Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

TAZ 1500 - startování
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: st leden 23, 2013 8:24 pm    Předmět: Citovat

Sem ti říkal, abys změřil odběr v tom "cvaknutým stavu". Může to bejt samotnej solenoid, kterej sice cvakne, ale nesepne spínač. Proklemovat oba velký šrouby při "cvaknutým" solenoidu si zkoušel ? To je nejjednodušší co můžeš udělat.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: st leden 23, 2013 8:56 pm    Předmět: Citovat

Takových lidí sem píše a tak musím taky Smile Jednou jsem měl motor o obsahu 1500 a s 1200 hlavou, byla to nějaká stavba a tam měl starter co dělat aby s motorm otočil, ale v tomhle případě bude pravděpodobně chyba ve starteru. Jestli jsi zkoušel zapojit baterii přímo na starter jak psal Šimon (POSIM), tak to musí být startérem a vadný bude i ten druhý, na kamaráda se vykašli a odnes ho k autoelektrikáři. Přesto, ale zkus ještě ukostřit motor, já dávám ještě jeden kabel na šroub spojující motor a převodovku a druhý konec někam na karoserii.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joseftf



Založen: 29.12.2012
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: st leden 23, 2013 9:17 pm    Předmět: Citovat

Tohle proměření jsem ještě nezkoušel. Vyzkouším! Díky! Smile

Tak kamarád dělá elektriku v autech celej život a komu co dělal, ten na něj pěje jen chválu. Ale tak možná něco přehlídl.

Kolik by měly být hodnoty při proměřování v "secvaknutém" stavu Question Question

Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt leden 24, 2013 2:10 am    Předmět: Citovat

hodnoty, hodnoty... proud solenoidu je řek bych něco kolem 12V / odpor vinutí Cool Obávám se, že ale tvůj kapesní multimetr nebude stavěnej na startovací proudy (kdyby to náhodou momentálně celý zafungovalo jak má)

Ale jak říkám, netřeba měřit - bago na bazmeku (solenoid) vlastně dělá to, že je elektromagnet, jehož jádro vysouvá pastorek do záběru a současně spíná kontakty silovýho spínače proudu do vinutí staréru. Vlastně přemosťuje ty dva velký šrouby na bagu. Tudíž když cvaká, zjevně se pastorek vysouvá. Ale jde o to, jestli se i spíná proud do motoru startéru. Pokud ne, je chyba v tem spínaču, pokud jo tak jsou to ty uhle, komutač a podobně. No a nejjednodušejš to zjistíš tak, že ten spínač "sepneš" kromě klíčku navíc ještě i ručně - prostě zkratuješ ty dva šrouby třeba nákým větším očkovým klíčem (nelekni se, ono se to trochu chová jako svářečka).

Vono tam hodně záleží na vymezení - někdy startér venku cvaká a točí jak vospasteduši, ale zamontovanej ne - pastorek se totiž zaposune do setrváku, ale chybí tam ještě milimetr dva, aby se sepnuly i kontakty spínače. Někdy to zjistíš i tak, že startér jednoduše povolíš.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
joseftf



Založen: 29.12.2012
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: čt leden 24, 2013 12:11 pm    Předmět: Citovat

Jo takhle!!! Idea Idea Idea
Takže abych si to ujasnil:
1) sepnu klíčkem a držim = starter cvakne
2) propojim dva tlustý šrouby

- když se to roztočí, je to spínačem
- když to neudělá nic, je to v uhlíkách, nebo v tý oblasti.

Díky za radu!
Příští víkend na to kouknu.

(tajnej tip - spínač) Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt leden 24, 2013 3:34 pm    Předmět: Citovat

morm

Jinak to, že to cvaká venku vevnitř ne, muže bejt tim, že je ten starter zkroucený. Už se mi to staco. Starter utáhnutý na fest neudělal ani Mulimrdka a když se povolil, tak to chodilo upe v poho.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt leden 24, 2013 5:31 pm    Předmět: Citovat

a nebo tak.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt leden 24, 2013 11:19 pm    Předmět: Citovat

Jo, ten startér v trosce má tu výhodu, že i když se cestou úplně povolí, tak ho neztratíš, pokud máš dvoutrubkový svody. Wink
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt leden 24, 2013 11:21 pm    Předmět: Citovat

Tak tuhle hlášku jsem ještě nikdá neviděl. Že by někde zamrzly CD ROMy jako v Pendolínu?
citace:
Nemůžete odeslat nový příspěvek takto brzy po předchozím příspěvku, chvíli vyčkejte a zkuste to znovu.

_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po leden 28, 2013 2:01 pm    Předmět: Citovat

Pač moc kecáš a zahltil bys to tu Wink
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po leden 28, 2013 3:06 pm    Předmět: Citovat

No a co jsem tak měl v Lodźi při -10°C asi dělat? Tetat v noci nějakýho Žuka nebo cóó? Laughing
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po leden 28, 2013 8:39 pm    Předmět: Citovat

Za Žuka můžeš dostat od vedoucího kolchozu TVV (třetí...atd), tak si dej bacha adepte!
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po leden 28, 2013 8:55 pm    Předmět: Citovat

ježišmarja, já bych žukal...

off-topic
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
joseftf



Založen: 29.12.2012
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2013 10:00 pm    Předmět: Citovat

Tak pánové!!!
LeDocteur to rozlousk a problém je vyřešen Exclamation Exclamation Exclamation
(tímto skláním hluboký obdiv) Smile
Po caknutí starteru jsem startovacim kabelem propojil ty dva tlustý šrouby a motor se roztočil!!! Opakovaně!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Takže starter šel na výměnu toho spínače a když to bude blbnout i pak, vyvedu si od těch šroubů kabely na palupku a budu to spouštět na hulváta čudlíkem. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ještě jednou děkuji všem za pomoc Exclamation Exclamation Exclamation Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2013 10:39 pm    Předmět: Citovat

Co to je palupka?

A proč do budeš prasit, když to muže fungovat uplně normálně? Confused
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com