Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Arnie
Založen: 11.3.2012 Příspěvky: 41
|
Zaslal: út září 24, 2013 10:11 pm Předmět: Spojková lamela mezityp (1500 motor + 4q převodovka) |
|
|
Sháním "přechodovou" spojkovou lamelu, která se chvíli montovala do trosek s novým motorem ale ještě s klasickou 4-kvaltovou převodovkou. Lamela má venkovní průměr 190mm jako u TAZ 1500/Š120 (Oktávka a stará troska má pr. 200mm), ale má střed ještě na starou oktávovskou mrkev s velkým drážkováním.
Lamela nemusí být nová, stačí mi i totálně ojetá, která ale půjde obložit.
Jestli někdo něco máte, hoďte mi nabídku do soukromé zprávy, na ceně se určitě dohodneme.
Jo a na Romana mě neodkazujte, ten ty lamely vyrábí obrušováním oktávkovejch, což do auta rvát nechci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út září 24, 2013 10:45 pm Předmět: |
|
|
Rektorys? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út září 24, 2013 11:07 pm Předmět: |
|
|
před dvěma lety jsem ji měl _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st září 25, 2013 5:57 am Předmět: |
|
|
Mozna bude jednodussi vymenit setrvak - 4 diry, velkej prumer lamely. Ja to takhle resil, kdyz sem rval 1500 do oktavky. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Arnie
Založen: 11.3.2012 Příspěvky: 41
|
Zaslal: čt září 26, 2013 8:38 pm Předmět: |
|
|
Podle mě 4-dírovej setrvák už byl vždycky na malej průměr. Teda aspoň já jinej nikdy neviděl. Nebo se pletu?
Samozřejmě existuje ještě varianta zavařit díry na starým 6-ti dírovým setrváku a nechat tam vyvrtat nový. Ale do toho se mi moc nechce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt září 26, 2013 9:43 pm Předmět: |
|
|
Zotrvačníky na štyri skrutky pre spojku s priemerom lamely 200 mm sa dávali do motorov 1200 od 9/83 do konca ich výroby (1/89), teda tým, ktoré mali plnoprietokový čistič oleja a Guferami tesnenú kľuku.
Spojku 200 mm by som však k motoru 1500 nepoužíval (nie je na taký Mk dimenzovaná) i keď už som to tiež videl tak prerobené a vraj to fungovalo.
Motor 1500 + 4° prevodovku by som medzitypom nenazýval, nakoľko sa to tak montovalo (alternatívne) dlhú dobu a vo veľkých sériách (od 5/85 do 10/93). Teda by tých starých lamiel nemalo byť na svete zas tak málo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ritchie adept na RCG
Založen: 6.5.2009 Příspěvky: 273 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: pá září 27, 2013 7:45 pm Předmět: |
|
|
Tu lamelu mám-190 velké drážkování v top stavu. A ještě jsem našel 200,taky dobrou. Přijed si pro ni. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so září 28, 2013 10:02 pm Předmět: |
|
|
No, z Prostějova těžko Buď se domluvte na poště, nebo se domluvíme spolu a já ji na tu Ukrajinu posunu _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
ritchie adept na RCG
Založen: 6.5.2009 Příspěvky: 273 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: ne září 29, 2013 6:29 pm Předmět: |
|
|
No kdyby si Arnie napsal do profilu bydliště tak bych věděl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Arnie
Založen: 11.3.2012 Příspěvky: 41
|
Zaslal: ne září 29, 2013 7:43 pm Předmět: |
|
|
Vyřešeno. Nakonec jsem ji vzal od Romana. Nějak blbě jsem to pochopil. On neobrušuje celý 200 lamely, ale jenom ten základní plech a nýtuje na to obložení 190. Takže to je v pohodě. Díky za nabídky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|