Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Belfour
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Velké Albrechtice 61
|
Zaslal: ne červen 03, 2007 6:50 pm Předmět: sháním setrvák ze stejšna |
|
|
na uchycení 4 šrouby-pokud ho někdo má a byl by ochotný ho prodat, budu rád. Nemám ho a bez něj nemůžu hodit do auta motor .
Díky Belfour - 608 859524 _________________ Když není zbytí, tak není zbytí |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne červen 03, 2007 8:48 pm Předmět: |
|
|
tak to je setrvák do trosky bez labirintu a s guferem , spojka průměr 190mm snaad se nemejlim co na to trnavané _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Belfour
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Velké Albrechtice 61
|
Zaslal: ne červen 03, 2007 9:54 pm Předmět: |
|
|
To Kadlatko:pokud myslíš do dvanátsettrosky, tak ten ne, ta má setrvák na šest šroubů, stejně jako octávka, aspoň co jsem se teď v týdnu na to díval _________________ Když není zbytí, tak není zbytí |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po červen 04, 2007 6:33 am Předmět: |
|
|
Já pořád čekám, kdo se ozve, že něco takového existuje.
Setrvák na obyčelnej 440-Octavia motor má 6 ks VP šroubů a v příručkách je silné varování, aby nedošlo k záměně za obyč. šrouby. A najednou někdo vymyslel servák na 4 šrouby?
Tak to jsem fakt zvědav.
stejšna měla setrvák stejnej jako ostatní příbuzné nositelky téhož motoru!
Ale co já vím o stejšnách a strojích, že? _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po červen 04, 2007 6:40 am Předmět: |
|
|
Na 4 šrouby měly setrvák škody 1000mb - 136 _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Belfour
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Velké Albrechtice 61
|
Zaslal: po červen 04, 2007 9:56 am Předmět: |
|
|
Tak doprčič to by mě zajímalo, co to teda je zač. Švagr mi ho přivez, že je to motor ze stejšna a já mu to doteďka věřil-ale teď už fakt nevím.. _________________ Když není zbytí, tak není zbytí |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 04, 2007 5:24 pm Předmět: |
|
|
troskovej ma 4 srouby a to 1200ccm i 1500ccm. Mam takovej dojem, ze 4 srouby mel i ten nejstarsi motor este s filcovym filtrem, ale ruku do vohne bych za to nedal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Belfour
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Velké Albrechtice 61
|
Zaslal: po červen 04, 2007 5:28 pm Předmět: |
|
|
ok, díky. I když na jedné trosce minulý týden jsem viděl 6 šroubový(tuším to byla 1500ka).. No ale kdyby měl někdo ten na čtyři šrouby, tak bych ho rád koupil _________________ Když není zbytí, tak není zbytí |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 04, 2007 5:29 pm Předmět: |
|
|
Tak to neumis pocitat, 15, jak sem psal v minulym prispevku ma 4. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po červen 04, 2007 5:52 pm Předmět: |
|
|
Motor z hasičandy, co mi leží v garáži má taktéž 4 šrouby a je to 12ka, i když už plnoprůtok TAZ. V PPS12 byly normální troskové motory - tudíž jak říká Alva.
Nejstarší typy 1203 ale měly určitě 6 šroubů (i podle katalogu z roku 1974). Že by tedy až trnavský výdobytek ?
Ještě pro upřesnění - ty šrouby na setrvačníku nejsou "VP", jsou to jen obyčejné pevnostní 8.8 a jejich počet pochopitelně není kritický (zas tak veliké síly vzhledem k provozním otáčkám a malé vzdálenosti od středu setrváku na ně nepůsobí - beztak by to utáhly i jenom dva), to bazírování na kalených originálech je v těch příručkách nejen proto, že by se snad při nekvalitním provedení běžných šroubů mohla střihnout hlava (což by zas až takovej bordel nenadělalo), ale především ze dvou zcela prozaických důvodů - předepsaný utahovací moment je na běžný šroub dost velký a pak také protože originální šrouby podle katalogu byly tříděné a prodávané v sadách podle váhy, což zřejmě autorům buď uniklo, nebo se jim nechtělo zvídavé noční čtenáře zatěžovat podobnými blbostmi...
Naposledy upravil LeDocteur dne po červen 04, 2007 6:05 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po červen 04, 2007 6:04 pm Předmět: |
|
|
Belfour mi poslal fotky, který sem nedovedl umístit.
Myslím, ale nejsem odborník, že je to TAZ 1500, ale aby mne někdo nechytl za slovo, může to být i míň jak 1500
jinak ty VP mi tam naskočily z momentálně řešeného problému v práci...havárka... tady opravdu VP nee.
Ale dva už by byly tutově namáhány na střih a to by teda nestačilo. Od toho je tam ten moment, aby byly namáhány jen axiálně. Ale votom to není. Počítat to nescuk. _________________ www.spartaky.cz
Naposledy upravil Rancher dne po červen 04, 2007 6:40 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Belfour
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Velké Albrechtice 61
|
Zaslal: po červen 04, 2007 6:27 pm Předmět: |
|
|
Hledal jsem někde nálitek TAZ, ale nic. Všude jen škodovácké okřídlené šípy.. _________________ Když není zbytí, tak není zbytí |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po červen 04, 2007 6:49 pm Předmět: |
|
|
Anebo poslední 1203, ty prej měly taky filtr _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: út červen 05, 2007 5:53 am Předmět: |
|
|
Tohle je motor 1203 s pnoprůtokem, ty měli jen čtyři šrouby.
Je to ale 1200, protože 1500 mají dole upravený blok kvůli ojnicím a jsou tam takové nálitky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út červen 05, 2007 9:00 am Předmět: |
|
|
Při zástavbě do stejšny budeš mít ale problém s tím filtrem. Mysíš seknat plochej. Co si pamatuju, je to z nějakýho Fiata, Alvo? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|