne prosinec 24, 2006 4:32 pm    Předmět: Citovat

Ono samozřejmě závisí nejen na typu auta, ale i na typu světýlka. Měl jsem např. několik stejšný a každý měl jiné (jeden měl třeba kruhové UFO z 1203ky). I oktávky mají různá světýlka. Napiš víc, ale každopádně nic složitého na tom není.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: st prosinec 27, 2006 5:00 pm    Předmět: Citovat

zdravíčko, jaké ja vnitřní zapojení klasické Boschovy spínaci skříňky ?
Cool
uspěšný veteránský rok 07 všem Wink Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá prosinec 29, 2006 4:10 pm    Předmět: Citovat

Pánové díky, už jsem zjistil, kde je chyba. Vypínač je na heslo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá prosinec 29, 2006 4:36 pm    Předmět: Citovat

Pavle V, vítám, že jsi z mého rodiště Wink , ale bošákešm jde dělat spoustu věcí a může mít poloh snad of tří do 7mi (?)
Uveď typ a poskytnu sem schema.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá prosinec 29, 2006 6:13 pm    Předmět: Citovat

Říkal KLASICKÉ, ne ? Klasická boschova skříňka (bavíme-li se opravdu o KLASICKÉ, t.j. předválečné a krátce poválečné) je jenom jedna a má tři polohy. NEMÁ přídavný pérový kontakt a tudíž NESLOUŽÍ k startování. Zasunutím klíčku se zapíná zapalování, otočením do první polohy obrysovky, otočením do druhé NAVÍC hlavní světlomety. Je to u všech KLASICKÝCH spínaček stejné. Podle druhu bývají kontakty číslované a pak by mělo platit jednoduše - číslo 30 hlavní přívod (od baterky). Číslo 15 k zapalování a od padesátky nahoru spínací okruhy (obvykle 58 obrysovky a 56 dálková/tlumená).

Pokud ti jde o nějakou pozdně poválečnou palováckou nebo polskou licenci, musíš být jak říká Rancher opravdu konkrétnější...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá prosinec 29, 2006 7:32 pm    Předmět: Citovat

vznáším návrh na přejmenování diskuse na "Osvětlení". Po nějakém výsledku je tento OT příspěvek určen ku smazání.
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš, s ňákým anarchistickým bohémem, rudým bolševickým nokem!
Сегодня, завтра, Шкода.Tatra-lid, Škoda-lidi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: po leden 01, 2007 7:06 pm    Předmět: Citovat

dík za rady ... je to docela obyčejný PAL třípolohový ... spojení "klasická boschova" asi nebylo na místě Wink ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po leden 01, 2007 7:20 pm    Předmět: Citovat

Jestli je to OBYČEJNÝ PAL TŘÍPOLOHOVÝ - bez pérového kontaktu pro startér , tak je to zatraceně na místě Smile To je totiž přesně klasická původní "licence" BOSCH. Například je ve Spartaku. A platí tedy u něj to, co jsem napsal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: po leden 01, 2007 7:31 pm    Předmět: Citovat

teď mě napadlo otevřít obrázkovou knížku od pana Fronka ... Very Happy sorry za zaplacavani fora ... je to tam "barvitě" popsáno Wink jestě jednou dík za info
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po leden 01, 2007 8:59 pm    Předmět: Citovat

Aby o mělo nějakej Happy End, tak bych tu očekával to, co ses dozvěd+ěl...sken nebo text... Mad
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: út leden 02, 2007 4:53 pm    Předmět: Citovat

... nepodařilo se mi obrázek nahrát na web (a dát sem odkaz) , takže pouze txt :
PAL 04-9440.31 třípolohový (Bosch)
svorky pod proudem při zasunutém klíčku, použití
0+k - 30,15,54 jízda ve dne
1+k - 30,15,54,58,57 parkování v noci
2+k - 30,15,54,58,56 jízda v noci
svorky pod proudem bez klíčku
0 - 30
1 - 30,58,57
2 - 30,58,56
PAL čtyřpolohový
svorky pod proudem při zasunutém klíčku, použití
0+k - 30,15,54 jízda ve dne
1+k - 30,15,54,58,57 parkování v noci
2+k - 30,15,54,58,56a jízda v noci městem
3+k - 30,15,54,58,56b jízda v noci
svorky pod proudem bez klíčku
0 - 30
1 - 30,58,57
2 - 30,58,56a
3 - 30,58,56b
(přívod od baterie je připojen na svorku č30, 15vedení k cívce, 54 spotřebiče při zapnutém zapalování, 58 koncová světla, 57 obrysová, 56 hlavní světla, 56a dálková, 56b tlumená)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com