Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

rozvody na motor Škoda typ 1202, rv. 1967, obsah 1221ccm
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1922
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so únor 21, 2015 8:08 pm    Předmět: Citovat

vyhnětej se na kola jesli bys je měl kupovat a nech tam naprosto s klidným srdcem starý. Kolik toho ta špricka za rok "najede" ? Počítám že v přepočtu tak deset kilometrů maximálně. A vem si, po kolika se rozvody mění v autě...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
TomasI



Založen: 17.2.2015
Příspěvky: 10
Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2015 2:53 pm    Předmět: Citovat

Koľko toho za rok nacvála v km neviem povedať. Mašina však bude primárne určená pre hasičských šport pre mladšie družstvo na súťaženie v kategórii do 1200 ccm. Na súťaže jazdíme veľmi často, každý víkend od apríla do septembra aj viackrát, plus každotýždenné tréningy. Tiež si osobne myslím, že by som mohol ponechať aj staré rozvodové kolá, samozrejme, za predpokladu, že odstránim vôle v rozdeľovači, čo budem musieť urobiť aj tak. Nové rozvodové kolá sú však už objednané. Keď robím takúto kompletnú GO, chcem aby to aj vydržalo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1922
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2015 6:25 pm    Předmět: Citovat

v kategórii do 1200 ccm ? A co ten malej panák navíc Twisted Evil ?
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1445

PříspěvekZaslal: ne únor 22, 2015 9:25 pm    Předmět: Citovat

ono to není podle obsahu motoru ale podle množství dodané vody za daných podmínek ,
což je sací výška 1,5m a tlaku 8atm a mělo by to dávat 1200 l/min
snad si to pamatuju správně když na to mám papír i když dávno neplatnej
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomasI



Založen: 17.2.2015
Příspěvky: 10
Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01

PříspěvekZaslal: st březen 04, 2015 8:25 pm    Předmět: Citovat

Áno, sekol som sa, ospravedlňujem sa. Je to podľa vody v l za minútu, preto aj označenie PPS 12 a PPS 15. V kondčnom dôsledku však záleží aj na motore. Pretože 1,5 nikdy nebude dávať tak málo vody, ako 1,2.
Nové rozvody sú už namieste. Spýtam sa ešte, je normálne, že motor po kompletnej GO (brúsenie kľuky, nové ojničné aj hlavné ložiská, nové piesty, krúžky, vložky valcov) ide ťažšie pretočiť?



Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2513
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st březen 04, 2015 10:18 pm    Předmět: Citovat

Pochopitelně
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2371
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 04, 2015 11:03 pm    Předmět: Citovat

Tak asi bude mít logicky teď větší kompresi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TomasI



Založen: 17.2.2015
Příspěvky: 10
Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01

PříspěvekZaslal: čt březen 05, 2015 5:55 pm    Předmět: Citovat

Kompresiu nema este ziadnu, hlava este nie je nahodena. Ale to bude mat urcite, oproti tej vyhekslovanej starine, co bola vo vnutri predtym(piesty, kruzky, vlozky...)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2513
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt březen 05, 2015 6:58 pm    Předmět: Citovat

Tak je to jasny, tesne lagry, tesne krouzky. Jednou jsem mel motor, kterej byl novej a bez hlavy sel protocit hur, jak ten, co jsem vyndal a byl komplet i se svickama.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
TomasI



Založen: 17.2.2015
Příspěvky: 10
Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01

PříspěvekZaslal: čt březen 05, 2015 7:09 pm    Předmět: Citovat

To je presne moj pripad. Smile Inak k zabiehaniu, bolo mi odporucene nezabiehat s vodou na cerpadle, ale spociatku len na volnobeh s tym, ze chladenie sa urobi pomocou chladica a plastovej vrtule(normalne je tam dvojokruhove chladenie napajane z cerpadla), ako bolo original v aute. Co vy na to? A kolko zabehu na volnobehu by ste mi doporucili?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1445

PříspěvekZaslal: čt březen 05, 2015 8:50 pm    Předmět: Citovat

záběh určitě se zátěží , resp různě střídat otáčky a zatížení přivíráním proudnice ,

jináč je to pořád PS12 , a to díky čerpadlu , obsah motoru na to nemá vliv a to proto že má stejný otáčky , jen u 1500 motoru je stabilnější dodávka vody díky vyššímu výkonu
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomasI



Založen: 17.2.2015
Příspěvky: 10
Bydliště: Biskupice, Bánovce nad Bebravou 957 01

PříspěvekZaslal: ne duben 19, 2015 10:27 pm    Předmět: Citovat

Tak, motor a mašina sú poskladané. Motor beží krásne, štartuje bez problémov, chcem sa ale spýtať, keď ho chcem dostať trochu do otáčok tak to nejde a motor zhasíňa. Kde bude problém? v nastavení karburátora či v zapaľovaní? Rád by som to nastavil a mašinu riadne zabehol na vode. Prvotný zábeh cez chladič a vrtuľu už má motor na volnobežných otáčkach za sebou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út duben 28, 2015 11:22 pm    Předmět: Citovat

Môže to byť aj aj.
Nedostatok paliva - vadné pal. čerpadlo, nízka hladina v karburátore, upchatá hlavná dýza.
V zapaľovaní zvykne byť problém s kondenzátorom a teda opáleným prerušovačom - pokiaľ tam nie je magneto...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com