Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Brzdy 1203
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st květen 22, 2013 8:14 pm    Předmět: Citovat

Valčeky boli vždy priemeru 19 mm.
Na tie vnútornosti si pýtaj valčeky na Š120M/Favorit prvých sérií (mám dojem, že do roku 92). Potom mali Favority zas iné valčeky. Jediné, čo z týchto valčekov nie je použiteľné sú tzv. tlačítka a teleso. Tieto časti má 1203 M rozdielne. Ak si však už mal v aute vymenené valčeky za starý typ, tak pravdepodobne nastane problém, že nebudeš mať tlačítka ktoré potrebuješ, pretože v priebehu výroby sa na starých typoch valčekov zmenil priemer tej ich časti, ktorá zapadá do piestov (zas nezmyselne a neopodstatnene). Ak však máš v aute pôvodné valčeky, resp. valčeky nového typu ktoré tam patria, tak tlačítka použiješ z nich.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2013 9:17 am    Předmět: Citovat

Tak zadní válečky mi prodali na průměr 22, tak je zkusím vyměnit za 19 mm. Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2013 1:32 pm    Předmět: Citovat

Ahoj. Tak mi prodali na Š120/Favorit válečky LPR made in Italy. Pístky jsou sice s prstýnkovou manžetkou ale v jednom kuse s tlačítkem. Takže jsem prohodil vnitřky a víc s tím nenadělám. Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2528
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2013 1:54 pm    Předmět: Citovat

Na Bělohorský, popř u Romana?
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2013 7:59 pm    Předmět: Citovat

sestra 6 napsal:
Tak zadní válečky mi prodali na průměr 22, tak je zkusím vyměnit za 19 mm. Crying or Very sad

A na aké auto patria, keď 1203 valčeky s D=22mm nikdy nemala?
V predaji sú pre 1203-ky len valčeky vyrobené vo VAP Prešov (dopredaj skladových zásob) a ich čínske repliky. Všetko 19 mm. Iba vypínacie valce spojky mali 22mm.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2013 8:13 pm    Předmět: Citovat

A čo sa týka valčekov do Favorita, tak o talianskych valčekoch som nepočul, kupoval som ich tiež od VAPky a neskôr čínske. Opäť vyzerali takmer rovnako... Zaujímavé, že sa do výroby pustili i taliani, žeby chceli konkurovať Číne? Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so květen 25, 2013 9:32 am    Předmět: Citovat

Ty 22 mm jsou na Š130. Dal jsem tam nová složená prasátka, nové pakny, ložiska a gufera. Až si sednou pakny, tak musim seřídit ještě jednou výstředníky a dotáhnout ručku. Jen netuším, proč v Dielenské príručke není upozornění na možnost vypadnutí kamenů poloos při stahování náboje. Je to docela vopruz je tam zase dostat zpátky. Nechal jsem si vyfrézovat klíč na tu matici ložiska, takže za tekutinu rád zapůjčím. Nalitej
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne květen 26, 2013 8:19 pm    Předmět: Citovat

Takže Ti ich v pohode vymenili za valčeky na 1203 a talianske valčeky pre Favorit za čínske?
Tak tak, o riziku vysunutia hriadeľa po stiahnutí náboja sa tam nepíše. Autori 1. vydania Dielenskej príručky z roku 68 zrejme predpokladali, že je to príručka len pre dielne, kde by to mal mechanik vedieť. V ďalších vydaniach sa žiaľ celá stať len kopírovala od A po Z. Asi ako jediná...
Nasadzovať polonápravu s hriadeľom a hranolmi do planétového kolesa je hnusná robota. Vždy keď som to s nervami dokončil som si povedal, že to bolo naposledy a nabudúce to už určite urobím tak, ako vo fabrike, kde vkladali najprv samotný hriadeľ s hranolmi, na ktorý nasunuli rúru polonápravy s manžetou, čo vyzeralo veľmi jednoducho. (O tejto možnosti sa v príručke tiež nepíše...) No stále to robím po starom, čo však vzápätí oľutujem... Onedlho má táto operácia čaká znova, tak to možno skúsim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po květen 27, 2013 6:03 am    Předmět: Citovat

Ne, jenom se vyměnily slovenské 22 mm za italské 19 mm. Ještě mi vrátili spoustu peněz, ty italské byly jen za 150,- Kč/kus. Takže nakonec těleso z Bělohorský na 1203 a vnitřky italské na Favorita. Rolling Eyes
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po květen 27, 2013 8:14 am    Předmět: Citovat

Me Roman poradil, at ty kameny lepim k poloose vterinovym lepidlem a vono to funguje a nemusi se kvuli tomu rozebirat polonaprava.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po květen 27, 2013 2:02 pm    Předmět: Citovat

Jo, to je při montáži dobrý. Ale mě by stačilo při sundavání náboje soustavně tlačit na poloosu a po vysvobození náboje ji přichytit k ramenu. Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po květen 27, 2013 6:27 pm    Předmět: Citovat

No me vyjela, jednou kdyz se si ji po vyndani naboje chtel prohlidnout a podruhy kdyz sem dloubal gufero.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po květen 27, 2013 9:23 pm    Předmět: Citovat

Jo, sama od sebe. Kutil jsem něco na druhé straně a cink ..., hned jsem věděl, že to bude 1/2 hoďky navíc. Nasranej
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: pá červen 13, 2014 8:46 pm    Předmět: Citovat

Musím se podělit o tom co se mi zas stalo. Přišel soused s tím, že jestli mám čas tak zajedem pro seno, bylo odpoledne a od rána neskutečný horko. V kabině 1203 bylo přes 50°C, teploměr byl na max, takže si netroufnu říct kolik tam přesně bylo. No, nastartoval jsem a před výjezdem jsem raději pokropil kabinu vodou, to už teploměr ukazoval 40°C a tak jsme vyrazili. Ujeli jsme asi pět kilometrů a auto vůbec netáhlo a tak jsem zajel ke krajnici a popojížděl až se auto zastavilo úplně. Normálně se zabrzdily přední kola a pedál brzdy vůbec nešel sešlápnout, naštěstí se auto zastavilo ve stínu. Po deseti minutách jsem zkusil nastartovat a ani to nešlo, startér ani necvaknul. Polil jsem kola a startér vodou a čekal. Po asi půl hodině se brzdy uvolnily a startér začal zas fungovat, pokračovat v jízdě byl risk a tak se cesta odložila na jindy. Kdyby to někoho zajímalo, tak se jednalo o kotoučové brzdy a ten malý startér s reduktorem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: so červen 14, 2014 10:05 am    Předmět: Citovat

jak dlouho jsi neměnil brzdovku ? vrací se THV ? ale jinak to může být součet všech závadových prkotin

startér už taky někdo řešil že za tepla nefunguje
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com