Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Bíla paryba
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st únor 17, 2016 12:33 pm    Předmět: Citovat

Predseda napsal:
Hoši, tady začnou lítat bany. Dráždíte starostu bosou startérou.

Idea ...nemělo by se říkat česky
můj návrh na novotvar bych sem napsal:
Hoši, tady začnou lítat JEbany. Question

___________
BTW: Díky moudrým radám zde obsaženým, jsem jedním takovým starým klíčem č. 16*, co byl naprosto titěren a ve Francii vyroben, startér vyndal a zandal, kloubů si neodřiv a dokonce ani paže nezlomiv.

*) on je psanej v nějakých coulech, či co, ale sedl na tu 16ku.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st únor 17, 2016 1:02 pm    Předmět: Citovat

A máš výfuk dvou, nebo jednolauf?
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st únor 17, 2016 1:52 pm    Předmět: Citovat

Vzadu jedno a od motoru ke tlumiči dvou. Razz
Je fakt, že jsem se vyvztekal daleko víc s montáží novýho výfuku, právě tou první částí, jak následně s tou demontáží a montáží ... "vy víte čeho" Rolling Eyes
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: st únor 17, 2016 5:32 pm    Předmět: Citovat

Nejen troska dokáže navztekat... https://www.youtube.com/watch?v=AAkwMlapkJs
Laughing
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: st únor 17, 2016 8:17 pm    Předmět: Citovat

Dobrý je měnit spojkovou pumpu u novýho provedení v kabině , když mušíš doštelovat délku čudlu od pedálu do pumpy, aby se ti otvíralo odvětrání pumpy do nádobky, jinak to funguje jak hever a máš dvě slápnutí a pak je spojka trvale rozpojena, práce pro Davida Kaprfílda, pokud se ti nechce vyndat celej volant i s tyčí a celej bazmek co drží oba peďály v četně odpojení trubek od brzd, dvě ruce tam nedáš a jednou to nejde, pomalu sem řval jako lakatoš. Kozy Kozy Kozy morm inovace bez legrace Nasranej Pindour pro pamětníky připomínám startér na AVII tam třetí šroub z vrchu aby se k němu dostali klíčem tak tam dávali místo 17ctky 16ctku ikdyž všude byly 17ctky většínou to bylo zadělaný kde čim 16ctku měli akurát v VÚMV a povolit to šlo jenom tak že ten klíč zespoda jeden držel a druhej zezhora na něj tlačil, a altík mu avie pod kompresorem taky žůžo a u novejch šrotů motor ven při výměně serva jak se řiká pokrok nezastavíš. Wink
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 18, 2016 4:30 pm    Předmět: Citovat

A co teprve takovej motor od steracu, kdyz se uklepou ty srouby za ktery to drzi. Lze ho pridelat i bez rozebirani palubovky, ale musej se pouzit bud inbusy nebo srouby se sestihrannou hlavou aby na nich drzel vorech a dalo se to utahnout racnickou, pac vobe ruce tam nedostanete nikdo.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt únor 18, 2016 7:51 pm    Předmět: Citovat

Kadlátko napsal:
Dobrý je měnit spojkovou pumpu u novýho provedení v kabině , když mušíš doštelovat délku čudlu od pedálu do pumpy, aby se ti otvíralo odvětrání pumpy do nádobky

ten "čudel" som šteloval bez demontáže "pumpy" na Mykeshovej sanite na zraze 1203, lebo pedál spojky mal vôľu tak 1/3 chodu (oni to v jednej podkrnožskej firme tak nastavujú - i ja som to tak mal). Trvalo mi to necelých 10 minút a to nemám nejaké malé pracky. Najlepší je na to klasický otvorený kľúč.
BTW: neviete čo s tým Mykeshom je? Písal som mu minulý týždeň SZ a nič. Ste s ním niekto v kontakte?? Celkom rád som čítaval jeho príspevky... Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 18, 2016 10:11 pm    Předmět: Citovat

Mykesh měl tragédii v rodině, ale už to bude několik let. Od té doby se v podstatě neukázal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt únor 18, 2016 11:11 pm    Předmět: Citovat

Mykesh je v poho. Zluto uz nema, jen ulozenej hasicak. Vidam se s nim na fcb
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne únor 21, 2016 8:48 pm    Předmět: Citovat

To co ty uvádíš jde pouze za předpokladu, že vzadu na objímce tyčky nemáš zemedělskou vůli a nestane se, že prostor kterej máš pro povolení pouze vymezí tuto vůli a povolíš akurát prd. Mušíš sundat pumpu, pak vyjmout závlačku u čepu co drží tyčku na páce od pedálu, vyndat čep a pak někde ve svěráku povolit na vyndané tyčce kontramatku a pak si hrát a dát to zpátky i s vymezením a to vše jednou rukou. Cool Kozy Kozy Kozy morm
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: ne únor 21, 2016 10:57 pm    Předmět: Citovat

sice jako adept (neměl bych už mít odpuštění trestu ????????????) bych měl asi raději mlčet , ale neplácáte Mulimrdka oviny do soukromýho vlákna ? není to taky na RCG ? neměli by jste si to přestěhovat do off-topicu ?
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po únor 22, 2016 6:55 am    Předmět: Citovat

To jsou silný slova, pokud se ti nelíbí RCG, tak s tebe udělají Fuj moderátora Nasranej a budeš to tu hlídat. Wink
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
k0r0ze



Založen: 14.2.2016
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so duben 16, 2016 1:02 pm    Předmět: Citovat

To se teda nad těmahle zprávama pozastavuju. Jsem si tenhle báječný vůz kupoval, domnívaje se a věře v jeho technickou příbuznost s ostatními vozy „klasické koncepce“ - na oktávce 1968, na feldě i tudoru je startér, abych tak řekl, maně přístupnej s prstem vímekde. Bílou parybu jsem předal jednomu hochovi, ať mi to protáhne STK, a odjel jsem se pracovně kochat k Atlantiku. Minulej tejden po návratu mu volám, a po tom proudu nadávek, co se linul ze sluchátka, jsem se od té doby neodvážil. Má to prej na všechny strany povážlivě větší rozměry než v TP (ale to se prej teda nakonec nějak vsákne), nicméně když to měl povařený a připravený, tak začala záhadně stávkovat palivová pumpa - půldne běží jak hoidny, ale druhej den již spiklenecký technický komisař čeká na příjezd žihadla marně. Prej nejspíš vomletá vačka, co to pohání, a tak teď shání elektrickou čerpadláž.

Že bych se teda pokorně vrátil ke kořenům a ten FV panel si nainstaloval na střechu oktávky, na svou báječnou „dobovou“ zahrádku??

A kromě toho ani nevim, co je RCG, jako že se hurvajz jmenuju.
_________________
My o voze a ona koroze…
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so duben 16, 2016 7:16 pm    Předmět: Citovat

Troska je .... no, prostě troska je vozidlo, které naprosto odpovídá svě pověsti.

RCG je "reťazou cez guľe"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com