Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st leden 23, 2013 8:24 pm Předmět: |
|
|
Sem ti říkal, abys změřil odběr v tom "cvaknutým stavu". Může to bejt samotnej solenoid, kterej sice cvakne, ale nesepne spínač. Proklemovat oba velký šrouby při "cvaknutým" solenoidu si zkoušel ? To je nejjednodušší co můžeš udělat. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: st leden 23, 2013 8:56 pm Předmět: |
|
|
Takových lidí sem píše a tak musím taky Jednou jsem měl motor o obsahu 1500 a s 1200 hlavou, byla to nějaká stavba a tam měl starter co dělat aby s motorm otočil, ale v tomhle případě bude pravděpodobně chyba ve starteru. Jestli jsi zkoušel zapojit baterii přímo na starter jak psal Šimon (POSIM), tak to musí být startérem a vadný bude i ten druhý, na kamaráda se vykašli a odnes ho k autoelektrikáři. Přesto, ale zkus ještě ukostřit motor, já dávám ještě jeden kabel na šroub spojující motor a převodovku a druhý konec někam na karoserii. |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st leden 23, 2013 9:17 pm Předmět: |
|
|
Tohle proměření jsem ještě nezkoušel. Vyzkouším! Díky!
Tak kamarád dělá elektriku v autech celej život a komu co dělal, ten na něj pěje jen chválu. Ale tak možná něco přehlídl.
Kolik by měly být hodnoty při proměřování v "secvaknutém" stavu
Díky! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt leden 24, 2013 2:10 am Předmět: |
|
|
hodnoty, hodnoty... proud solenoidu je řek bych něco kolem 12V / odpor vinutí Obávám se, že ale tvůj kapesní multimetr nebude stavěnej na startovací proudy (kdyby to náhodou momentálně celý zafungovalo jak má)
Ale jak říkám, netřeba měřit - bago na bazmeku (solenoid) vlastně dělá to, že je elektromagnet, jehož jádro vysouvá pastorek do záběru a současně spíná kontakty silovýho spínače proudu do vinutí staréru. Vlastně přemosťuje ty dva velký šrouby na bagu. Tudíž když cvaká, zjevně se pastorek vysouvá. Ale jde o to, jestli se i spíná proud do motoru startéru. Pokud ne, je chyba v tem spínaču, pokud jo tak jsou to ty uhle, komutač a podobně. No a nejjednodušejš to zjistíš tak, že ten spínač "sepneš" kromě klíčku navíc ještě i ručně - prostě zkratuješ ty dva šrouby třeba nákým větším očkovým klíčem (nelekni se, ono se to trochu chová jako svářečka).
Vono tam hodně záleží na vymezení - někdy startér venku cvaká a točí jak vospasteduši, ale zamontovanej ne - pastorek se totiž zaposune do setrváku, ale chybí tam ještě milimetr dva, aby se sepnuly i kontakty spínače. Někdy to zjistíš i tak, že startér jednoduše povolíš. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt leden 24, 2013 12:11 pm Předmět: |
|
|
Jo takhle!!!
Takže abych si to ujasnil:
1) sepnu klíčkem a držim = starter cvakne
2) propojim dva tlustý šrouby
- když se to roztočí, je to spínačem
- když to neudělá nic, je to v uhlíkách, nebo v tý oblasti.
Díky za radu!
Příští víkend na to kouknu.
(tajnej tip - spínač) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt leden 24, 2013 3:34 pm Předmět: |
|
|
Jinak to, že to cvaká venku vevnitř ne, muže bejt tim, že je ten starter zkroucený. Už se mi to staco. Starter utáhnutý na fest neudělal ani a když se povolil, tak to chodilo upe v poho. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt leden 24, 2013 5:31 pm Předmět: |
|
|
a nebo tak. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt leden 24, 2013 11:19 pm Předmět: |
|
|
Jo, ten startér v trosce má tu výhodu, že i když se cestou úplně povolí, tak ho neztratíš, pokud máš dvoutrubkový svody. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt leden 24, 2013 11:21 pm Předmět: |
|
|
Tak tuhle hlášku jsem ještě nikdá neviděl. Že by někde zamrzly CD ROMy jako v Pendolínu?
citace: | Nemůžete odeslat nový příspěvek takto brzy po předchozím příspěvku, chvíli vyčkejte a zkuste to znovu. |
_________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po leden 28, 2013 2:01 pm Předmět: |
|
|
Pač moc kecáš a zahltil bys to tu _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po leden 28, 2013 3:06 pm Předmět: |
|
|
No a co jsem tak měl v Lodźi při -10°C asi dělat? Tetat v noci nějakýho Žuka nebo cóó? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: po leden 28, 2013 8:39 pm Předmět: |
|
|
Za Žuka můžeš dostat od vedoucího kolchozu TVV (třetí...atd), tak si dej bacha adepte! _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po leden 28, 2013 8:55 pm Předmět: |
|
|
ježišmarja, já bych žukal...
_________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: so únor 02, 2013 10:00 pm Předmět: |
|
|
Tak pánové!!!
LeDocteur to rozlousk a problém je vyřešen
(tímto skláním hluboký obdiv)
Po caknutí starteru jsem startovacim kabelem propojil ty dva tlustý šrouby a motor se roztočil!!! Opakovaně!!!
Takže starter šel na výměnu toho spínače a když to bude blbnout i pak, vyvedu si od těch šroubů kabely na palupku a budu to spouštět na hulváta čudlíkem.
Ještě jednou děkuji všem za pomoc |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so únor 02, 2013 10:39 pm Předmět: |
|
|
Co to je palupka?
A proč do budeš prasit, když to muže fungovat uplně normálně? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|