Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

voda v oleji

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mosik



Založen: 21.4.2015
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2015 5:57 am    Předmět: voda v oleji Citovat

ahoj...udělal jsem hlavu ...těsneni pod hlavou...složil to ...nalil vodu a z výpuštáku oleje mi začlo kapkat voda...v chladiči ubylo přes noc centimetr hladiny a zastavilo se to a už nic nekape...nechci tam lít olej aby se to nepomichalo s vodou a nemusel jsem zase kupovat nový olej ... Kudma to tam muže protíkat? vyžrané valce dole?nebo hlava? hlavu jsem jenom očistil a dal nove tesnění(na srovnání a tlakové zkoušce nebyla) dělalo mi to před opravou ale v chladiči emulze nebyla! Sad mám to sice traktor 1203 ale nechci po každé navštěve z lesa menit olej (foto řezu motoru kdyby nekdo měl ) a nápad-tekuté sklo?přetěsnění válců asi ne když by to bylo vyžrane Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1294
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2015 6:11 am    Předmět: Citovat

Sundej vanu, doplň vodu a lehce natlakuj /asistent s hubou namísto víčka chladiče/ a baterkou zjistíš, kudy to protéká. Wink
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 976
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2015 4:47 pm    Předmět: Citovat

Hale je mozny, ze si pri sundavani hlavy hnul s vlozkama a ze to tece pod nima. Nech motor bezet aby se vohral s tim co tam je, ze je trochu vody ve voleji nevadi, kdyz nechas voddeklovany vicko na dolejvani, tak se to casem vypari. Pak nech motor vystydnout, jeste jednou dotahni matky na hlave. Pokud todle nepomuze, tak do vody v chladici nalej nebo nasyp ten pripravek co se prodava na utesneni chladice, to obvykle pomuze.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mosik



Založen: 21.4.2015
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2015 6:27 pm    Předmět: voda v oleji Citovat

zatím tam olej nemam a hladina v chladiči drží 3 dny na stejnem miste...kdyz se to zahřeje kdo vi co to udela ale nechci menit olej kazdou vyjizdku...sundat vanu nejde protoze pod traktorem je rám a to bych musel motor vytahnout...to tekute sklo nebo neco do vody me hned napadlo ale snad to nenateče do oleje a nepřidře ho...pres vikend to zkusim takhle udelat...a ta přisada se tam dava až kdyz to je teple?diky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 976
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2015 7:08 pm    Předmět: Citovat

jo po vohrati. jak sem psal trocha vody ve voleji nevadi, to se casem vypari.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1925
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2015 9:49 pm    Předmět: Citovat

Taky se to dá utěsnit speciálním plastickým fortifikátorem. Je docela drahej, ale v domácích podmínkách se to dá úspěšně nahradit tzv. Lipského metodou - při nastartovaném motoru se otevře uzávěr v krytu hlavy válců, do otvoru se pomalu dolévá čistý motorový olej a ve vhodný okamžik se tam hodí i víčko z plastové olejové lahve. Pak se nechá motor ještě asi 5 minut běžet na volnoběh.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mosik



Založen: 21.4.2015
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: pá duben 24, 2015 6:01 am    Předmět: ... Citovat

fakt super nápad...a nebo tam rovnou nasypat matičky a šroubky a zalít to horkou vodou --- taková instantní smrt Smile ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1925
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá duben 24, 2015 9:21 am    Předmět: Citovat

Nene, matičky se házej do karburátoru - to je o díru vedle. Říká se tomu parciální výbrus. Zkoušel sem to jednou i já sám.

Akorát to chce umět ten správnej grif, abys trefil požadovanej válec v okamžiku, kdy zrovna saje.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com