Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zátěžové regulátory brzd na valníku TAZ 1500
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Heykalov



Založen: 27.3.2013
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 11:37 am    Předmět: Zátěžové regulátory brzd na valníku TAZ 1500 Citovat

Jak mám tenhle bazmek donutit fungovat? Předek brzdí jak má ale vzadu ani prd. Když jsem je vyndal tak se písky nechcou hýbat. existuje nějaké řešení které by bylo na technické nějak rozumně sjízdné? Nový se mi kupovat nechce a když to propojím natvrdo tak mi z technické vynesou v zubech...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1421

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 12:35 pm    Předmět: Citovat

máš dvě možnosti , ale ani jednu nechceš
zrepasovat je nelze - koupit nový
nedávat místo něj propojku , ale natáhnout trubku ze předu až k hadicím , tj vyřadit ho
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Heykalov



Založen: 27.3.2013
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 1:25 pm    Předmět: Citovat

no, toho jsem se právě obával. Protože když jsem zjistil co by stály nový v žacléři tak zkouším vymyslet něco lepšího (levnějšího). Hlavně to potřebuju za rok protáhnout technickou, o nic dalšího nejde. A kdyby se nedejbože semlel nějaký průšvih a já to náhodou přežil tak by mohl někdo najít tu "nelegální" úpravu či vyřazení čehož si na technické taky můžou všimnout.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2496
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 1:42 pm    Předmět: Citovat

Ehmehmehm. Myslim, ze na STK budou radi, ze to brzdi. Jako, ale myslis, ze setrit na brzdach se vyplati?
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Heykalov



Založen: 27.3.2013
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 1:55 pm    Předmět: Citovat

no nevyplatí, jen mne udivilo že by ten nový kus stál 2500 což mi za takovou malou mrchu přijde docela dost... Tak jsem zkoušel hledat nějaké jiné řešení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1223
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 2:24 pm    Předmět: Citovat

Mám na odtahovým Medvědáriu taky místo regulátoru propojku, zatím rok a půl bez problémů.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1421

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 5:19 pm    Předmět: Citovat

soused dělá na stk , jsem se ho ptal páč mám dvě sady zátěžáků - nepoužitelných , a na vylníka jsem je chtěl , řekl mi že to nemám řešit hlavně když to bude brzdit
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1278
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2014 9:21 pm    Předmět: Citovat

Já bych to nechal do TK být, na technickou bych si připravil BYPASSy přes zátěžáky a hned po TK zase vše do původního stavu. Bez zátěžáků se z prázdného valníka při brždění stanou z kopce neuřiditelné sáně! Sad
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310, VW GolfI GTI, Ford Sierra, VW POLO D, Fiat UNOD, 2xEspace
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 336
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: po leden 27, 2014 7:44 pm    Předmět: Citovat

Borec měl u nás na valníku namontovaný zátěžáky s fáva nebo s čeho,právě proto že ty troskový vydržely žalostně málo, zkusím ho sehnat a něco zjistit pokavád ještě žije páč to byl už takovej dědáček. Cool
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
creaky



Založen: 25.9.2009
Příspěvky: 89
Bydliště: Turnov

PříspěvekZaslal: pá leden 31, 2014 6:26 pm    Předmět: Citovat

Netusim teda jak kdo, ale ja zatim co jsem s valnikem vzdy jezdil tak jsem tam zatezak nikdy nemel (byli odstaraneny uz davno kdyz zacli delat problemy), naznak neovaladatelnosti jsem zaznamenal az pri ostrym brzdeni v 90km/h a vejs, ale prisuzuju to spis pruznosti rizeni nez prebrzdenosti zadni napravy, jesi bych neco zvazoval tak spis pouzit nejakej stalej omezovac brzdnyho tlaku (jako mel favorit nebo felicie), tyhle zatezaky jsou podle me akorad za trest a zdroj problemu (zjisteno na dalsim aute), pokud to teda neni na necem co ma jezdit 500-1000km denne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Heykalov



Založen: 27.3.2013
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: po únor 03, 2014 12:21 am    Předmět: Citovat

Ten můj stroj najede cca 1000km/rok a to jenom kolem komína. Rychlosti nad 80 nepadají do úvahy, na to u nás nejsou silnice. Mám z toho teď shozenou korbu a vzhledem k počasí mám místo i čas se v tom vrtat, tak bych rád udělal nějaké trvalé řešení, které by bylo adekvátní při další STK.
Dalším zásadním krokem bude eliminace vůlí v řízení (cca 20° na volantu už je dost i na mě)... A to bude nejspíš znamenat vyhodit nápravu, nové čepy a znova geometrii...
Jinak děkuji za rady a podnětné nápady...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1278
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po únor 03, 2014 8:18 am    Předmět: Citovat

Ahoj. První Warťasy měly taky jen tlakový omezovač zadní nápravy na potrubí přišroubovaný k rámu pod zadníma sedačkama. Ale to byly jednookruhový brzdy! U dvouokruhovek by musel být ten tlakový omezovač jiný, protože by dva jednookruhové omezovače určitě nefungovaly synchronně a stejně by tě vylili od STK. Crying or Very sad
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310, VW GolfI GTI, Ford Sierra, VW POLO D, Fiat UNOD, 2xEspace
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1421

PříspěvekZaslal: po únor 03, 2014 11:37 pm    Předmět: Citovat

myslím že by +- měli fungovat stejně páč zapojení brzd není rozděleno jen na přední a zadní okruh , ............ a určitě se nastavujou na na nějakej určenej tlak

u toho favorita to fungovalo .... proč by to němělo fakčit u 1203

jsem taky nahlodnutej , jelikož budu dělat komplet trubky na valníku tak to zkusím ,
regulátory tam byly ale taky nefunkční , takže mám již dvě sady
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so únor 15, 2014 1:40 am    Předmět: Citovat

Favorit mal obmedzovač, ale Pick-up mal záťažové regulátory tak isto. Navyše 1203ka má výkyvné polonápravy vplyvom ktorých má prázdny valník odklon kolies tak veľký, že kontakt s vozovkou je žalostne malý.
V zime by som bez nich určite nejazdil - ako písal Sestra 6... A to nie len dolu kopcom, ale i na rovine a vôbec nemusí byť rýchlosť nad 80 km/h, aby došlo k strate stability pri brzdení.
Ak by sa predsa obmedzovače vyhodili, tak každopádne by som odporučil zmenšiť odklon, aby nebol u prázdneho vozu väčší než cca 1,5 - 2°, čo však bude na úkor nosnosti, nakoľko by boli zadné dorazy pri plnom naložení enormne preťažované.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 340
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: st únor 19, 2014 10:24 pm    Předmět: Citovat

A naco je ten henten bazmek předek brzdí porád stejně né Question Confused Rolling Eyes všeci to maj ztuhlý a na starejch všech dodávkách kor a nikoho to nezajímá řek bych, že to pouze šetří zadní gumy u aut který maj velkej poměr mezi prázdný plný a zadní brzdy to má s předimenzovanym účinkem čož u trosky nehrozí a je to tam jen dle hesla "dohnat předehnat" a losí test to dá Shocked Confused Coo too? ANNAH LeDocteur morm morm morm
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com