Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

hloupoučkej blond dotaz
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:01 pm    Předmět: Citovat

Modrá farba v znaku hlavy značí 1200. Ak blok nemá vyrazené číslo, tak to bude blok na náhradné diely.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:19 pm    Předmět: Citovat

Aha, diky... Takze tak, jak jsem na pocatku predpokladala. A to tolik zajemcu trva na tom, ze to je 15tka a nutne ten motor chteji Very Happy prece nebudou zensky verit, kdyz jim tvrdi, ze je to dvanactka Laughing aspon mam ted ale prehled o tom, jak ty motory poznam Smile
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:29 pm    Předmět: Citovat

Osobne som mal tú česť poznať niekoľko žien, ktoré mali lepší cit (taký ten technický) k autám než hocktorý chlap. Podotýkam že šlo o heterosexuálky Wink
Takže si v tomto smere netrúfnem niekoho "odsudzovať" len preto, že nemá medzi nohami Pindour Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 7:55 pm    Předmět: Citovat

Ja jsem zvykla Very Happy delam uz roky ve stavebninach, doma veskerou zednicinu delam ja, ale presto podle nekterych zakazniku nemuzu nic znat a jsem tam dobra leda na utreni prachu. Vzdycky se jen zasmeju, zavolam jim teda kolegu, ktery nevi ani jaky hladitko se na co pouziva a bavim se Very Happy u aut toho zas tolik nevim, ale porad vic nez nektery chlapi... Njn, zas neumim moc dobry knedliky a ty by se ode me naopak ocekavaly Laughing
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 3:21 pm    Předmět: Citovat

Já to s poznámkou o Sciroccu nemyslel nijak zle. Trochu si ale sama odporuješ - říkáš že máš ráda trosky tak, jak byly vyrobený a přitom chceš (chtěla si) měnit motor. Bez výměny převodovky to smysl nemá a nějakej kardinální zisk ve formě zmíněné menší spotřeby nebo "přeci jen rozumnější jízdy" nelze čekat ani tak.

Ono obecně - pojem "rozumnější jízda" je ve spojitosti s automobilem Škoda 1203 tak trochu antagonismus. Confused
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 3:38 pm    Předmět: Citovat

A s patnactkovyma motorama vyrobeny nebyly? Very Happy z nejakyho duvodu o nej asi tolik troskaru stoji a doporucili mi ho. Nebo je to snad vzdycky jen pro naivni pocit z nulove spotreby a dvousetkilometrove rychlosti? Ze ja si to tedy myslim, podle tebe? Wink
Sami vite, ze i po letech co se o trosky zajimam se stale ucim a protzo je pro me smerodatne to, co se kde dozvim.. Od vas, od znamych, od neznamych. Vymena motoru se mela poradat kvuli tomu, ze muj motor je zadreny a bylo mi v zasade fuk, jestli sezenu dvanactku, nebo patnactku. Chtela jsem hlavne uz jezdit. Ale kdyz uz sedim u netu a hledam motor, nemyslim, ze je nejak spatny napad hledat prednostne patnactku, kdyz uz k te vymene stejne dojit musi. Sehnala jsem dvanactku a nemela jsem z ni o nic mensi radost. Tento puvodni dotaz tu padfl jen protoze mi dost lidi vola a tvrdi mi ze ten patnactkovy motor chce, prestoze jsem jim rikala, ze neni. A chtela jsem si tedy hlavne ujasnit, co to doma mam... Nic vic Wink pokud bych v projektu pokracovala, v zasade bych neresila co to je za motor.... A pokud jde o prevodovku, tu jsem samozrejme koupila s tim Wink
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 3:41 pm    Předmět: Citovat

... Mam tu ted skoro pocit, ze tim, ze bych chtela do trosky patnactkovy motor jsem se dopustila neodpustzitelneho pokusu o zavodni tuning nebo neco podobnyho... Asi tomu uplne nerozumim...jakobych tam chtela nacpat nejmin motor z baworaka nebo co Very Happy Very Happy Very Happy

Zaradili jste me automaticky mezi sproste prznitele z rad tuningaru, prestoze obe moje scirocca jsou v zasade az na vysku v originalu Very Happy ano, nebybvaly, ale vy jste nikdy teleci leta nemeli, ze? Very Happy
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 5:32 pm    Předmět: Citovat

Mělas blbej den, nebo co ? Smile

Podívej se zpátky co jsem to vlastně tak strašnýho napsal - byla to přesně tahle věta : A jinak jesli můžu radit - na výměnu 12 za 15 se vykašli. Scirocco Dalecco z toho stejně neuděláš, ANNAH.

I když sice su celkem hubaté sebestředné hovado, nemyslím si že by zrovna tohle byl nějaký extrémní ztetanec pro sprosteho prznitele z rad tuningaru". To bych snad napsal jinak, ne ? Vůbec nevidím, že by se kdekoliv v mém příspěvku vyskytlo slovo "tuning". Tohle měla být normální přátelská rada. Kdybych se nesnažil být za všech okolností rádoby vtipný, každému jinému bych napsal klasické "z hovna bič neupleteš", což má shodný význam. Já právě patnáctku s pětikvaltem ve své původně dvanáctkové trosce mám (už od předchozího majitele). Spotřeba je stejná a kromě trochu větší pružnosti motoru nějakej extra markantní rozdíl nesleduju.

Navíc to s prominutím trochu motáš - troskaři obvykle patnáctky tak moc neshánějí. Shánějí je hasiči, protože jak známo úplně stejný motor jako v trosce je i v soutěžní požární stříkačce. A protože si kdysi dávno nějakej vesnickej pepek nechal převrtat patnáctku na sedmnáctku či osmnáctku a ono mu to stříkalo o trošičku rychlejc, ostatní vesničtí pepci se toho chytili a převrtanej patnáctkovej motor se stal jejich mokrým snem. Přestavba motoru je drahá, je to nepovolený upgrade a obvykle to pro družstvo nemá žádný přínos, protože než metrákovej opilec s prohulenejma plícema doběhne k lajně, tak už by mu voda stříkala i kdyby měli ve vaně čerpadýlko z akvária. To je v kostce celá ta současná mysteriózní bublina kolem patnáctkových motorů.

Takže se tímto dámě omlouvám za svoje urážlivé komentáře.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.


Naposledy upravil LeDocteur dne st leden 27, 2016 6:04 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 5:48 pm    Předmět: Citovat

Hale - můj osobní subjektivní dojem k tomuhle tématu:

1) Motor 1221ccm na 4q převodovce - mám v zelený 1203. Nic od toho neočekávám, ale jede to těžce v pohodě a strašně příjemně se mi s tím jezdí, žádnej zázrak to není, ale tachometrový kilo to vytáhne, "cestovních" 80 na okresce je s tím OK.

2) Motor 1433ccm na 4q převodovce - mám v troska a jezdil jsem s jednou stejně osazenou COM. Možná pocitově lepší zátah (ani odspodu, ani od prostředka, asi ani nikde jinde), ale maximálka nižší a trvalá cestovní rychlost je s mojím troska sice taky 80, ale je to dost utrpení, přijde mi, že to víc řve a už se tomu ve vyšších otáčkách tolik nechce (dáno nejspíš dlouhým zdvihem)

3) Motor 1433ccm na 5q převodovce - mám v mikrobusu, jel jsem s víc takovými auty. Jako lepší než varianta 1), zvlášť v kopci, hlavní výhoda je vyšší cestovní rychlost, klidně přes tachometrových 100km/h, ale nějakej zázrak se od toho taky čekat nedá.

Vše je samozřejmě závislé na tom, jek je kterej z těch mormů vylítanej a "servisovanej"(=dobastlenej).
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 7:41 pm    Předmět: Citovat

Doktor: tak ne, ze bych se vylozene urazila, spis me jenom prekvapilo, co tak hroznyho jsem to chtela udelat, ze si to srovnaval s pokusem udelat z toho scirocco. Mozna jsem tedy jen nepochopila, ze to nebylo mysleno zle, mozna jsrm vztahovacna, ale proste a jasne jsem to nepochopilá tak, jak nevinne to asi bylo mysleno... Tim se omlouvam i ja tobe Wink jasem jenom zenska, nesmis zapominat, ze dokazem i z niceho udelat problem Very Happy
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...


Naposledy upravil tweetyna dne st leden 27, 2016 7:49 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 7:48 pm    Předmět: Citovat

Karel : diky za info i tobe Wink

Jinak tedy jeste k tomuto - udajne jsou petikvaltove prevodovky a patnavtkove motory mene poruchove. Kolik na tom je pravdy? Me osobne takove tvrzeni neprijde uplne v cajku, protoze myslim, ze u obou zalezi na stavu. Pokuzd bude vylitanej nebo po GO maji snad stejne sance na vydrz ne? Nebo je v patnactkovych opravdu neco zazracneho? U svoji 1203 jserm mela LPG na kterem jsem strasvila vlastne cely nas spolecny pojizdny kratky zivot, tudiz spotreba me nezajimala, ale pri jizde na benzin byxcvh pry rozdilnou spotrebu uz u techto motoru poznala... Coz jak jsem zde pochopila take neni pravda?
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 8:12 pm    Předmět: Citovat

Nechcel som sa do toho motať - každý kto má svoje skúsenosti s oboma motormi, nech si urobí svoj názor. Ale Pedy, ak sa bavíš s chlapmi, ktorí celý život jazdili s 1203kami, tak určite Ti min. 90% z nich odporučí motor 1500. Pretože jednak s tým jazdili denne a hlavne nie s prázdnou skriňou či korbou. Lebo ak do toho niečo naložíš, tak 1200ka sa sotva "šourá" - v porovnaní s 1500. Podobne v kopci. To je jedna vec ktorú Ti povedia a druhá je tá, že motor 1200 má podstatne nižšiu životnosť. Tretia je spotreba. Tu by sa bolo treba porozprávať s pamätníkmi zo soc. organizácií, kde boli normované spotreby PHM. Všetci Ti povedia, že keď prišli 1500ky, tak než sa im prispôsobila norma, mali na jednej nádrži (40 l) ušetreného aj o 3 litre benzínu viac do svojho embéčka či žigulíka než dovtedy s motorom 1200... Čiže nebudú to len hasiči - skús sa napr. porozprávať s ľuďmi na zraze 1203. Stačí prísť Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tweetyna



Založen: 8.10.2010
Příspěvky: 121
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 8:23 pm    Předmět: Citovat

No praveze o patnactkovych motorech se se mnou opravdu bavi prevazne starsi rocniky, kteri meli trosky jako sluzebni auta.
Jenze tezko se dela vlastni nazor, kdyz pak zas slysim, ze to pravda neni, nebo jen minimalni. A vic jak jedna troska mi doma neprojde, abych mohla porovnavat dve sama Laughing
Staci , ze jsem si v lete bez vedomi manzela dovezla domu transportera t3 a malem byl rozvod Very Happy
_________________
Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 8:41 am    Předmět: Citovat

Posime - jasně a plně tomu věřím. Jinak by se přece jinak totálně zmutlej automobilovej průmysl ČSSR k nějaký rekonstrukci motoru ani nedokopal. Zákonitě k tomu měli důvod a provozní parametry tím důvodem mohly být. Ale bavíme se (a ty to vlastně potvrzuješ poznámkou o naloženém autě) o normálním autě, které jede jednou za rok z prahy do žacléře na sraz, obsazené jedním nebo dvěma lidimama. Pocit že můžu v kopci podřadit o deset metrů dál než předtím a pet flaška ušetřenýho benzínu mi prostě nepřijdou jako adekvátní výsledek ke koupi a výměně patnáctky a pětikvaltu.

Jak říkám, je to jen můj osobní názor a zkušenost z praktického provozu "přepatnáctkované dvanáctky". Pokud si sednu do cizí čtyřkvaltové trosky s patnáctikilem a nebudu otevírat dekl, tak já osobně při testovací jízdě NEPOZNÁM, jestli je tam dvanáctka anebo patnáctka...

Jinak Tweetyno, snad už ti taky není patnáct, abys za nějaký ty roky tetání nevěděla jak na to. Cool Přece když si přitáhnu nenadálej vergl, tak zásadní věc je říct lidem, co s tebou bydlí, že je to kámošovo a že to tady bude stát jenom tejden, než se mu uvolní garáž. Po měsíci řekneš, že to máte napůl. A po dvou měsících, kdy už se obvykle vrak úspěšně integruje do krajiny, se na celou věc zapomene a už nikdo nebude bádat nad tím, že je to vlastně od začátku tvoje...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.


Naposledy upravil LeDocteur dne čt leden 28, 2016 12:50 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 10:59 am    Předmět: Citovat

To je boží. My máme tenhle problém s našima ženskejma skoro všichni, ale obráceně je to fakt rarita Laughing Laughing Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com