Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

hever 1203 valník
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kouby



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: po březen 26, 2012 11:21 am    Předmět: hever 1203 valník Citovat

Mohl by mi někdo nafotit nebo sem dát obrázek jak vipadá hever na 1203 valník, a kde a zaco se zvedá auto při výměně kola.Mám na podvozku z valníku postavenou obytnou nástavbu a původní majitel mi k tomu nedal hever a takové ty boční díry pro hever tam samozřejmě nejsou.
_________________
Dejte mi plech a kladivo a stvořím auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1421

PříspěvekZaslal: po březen 26, 2012 2:09 pm    Předmět: Citovat

no tak samozřejmě se to zvedá za ty boční díry-trubky

jinak za nosníky
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 962
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 26, 2012 6:32 pm    Předmět: Citovat

Ja bych to za bocni trubky nezvedal, zvlast kdyz je to kemp, porid si hydraulickej hever a zvedej to za napravy nebo diferak.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1278
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2012 7:30 am    Předmět: Citovat

Za diferák? Chudáci silentbloci. Crying or Very sad
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310, VW GolfI GTI, Ford Sierra, VW POLO D, Fiat UNOD, 2xEspace
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 962
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2012 10:00 am    Předmět: Citovat

Tedka sem to za nej mel zvedly a nestezovaly si.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2012 7:48 pm    Předmět: Citovat

Hever vypadá obdobně jako na Tatru 603, novější varianty mají pevnou kliku. Nezbytnou podmínkou úspěšného použití jsou ale na rámu navařené trubky...
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1878
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út březen 27, 2012 10:01 pm    Předmět: Citovat

Hele, a proč chceš vlastně měnit kola ? Tobě už se nelíbějí ?
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
kouby



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: st březen 28, 2012 11:15 am    Předmět: Citovat

kolo potřebuji měnit, třeba když píchnu. Trubky tam bohužel nejsou, protože na jejich místě jsou uložné prostory. Zvedat za diferák, se mi zdá dost nebezpežné protože budu zvedat celou nápravu.
Myslel jsem, spíše vzít nůžkový haver, dát ho pod polonápravu nebo uchyt tyče. Ale mám obavu abych něco neohnul. Nemáte to někdo vyzkoušené?
_________________
Dejte mi plech a kladivo a stvořím auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tornado



Založen: 30.1.2012
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha - Braník

PříspěvekZaslal: st březen 28, 2012 1:36 pm    Předmět: Citovat

kouby napsal:

...Myslel jsem, spíše vzít nůžkový haver, dát ho pod polonápravu nebo uchyt tyče. Ale mám obavu abych něco neohnul. Nemáte to někdo vyzkoušené?


Ano, mám to vyzkoušené, na staré rozkorodované karoserii mého Tornada už byly heverové trubky tak akorát pro okrasu.
Nůžkový hever jsem proto vepředu strkal pod rameno závěsu kola (což šlo dobře, protože když je nůžkový hever slezlý dolů, je krásně placatý).
Vzadu jsem zvedák strkal pod šavli co nejblíže zadnímu kolu.
Vozil jsem kvůli tomu odřezky fošny na podložení heveru a dřevěné polštářky na vypodložení zvedaného místa. A taky samozřejmě klíny pod kola.
Tohle místní zvedání nůžkovým heverem má výhodu v tom, že zbytečně nezvedám celou váhu auťáku, ale jen tu nezbytně nutnou část; vzadu se navíc při zvedání kolo na sklopené poloose nepodsouvá pod zvedaný vůz.
Co jsem teď Tornádo přestrojil do nového kabátu, jsou sice boční zvedací trubky dokonale funkční, výborné pro rozsáhlejší práce (kdy je možno použít současně dva šroubové hevery), ale přesto raději při pouhé výměně kol používám starý dobrý nůžkový zvedák.
Tož tedy asi tak.
_________________
Tornádo = Š1203M, 1500/5kvalt mikrobus.
Když jsem si pro něj došel, musel prodávající pokácet dva malé stromky, aby s tou bědnou troskou šlo vyjet. A ono to vyjelo...
Už druhé desetiletí Tornádo věrně slouží,
a asi tomu tak bude i v letech příštích.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2496
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st březen 28, 2012 5:19 pm    Předmět: Citovat

Já to asi nebudu komentovat...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
kouby



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 41
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: čt březen 29, 2012 11:15 am    Předmět: Citovat

Děkuji za radu.
_________________
Dejte mi plech a kladivo a stvořím auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin.adamek
adept na RCG


Založen: 29.8.2009
Příspěvky: 383

PříspěvekZaslal: so duben 07, 2012 10:57 am    Předmět: Citovat

AlvA napsal:
porid si hydraulickej hever

Ja uz teda v poslednich letech hydraulice na zvedani auta moc nefandim...
hydraulickej hever jednoho dne prestane tesnit a je dobrej maximalne na sebeobranu...
nuzkovej mechanismus a dlouhej sroub jsou s tebou v podstate na porad...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1878
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so duben 07, 2012 1:46 pm    Předmět: Citovat

Já nechápu, co se tle furt řeší. Český překlad ruské vojenské příručky "Rukověť pro řidiče" z roku 1958 přece zcela jasně na straně 42 uvádí, že zkušený řidič dokáže dojet s vozidlem do cíle i při absenci kteréhokoliv z kol - pouze vhodným přemístěním nákladu.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
martin.adamek
adept na RCG


Založen: 29.8.2009
Příspěvky: 383

PříspěvekZaslal: ne duben 08, 2012 12:40 pm    Předmět: Citovat

Jestli vono to ale nebude chtít uzávěrku diferáku
(anebo jeho absenci s bypassem Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1878
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: ne duben 08, 2012 12:52 pm    Předmět: Citovat

Ne, to tedy opravdu nebude. Řeč byla o absenci kola, nikoli poloosy a náboje. Chytrá hlavička si poradí během několika málo minut. Wink
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com