Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nastavení táhel od šaltpáky k převodovce
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JČ29



Založen: 3.12.2008
Příspěvky: 38
Bydliště: Praha 7

PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2013 2:37 pm    Předmět: Nastavení táhel od šaltpáky k převodovce Citovat

Prosím o radu či návod, jak u trosky-Š1203 (4 rychl., 1979) nastavit táhla od šaltpáky k převodovce, aby spolehlivě fungovalo zařazování kvaltů.

Nastavení délky přesouvacího táhla (3 polohy při pohledu shora na převodovku jde o pootáčení v horizontále) a délky zasouvacího táhla (2 polohy z téhož pohledu shora jde o pootáčení ve vertikále o 180 stupňů, současně se při zpátečce musí pákou stisknout spínač couvacího světla) lze provádět zašroubováním 2 částí táhel do sebe s zajištěním kontramaticí v úrovni nejzadnějšího válce motoru s přístupem montéra vleže pod autem.
Jak poznat, kdy tzv. ,,vytahaná“ táhla zkrátit či naopak prodloužit a jak poznat o co? Před mnoha roky mi byly zkráceny.

Projevy:
3 se zasunuje blbě z 2 na 3, nejlépe při silném rozjetí dvojky, ale také třeba nelze zastrčit a šaltpáka se vrátí. Předpokládám, že zuby v převodovce pro 3 nejsou ohryzané.
Občas se stane, že i 1 vypadne ze záběru.
Zpátečku zastrčit je někdy na několik pokusů.
Občas místo 2 tam skočilo cosi divného s temnými zvuky, sice to jelo ale bídně. Kvazi 4?
Naposled jsem musel jet stylem 1-2-4, když 3 haprovala. To bylo už na mrtvici.
Už dávno jsem jezdil, že z 3 na 2 jsem musel táhnout šaltpákou takto: z 3 lehce k 1 a pak na 2.

Předpokládám, že tuto opravu budu provádět někdy za teplejších podmínek k jaru 2014, než se nyní válet na ulici pod pohledy kolemjdoucích s pohledy typu, co ten blbec se hrabe pod takovým krámem, a zase se rozchcípat jako nyní. Navíc nejsem vybaven zimními pneu, které se nyní od 1.11. vyžadují, takže vergl bude mít zimní spánek jako medvěd. Ten má brloh, ale troska bude trčet na ulici pod sněhem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1294
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2013 3:47 pm    Předmět: Citovat

Ahoj. Jestli tam nejsou vůle, tak ty táhla rozpojit, šaltrpáku ustavit do neutrálu, to samý na převodovce a táhla nastavit tak, aby šly zpětně spojit, aniž by se něco pohlo. Na kulisu řazení se dávaly kvůlivá tomu seřízení takový blokovací segmenty. Nakonec dostavit ten spínač couvaček.
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 359
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2013 6:57 pm    Předmět: Citovat

Tak za prvé:spolehlivé řazení u čtyřkvaltu je z říše snů.
Za druhé mám dvě trosky se čtyřkvaltem a jakmile je trochu teplejší olej trojce se tam moc nechce,pomáhá mi že dvakrát vyšlápnu spojku-jak u starších náklaďáků.A za další si zkontroluj jak moc máš vyšlahaný díry v koncích táhel a v těch propojovacích čtyrhranech,tam se daj nasbírat takový vůle že se s tím nedomluví ani policejní vyjednávač.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2013 7:31 pm    Předmět: Citovat

Ja si práve myslím, že vôle tam budú a práve preto sa to takto správa. Najlepšie je mať pomocníka v kabíne, ktorému sa hovorí, čo tam má zasunúť pričom sa to pod autom pozoruje, alebo aspoň otvorom po kryte prevodovky, prípadne, keď sa odmontuje kryt motora dá sa pekne pozorovať dekodér - kedy k nemu pohyb už ide a ako to prenáša ďalej. Tam človek zistí, že ten pohyb od páky tak celkom k nemu nejde, resp. "páka je už tam a až teraz sa to začalo tuto hýbať";o)
Na začiatok by som skontroloval a odstránil vôle od radiacej páky k dekodéru. T.j. kúpiť plastovú "guličku radiacej páky" (rovnaká ako pre Š120) a vymeniť ju. Prístup k nej je z kabíny po zošmyknutí manžety radiecej páky sa vyskrutkuje trojica skrutiek a páka sa vytiahne. Na jej konci je ona gulička, ktorá sa sklepne a nová sa narazí. V krížových kĺboch prvého tiahla medzi kulisami. Najviac sa zvykne rozvaklať zadná kocka pri "predlohovej konzole", resp. "dekodéri". To znamená vybrať tie "kocky", všetko to prečistiť a vyskúšal, kde to najviac vakle. Ak nemáte nové "kocky", použiť aspoň tie staré (premazané plastickým mazivom najlepšie s obsahom lítia - napr. LA2, LTA atď...) a namiesto čapov so závlačkou ich spojiť s tiahlom a kulisami pomocou skrutky M6 + samoistiacej matice, ako je to u novších modelov. Skrutka by sa mala zaťahovať na cca 9,5 Nm, resp. dovtedy, kým sa neodstráni vôľa, ale súčasne pohyb kĺbu ešte príliš neviazne.
Ak je toto už v poriadku, veľkým zdrojom vôle, ktorá má vplyv na prenos priečneho pohybu od radiacej páky je vôľa okolo kolíka posúvajúceho sa v hlavici na dekodéri. Tu nepomôže než výmena. No malá vôľa (ak inde vôle už nie sú) nemusí byť na závadu. Ďalej musí byť dobrá gumová vložka na voliacej páčke (to je tá horná na prevodovke) v ktorej je presúvacie tiahlo vložené. Tie gumové vložky ešte zvykne byť dostať a stoja pár korún.
Prevodovka nesmie umožniť zasunutie dvoch rýchlostí súčasne. Ak sa tak deje (hoci s odporom), je opotrebovaný poisťovací čap, ktorý je prístupný hneď po odmontovaní veka prevodovky na samom jej vrchu v plechovom vedení. Znova je to súčiastka, ktorá nie je drahá a dá sa ešte zohnať.
Teraz k nastaveniu. Po odstránení aspoň tých vôlí v prednej časti radiaceho mechanizmu by to mohlo fungovať i bez nastavovania, pokiaľ to už nie je rozštelované. Ak áno, tak pozorovať pohyb voliacej páčky na prevodovke hore pri pohybe radiacej páky do strán. Páčka na prevodovke je v polohe neutrálu aretovaná a do tejto polohy sa musí dostať vždy po vrátení páky do neutrálu. Ak sa páčka na prevodovke z jednej strany (napr. pri vrátení páky sprava od "R") do neutrálu vráti, ale po vrátení páky do neutrálu zľava (od 1.° a 2.°) nevráti, treba tiahlo voľby skrátiť a naopak. Tiahlo sa predlžuje alebo skracuje po povolení matice M6 a otáčaním tej časti, na ktorej je matica namontovaná (v pružnej hlavici je táto časť uložená otočne). Po každej korecii to treba znova vyskúšať až sa dosiahne stav, že páčka na prevodovke bude pri vrátení radiacej páky z pravej i ľavej strany do neutrálu zaskakovať do neutrálnej polohy (v prevodovke je táto poloha sprevádzaná slabým mľaskutím;o)
Zoradenie mechanizmu radenia v smere pozdĺžnom (zasúvanie / vysúvanie) je jednoduchšie už preto, že tento pohyb je sprevádzaný menšími vôľami v mechanizme.
Radiaca páka sa dá do neutrálu. Treba si ľahnúť pod prednú konzolu a skontrolovať, či je "objímka páky radenia" (to je tá vec s čudlíkom, ktorý chodí v plechovej kulise pod pákou) v strede od svojich krajných polôh. V oboch smeroch (dopredu i dozadu) musí mať rovnaký priestor. Ak tomu tak nie je, tak sa povolí konzola v kabíne uvoľnením štyroch skrutiek a pohybom páky sa nastaví tak, aby bola objímka v strede. Potom sa skrutky sa utiahnu. Ak by dochádzalo k vyskakovaniu spiatočky (čo sa najčastejšie stáva, pretože tá vyžaduje najväčší výkyv páky, tak sa konzola páky v kabíne znova povolí a malinko sa páka posunie nahor, aby došlo k posunutiu konzoly a skrutky sa utiahnu. Pokiaľ by predsa nejaká rýchlosť mala snahu vyskakovať, tak sa znova ľahne pod auto, pomocník zasúva striedavo 1° a R a pozoruje sa na dekodéri, či i on nie je vo svojej dorazovej polohe. Ak áno, tak sa musia povoliť jeho štyri upevňovacie skrutky a malinko ho posunúť v požadovanom smere (napr. ak tam nejde úplne 1.°, dekodér sa musí posunúť dozadu. Treba si však uvedomiť, že posunutím dekodéra (alias predlohovej konzoly) sa zmení i nastavenie voľby prevodových stupňov. Preto je dobré urobiť hrubé nastavenie zasúvania a vysúvania na začiatku, aby sa to potom už len event málo doštelovalo. Podstata je tá, aby pri žiadnej zaradenej rýchlosti nebola ani jedna konzola vo svojej dorazovej polohe - vždy tam musí byť rezerva.
Ak niečo nie je jasné, treba sa znova opýtať, píšem to dosť narýchlo...
Spínač spätných svetiel je kapitola sama o sebe, to treba riešiť až po nastavení mechanizmu radenia a to tak, aby svietil pri spiatočke aj za chodu motora, pri zaradení 2ky či 4ky by nemal ani bliknúť. Spínače sú dosť nekvalitné a pokiaľ blbne treba ho vymeniť za nový. Ak nemajú origo na 1203, tak treba kúpiť spínač brzdového svetla na Š120, rozmontovať ho a poskladať podľa toho, ako je poskladaný spínač v 1203. Sú to identické diely, len sú inak zmontované.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2013 7:50 pm    Předmět: Citovat

Koudelka napsal:
Tak za prvé:spolehlivé řazení u čtyřkvaltu je z říše snů.

Ono je to problém hlavne vtedy, ak to nie je auto na denné jazdenie. Ak v tom človek ide raz za čas, tak než to dostane "do ruky" - to chvíľu trvá. A k tomuto radeniu ozaj treba mať cit, inak tá prevodovka mnoho nevydrží.
Napr. radenie z 2.° do 3.° robí problém práve vtedy ak sa tá dvojka dobre nevytiahne (ako to bolo opisované v hornom príspevku), čo je snáď to najcharaktickejšie pre 1203ku so 4° prevodovkou;o)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1294
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út listopad 05, 2013 7:56 am    Předmět: Citovat

Stejně tomu nerozumím, proč je s touto převodovkou tolik potíží. Já jsem se sedanem /staré schema řadění/ najezdil přes 70 tis. km a za tu dobu se mi akorát jednou rozpadlo to tenčí táhlo v té seřizovací matici. O tom , že ta převodovka byla furt mastná snad nemá cenu hovořit, tenkrát mě nenapadlo nahradit filce v odvětrávání hadičkou na podtlak.
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1448

PříspěvekZaslal: út listopad 05, 2013 1:37 pm    Předmět: Citovat

helej , kdyby jsi potřeboval nějaký nový táhla , tak je připravím nafotím
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JČ29



Založen: 3.12.2008
Příspěvky: 38
Bydliště: Praha 7

PříspěvekZaslal: čt listopad 07, 2013 4:16 pm    Předmět: Citovat

Všem děkuji za zprávy, hlavně Posimovi do Košic. Předpokládám, že už předtím dostal můj e-mail, pokud má stále e-adresu na zoznam.sk. Nastuduji postup, co a jak dělat a začnu se ho ptát na detaily e-mailově. Raději bych tím nezamořoval fórum. Patrik Novák - fotky táhel třeba pošli mi rovnou na cervenka.jan.29@seznam.cz . Pochopitelně nevím, zda ta táhla bude nutno vyměnit, nebo stačí poštelovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt listopad 07, 2013 6:51 pm    Předmět: Citovat

J.Č.: Na ten zoznam mail už takmer nechodím, lebo s ním boli problémy a nedalo sa naň spoľahnúť. V SZ pošlem "nový" mail.
Ale nebral by som to ako "zaplieňovanie fóra". Možno niekedy rovnaké otázky budú trápiť i niekoho iného a napokon to je i účel fóra. Navyše - viac hláv, viac rozumu Wink

Sestra 6: sedan mal to radenie rovnaké, ako Š1202, ktorá sa používala v podobných podmienkach, ako 1203ka. A koľko z nich bolo prerobených na radenie na podlahe, hmm? Asi vedeli prečo to robia. Ak si teda narážal na prevod radenia. Ak bola reč o samotnej prevodovke, tak tam je u 1203ky hlavný "problém" ten, že má dlhú radiacu páku a celý ten prevod radenia nie je úmerne tomu uspôsobený čo má za následok, že ovládacia sila na prevodovku (hlavne na synchróny) je enormná. Ak sa k tomu pridružia i vôle v radení a nervozita vodiča, tak to tam párkrát šľahne a zuby už len tak lietajú... Skrátka nie je to dosť blbuvzdorné (resp. ako sa to dnes nazýva - "poka yoke";o)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JČ29



Založen: 3.12.2008
Příspěvky: 38
Bydliště: Praha 7

PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2013 3:27 pm    Předmět: Citovat

Probral jsem si své nejasnosti a podíval do pramene a sepsal to. Posima prosím o zhodnocení, zda jsem jednotlivé popsané díly pochopil (v textu jsou odkazy na jeho návod typu ,,ad" nebo jsou ve slovenštině).

Pramen:

brožura Katalog náhrad dílů Š1203- dále jako KND, vydání 1978-1979-1980

str. 164-166 Konzola se zasouvací pákou řazení a táhly
str. 167-170 Konzola předlohové tyče řazení s táhly
str. 104-108 Vrchní víko převod. skříně s převod. páčkami)

Dotazy:

Dekodér je co kde je vidět při zírání po odstranění krytu motoru? alias predlohová konzola, Opravdu je to toto- KND str. 164, pol. 1 – konzola páky řazení úplná ??
Je to ten hentý ,,dekodér“? V KND toto slovo pochopitelně není.

Tj. kúpiť plastovú "guličku radiacej páky" (rovnaká ako pre Š120)
KND str. 164, díl 2 – úplná páka řízení, na dolní části je koule, 3 šrouby (skrutky) pol. 18
ad Na jej konci je ona gulička, ktorá sa sklepne a nová sa narazí.
To jde snadno sklepnout, nebo je to zase nějaká bitva a upadne z páky i to, co by mělo tuto demontáž vydržet?
Nová gula-koule se dá narazit snadno nebo nějakým trikem?

kocka = kostka, to je toto?
KND str. 164, pol. 26 hranolek kříž. kloubu, 2 ks


gumová vložka na voliacej páčke - (to je tá horná na prevodovke) KND str. 104 (pol. 26) pryžová vložka, zasouvací páčka (pol. 25) Pod víkem je úplná přesouvací páčka (pol. 18) a kolík 4x20 (pol. 19)

poisťovací čap – (ad ktorý je prístupný hneď po odmontovaní veka prevodovky na samom jej vrchu v plechovom vedení) - súčiastka, ktorá nie je drahá a dá sa ešte zohnať.
To je patrně ten kolík 4x20 (pol 19) v KND str. 104, že?

také existuje přesouvací páčka (pol. 16), je na boku převodovky a jako klín (pero) 4x5 (pol. 17) slouží Woodrowovo (nějak se to tak píše) pero – takový půlměsíc. Ten jsem si před lety vypižlal, protože ani ve Feroně ho neměli, jinak by poloha zpátečky byla nestabilní.


"objímka páky radenia" - KND str. 164, pol. 3, je to spodek šaltpáky, co jezdí po pohybu šaltpákou – úplná páka řazení (pol. 2) v kulise řazení (pol. 12)

konzola (ad povolí konzola v kabíne uvoľnením štyroch skrutiek) skrutky/šrouby –KND str. 164, pol. 23, 4 ks, konzola páky řazení úplná (pol. 1)

kulisa řazení KND str. 164, pol. 12 je plech s výřezy pro zásun spodku páky (jako H s ,,ocasem“ zpátečky)


KND str. 167 (kapitola Konzola předlohové tyče řazení s táhly):
-pol. 1 - úplná konzole
Tato věc asi není v zaslaném návodu zmiňovaná…

- zasouvací táhlo pol. 18 – rovné, přesouvací táhlo pol. 26 vytvarované
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2013 6:45 pm    Předmět: Citovat

Zdravím. Ak by som bol vedel, bol by som používal výrazy z kat. ND už predtým. Zvyčajne však pri ich používaní dôjde k nedorozumeniu, preto sa snažím používať výrazy zaužívané... Mnohé názvy v kat. ND často nemajú logiku. Ale v porovnaní so stavom dokumentácie ku dnešným autám sú tieto katalógy sväté písmo;o)
Dekodér je "Konzola predlohovej tyče radenia". Nadáva sa mu tak preto, že "odkóduje" pre prevodovku nezrozumiteľný pohyb radiaceho tiahla (poz. 25/str. 166) na pre ňu "zrozumiteľné" pohyby dvojice ťahadiel - zasúvacieho (18/169) a presúvacieho (26/169).
Plastová gulička radiacej páky nemá v katalógu ND svoju položku, je však vidieť na úplnom spodku radiacej páky na obrázku - str. 164. Gulička ide vymeniť jednoducho, netreba sa toho báť. Niekedy veľmi dávno mali niektoré páky guličku kovovú, ale to už sa asi nikde nepoužíva. Tá už sa mení zložitejšie a nie je ani dostať. Potom jedine celú páku + plastovú guľku.
Áno, kocka je "hranolek křížového kloubu" (obr. na str. 164/26),
Gumová vložka bola správne pochopená. Zasúvacia páčka (25) je v katalógu blbo nazvaná, pretože ona žiadne zasúvanie v prevodovke nezaisťuje, ale tak...
Poisťovací čap nebol správne pochopený. Ten je v katalógu nazvaný ako "Pojišťovací čep vedení" 32/107. Ten zabezpečuje, aby sa súčasne nemohli pohnúť dve vidlice (konkrétne vidlica pre 1/2 a 3/4) z neutrálnej polohy a teda aby nemohli byť zaradené dve rýchlosti naraz. Aby nemohlo dôjsť k tomu istému s vidlicami 3/4 a R, ako i R a 1/2) stráži "Pojišťovací deska" (33/107). Ak sa už bude meniť "pojišťovací čep vedení", môže sa vymeniť i ona. Musí sa však dbať na to, aby bola vložená svojim zrazeným čapom vľavo (v smere jazdy), teda medzi vidlice 1/2 a 3/4,
konzola bola pochopená správne,
kulisa tak isto,
Úplná konzola je "dekodér" - ako bolo opísané na začiatku tohto príspevku,
zasúvacie a presúvacie tiahlo - správne;o)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1448

PříspěvekZaslal: so listopad 09, 2013 12:53 am    Předmět: Citovat

táhla tu někde jsou , zatím jsem je nenašel (nemyslím že bych je už všechny prodal )
na prodej mám toto : http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/dily_na_prodej/#P7140027.jpg
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 356
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne listopad 10, 2013 2:32 am    Předmět: Citovat

silenbloky motoru a převodovky, kardan, vodělaný synchróny, dobrej volej špatnej volej, ložiska všechny, vymačkanej odlitek převodovky posime to je tak dlouhý, že to jde rozepsat na knihu, zkratim to morm morm morm Pakarna Nasranej Mulimrdka Nalitej K zblití Prdel troska Rust in pieces Coo too? Question Question Question Pindour Kozy Kozy Kozy morm a to vše krát morm morm morm Rolling Eyes na tom by se uživil i výzkumnej projekt s dotací od EU a nejaden inža by ztoho moch udělat candidatůru a jeden určitě profesůru, porovnávat lze pouze s objevem higsonova bosonu (napadlo mě ještě protřepat!!!nemíchat) či uspořádat anketu jak řadit z 2 na 3 jako jakej kdo používá rituál a jeho úspěšnost popřípadě druhy modliteb či památná věta s filmu LVICE ELZA "PANE MOBADŽI" či přidání štamprdle rybího tuku do motoru pro štěstí nebo se před vyjetim jít vyčůrat na kompost nebo při plnim pravim rejdu na zpátečku obkroužit třikrát zakopanej květináč s uschlim kaktusem, nebo jako první odemknout pravý zadní dvéře a u zavřenejch dveřích řidiče zašeptat krleš.
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1294
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: ne listopad 10, 2013 8:10 pm    Předmět: Citovat

Hale, kdyby to všechno fungovalo, tak by nás to snad ani nebavilo. Laughing
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne listopad 10, 2013 8:20 pm    Předmět: Citovat

Že? O čom by sme si tu potom písali Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com