Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Palivové čerpadlo TAZ 1500
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Bosso



Založen: 20.5.2011
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 9:10 am    Předmět: Palivové čerpadlo TAZ 1500 Citovat

Dobrý deň.

Chcel by som sa opýtať na umiestnenie palivového čerpadla v TAZ 1500 valnik. Mám klasickú ACpumpu ale chcel by som elektricku, ale neviem, kam ju mám presne umiestniť. A či ju mám napojiť cez ac pumpu, alebo priamo do karburátora.

Za odpovede ďakujem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajan1203



Založen: 12.2.2009
Příspěvky: 137
Bydliště: Varnsdorf

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 5:59 pm    Předmět: Citovat

napojit přímo do karburátoru a přidělat ji někam kde není vidět aby ti ji neukradli Laughing
_________________
Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 7:47 pm    Předmět: Citovat

a hlavně ho nedávej k motoru , z bezpečnostních důvodů , pokud možno zapoj i bezpečnostní relé
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bosso



Založen: 20.5.2011
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 7:58 pm    Předmět: Citovat

Zapojenie - čo a kam, ovládam Very Happy Ja len že či je nejaké konkrétne miesto na karoserii, kde sa to čerpadlo montuje. Relé tam je, ale nefunguje takže to mám teraz zapojené napriamo a cez poistku. K čomu konkrétne je tam to relé?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 8:14 pm    Předmět: Citovat

relé je k tomu aby vypnulo čerpadlo když neběží motor aby v případě nehody pořád nestříkal benzín do motoru
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bosso



Založen: 20.5.2011
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 8:34 pm    Předmět: Citovat

No tak to si budem musieť asi zohnať nové. A ešte jedna otázka. To čerpadlo má ísť stále že? Až kým nenatlačí ten určitý tlak (tuším 0.3bar to bolo) a potom beží naprázdo. Teda aspon tak som sa niekde dočítal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 8:45 pm    Předmět: Citovat

ciste teoreticky - nepasovalo by tam nahodou cerpadlo z favorita, kery se cpe rovnou do nadrze?
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 8:53 pm    Předmět: Citovat

Nepasovalo protože je větší než otvor do nádrže.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 9:17 pm    Předmět: Citovat

čerpadlo neběží stále jen načerpá a pak jen dočerpává

stále běží u vozidel s katalizátorem
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bosso



Založen: 20.5.2011
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 9:23 pm    Předmět: Citovat

No ja ked som ho dnes len tak narýchlo skúšal, tak bežalo stále.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po květen 23, 2011 9:30 pm    Předmět: Citovat

Proto má favorit takovej ten bílej brmbolec na karbeci, kterej zapřičinuje vracení přebytečnýho benálu do nádrže.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Dostawczy



Založen: 20.6.2012
Příspěvky: 12
Bydliště: Koberovy

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2012 10:32 pm    Předmět: Citovat

Již 45 dní jsem hrdým vlastníkem Š 1203 ve versi valník (r. v. 1972). Bohužel kombinace faktorů (vedro a hora) opakovaně a dost negativně ovlivňují činnost čerpadla (dnešní jízda Eisenbrod - Grünthal přes Hohstadt an der Iser trvala dvě hodiny, po delších úsecích proti sklonu nutné přestávky, kope a kucká - bohužel jsem neměl kanystr s H2O, který to běžně řeší!) - poraďte, jak to řešit (předem odmítám "nalej na to vodu, pak to fachá"). Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pajan1203



Založen: 12.2.2009
Příspěvky: 137
Bydliště: Varnsdorf

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2012 10:49 pm    Předmět: Citovat

dej tam elektrickou pumpu
_________________
Šuknovský výběžek/sever čech jinak skype(pajanov73)ŠKatule 1500LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bobi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 449
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: pá srpen 17, 2012 8:33 am    Předmět: Citovat

Já jsem měl na mojí TAZce čerpadlo uchycený na zadní stěně pod motorovým deklem vedle táhla sytiče.Nebyl nikdy žádný problém.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin.adamek
adept na RCG


Založen: 29.8.2009
Příspěvky: 383

PříspěvekZaslal: ne srpen 19, 2012 9:56 pm    Předmět: Citovat

Dostawczy napsal:
jsem neměl kanystr s H2O, který to běžně řeší!) - poraďte, jak to řešit (předem odmítám "nalej na to vodu, pak to fachá"). Díky!

Dlouho jsem kuckání motoru kvůli nedodávání benzínu znal jen z vyprávění,
pak jsem se naučil zavírat můj dekl na motoru (klička vyžaduje zabrat silou, při který se o ni bojím), a jak jsem začal zavírat dekl motoru, tak mi začaly zlobit dodávky benzínu.
Ale pak to začalo zlobit ještě víc a už nepomáhala ani (svěcená) voda,
tak jsme tu pumpu rozebrali, našli tunu nepořádku, vyčistili... a uvidím. A taky jsem před pumpu dal filtr. Vliv ještě vyzkoušenej nemám.

Takže
1) nedovírat dekl motoru na kličku, pokud je to na hraně, může to být ta limitní kapka
2) vyčistit pumpu

(a pak si počkat, jestli to pomohlo, anebo ne...)
_________________
Martin Adámek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com