Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: čt říjen 20, 2011 3:25 pm Předmět: Škubání TAZu 1500 |
|
|
Zdravím všechny příznivce starých krásných tuzemských strojů, jsem tady nový, takže doufám, že se budu schopen vyjádřit nějak na úrovni Mám takovej problém s Irenkou (Škoda 1203, TAZ 1500), na rovince a do kopce škube (při plynulé akceleraci i při udržování stálé rychlosti-stejná poloha plyn. pedálu), když dám plynovej pedál na podlahu tak škubat přestane vím, že už se to tu několikrát řešilo, takže jsem se inspiroval v jiných vláknech. ALE dělá to pořád.
Proto bych se rád zeptal na poslední možnost a to jak má být správně zapojen ten malej plastovej odvzdušňovací kuličkoví ventil u hrdla palivové nádrže. Nevím na kterém z těch třech hrdélek má být nasazená ta tenká hadička(odvzdušňovací) a v jaké poloze to celé má být, pokud by jste tu mohli někdo hodit fotku jak to máte vy, bylo by to super.
Předem všem děkuji za reakce a omlouvám se, pokud jsem někoho urazil trivialitou mého problému. _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt říjen 20, 2011 5:58 pm Předmět: |
|
|
Tu vodvzdusnovaci vubec nezapojuj. Dulezity je saci a vracecka. Saci je vlevo pri pohledu vod hrdla a vracecka vpravo. Ale to cukani bych nerek, ze bude problem ve vodvzdusnovacim systemu. To by se chovalo prsne obracene - cili pri malym prisunu paliva by to jelo dobre a pri velkym to cukalo. Pokud mas v poradku zapalovani tak hledej problem v karburatoru z vlastni zkusenosti vim, ze na prvni pohled dobrej karburator - cistej se spravnejma tryskama a bez vuli nemusi bejt dobrej - to sem nikdy u toho dvoukomoraku nepochopil proc to tak je ale je to fakt. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt říjen 20, 2011 8:11 pm Předmět: |
|
|
No, je to zajímavý, je to tak. A ještě zajímavější, že se mi vždycky posral jenom na trosce. Na 120 nikdy _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: pá říjen 21, 2011 11:52 am Předmět: |
|
|
No přiznám se, že jsem to odpojený měl a pořád jsem cítil benzín, zjistil jsem, že při náklonu vytéká právě tou naletovanou trubičkou na nádrži, na kterou se dává ta průhledná odvzdušňovací hadička.
Jemi jasný co mi chlapy poradíte TAK NETANKUJ DOPLNA
Néé fakt bych ho tam chtěl dát tak jak má být, teda pokud s tím nemáte špatné zkušenosti a vyloženě mi to nedoporučujete.
Jinak teda ten karbec jsem taky podezříval, akorát asi budu mět trochu problém sehnat druhý, četl jsem, že tam pasuje ze Škody 130 a vejš, já mám jenom ze105- ten si můžu dát asi za vitrínu, co?
Jinak dík za předchozí reakce _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá říjen 21, 2011 4:46 pm Předmět: |
|
|
nejsou prohozený hl. vzdušníky ?
prohlé víko ?
nechybí ti kulička pod injektorem ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: so říjen 22, 2011 11:08 am Předmět: |
|
|
Zdravím,
vzdušniky jsou vpohodě, kulička tam je taky a to víko se mi zdá taky v pořádku. _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so říjen 22, 2011 8:29 pm Předmět: |
|
|
víko jako rovné vypadá nebo rovné je ?
je to víko správné ? pokud bude z karb105/120je to špatně _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: ne říjen 23, 2011 12:43 pm Předmět: |
|
|
Patrik Novák napsal: | víko jako rovné vypadá nebo rovné je ?
je to víko správné ? pokud bude z karb105/120je to špatně |
dneska jsem to rozdělával přiměřil jsem to k rovné podložce a nutno říct, že je to rovný.
Ještě me tak napadá, někde jsem tu četl, že černý a tuším červený káble ke svíčkám nejsou to pravé, nevím co je na tom pravdy, osobně v tom nevidím kromě tééé barvy rozdíl, mám tam ty černý. _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: ne říjen 23, 2011 12:48 pm Předmět: |
|
|
jinak 105kovej ani 120kovej vršek tam není, je to origo. Jen jsem se před tím ptal jestli se tam nedá náhodou narvat celej karbec třeba ze 105- ten mi totiž smrdí doma. _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne říjen 23, 2011 3:35 pm Předmět: |
|
|
Rozdil mezi cernejma a cervenejma kabelama je v tom, ze ty cerveny maj medenou zili a ty cerny uhlikovou, ktera svym odporem nahrazuje predradny vodrusovaci odpory v koncovkach a problem bejva v tom, ze se ta uhlikova zila ma tendenci prerusit. Pokud si vezmes merak tak bys u tech cernejch mel namerit cca 10kOhmu, v tom ale problem nehledej. Co se zapalovani tejce tak prerusenej kabel je to posledni, co muze bejt pricinou problemu, castejsi zavady jsou spis pecka na kladivku (coz u novejsich magnetickejch nehrozi) nebo navlhly, popripade jinejma vodivejma srackama umazany viko rozdelovace kery ma svody. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: ne říjen 23, 2011 4:15 pm Předmět: |
|
|
AlvA napsal: | Rozdil mezi cernejma a cervenejma kabelama je v tom, ze ty cerveny maj medenou zili a ty cerny uhlikovou, ktera svym odporem nahrazuje predradny vodrusovaci odpory v koncovkach a problem bejva v tom, ze se ta uhlikova zila ma tendenci prerusit. Pokud si vezmes merak tak bys u tech cernejch mel namerit cca 10kOhmu, v tom ale problem nehledej. Co se zapalovani tejce tak prerusenej kabel je to posledni, co muze bejt pricinou problemu, castejsi zavady jsou spis pecka na kladivku (coz u novejsich magnetickejch nehrozi) nebo navlhly, popripade jinejma vodivejma srackama umazany viko rozdelovace kery ma svody. |
ok, díky moc, že jsi mi objasnil problematiku káblů- zítra to ze srandy proměřím. (každopádně si taky nedělám moc naději, že to bude některým z těchto káblů) byl to pouze můj myšlenkovej pochod, sice asi špatnej, ale byl
Jinak kladívko, víko, nastavení, všechno jsem už řešil, několikrát jsem ho rozdělával a čistil mazal mazací místa a složil tak, že mi nikdy nic nezbylo (takže předpokládám že dobře )
nevím, ten rozdělovač tam byl už jednou měněnej cca před 5ti lety,( netuším kolik tkm, měnili se budíky) pokud vím tak naprosto identickým kusem tedy Rozdělovač 443 213 204 600 bezkontakt (auto je r.v.1994),
Chtěl bych se zeptat, mám novej bezkontakt rozdělovač z Favoritu tuším na r.v. 91 a dál číslo 443 213 204 bude pasovat na motor TAZ 1500 ? _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne říjen 23, 2011 4:48 pm Předmět: |
|
|
z fáva pasovat nebude , a u těch bezkontaktů se stává že přeskočí na tisícihranu uvnitř rozdělovače když je to vyběhaný
a máš dost vysokou hladinu paliva v karbci ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne říjen 23, 2011 9:10 pm Předmět: |
|
|
No, já mám spíš opačný problém, a to, že mám skoro úplně vyšroubovaný šroubek volnoběhu aby se motor vůbec točil (cca 500 ot/min). Sytič sice funguje, ale pouze na plné vytažení, jakákoliv mezipoloha znamená zastavení motoru. Takže jedu na plnej sytič, dokud to jde a pak ho musím úpně zavřít a doufat, že se motor nezastaví. Je to nastavením těch debilních šroubečků, co se zaklepávají do hliníkových klapek? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: st říjen 26, 2011 8:12 pm Předmět: |
|
|
zdravím všechny, závyda odstraněna - byly to ty kábly, všem děkuji _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|