Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

volnobeh TAZ 1500
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vedec



Založen: 24.11.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:13 pm    Předmět: Citovat

posim napsal:
Ja si myslím, že motorom to určite nebude. Malo by však byť v poriadku zapaľovanie - sviečky, káble, rozdeľovač, predstih i vôle ventilov...
No slabý podtlak - to je nezmysel. Nehovoriac o tom, že i "vybehaný" motor má bežne krásny voľnobeh a ľahký chod aspoň krátkodobo, až keď to beží na voľnobeh dlhšie, tak sa môže prejaviť zamastenie sviečok a pokles otáčok. To by to už však hulilo a žralo olej jak nezavreté.
Čo sa týka nastavovania klapiek, tak tam platí, že musia byť nastavené obe. Ak bude napr. príliž otvorená i klapka II.° tak to nebude dobré. Čiže ani tú netreba podceňovať.
Je však tiež možné, že je už klapka vyvaklaná v telese (hriadeľ klapky) a bolo by treba ju prepúzdriť...
Čo to robilo pre tým repasom??

pred repasi to startovalo celkem uspokojive akorat to melo tendenci se jako obcas zamyslet kdyz se na to vic slaplo, nebo i pri rozjezdu se to jakoby zakuckalo , pomoh jenom plyn az na podlahu a pak to jelo a bylo to celkem liny bych rek, a motor se celkem klepal, jak sem to nasteloval ted taj je mnohem kultivovanejsi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vedec



Založen: 24.11.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:14 pm    Předmět: Citovat

Patrik Novák napsal:
ano takhle málo ten šroubek směsi bejvá ale není to úplně dobře , mohl by to ovliv
ňovat sytič - špatně těsnící šoupátko , to poznáš když vyšroubuješ trubičku sytiče( to je ta co trčí ve víku)

šroub vzduchu , pokud nic / skoro nic neovlivňuje tak se někde přisává vzduch mezi karburátorem a hlavou


tak jestli to nekde neprisava jsem zkousel, dokonce jsem utesnil z karbec k sani tmelem na motory abych mel opravdu jistou, vysledek porad stejnej, napada me jeste tak blby tesneni na sani, nebo praskly nekde sani..jinak kdyz se odpoji hadice podtlaku co vede k posilovaci brzd tak to chcipne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:16 pm    Předmět: Citovat

Patriku v pohode Wink
Inak ten ekonostat je podobný tak u EDSR ako i SEDR-u. V oboch to ide cez veko (od zásobníka paliva) do telesa k zmiešavaču. No u oboch verzií karburátorov rozprašovač ekonostatu vyusťuje tesne nad rozprašovačom I.° v zmiesavači...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:23 pm    Předmět: Citovat

Či to ten vzduch neprisáva práve cez príliš pootvorenú, alebo vymydlenú klapku... Som zvedavý, čo to bude robiť na emisiách...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vedec



Založen: 24.11.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:24 pm    Předmět: Citovat

posim napsal:
Či to ten vzduch neprisáva práve cez príliš pootvorenú, alebo vymydlenú klapku... Som zvedavý, čo to bude robiť na emisiách...
no to ja taky...ale musi se to nejak vyresit......jinak to ze to chcipne pri odpojeni hadice k posilovaci je normalni ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:28 pm    Předmět: Citovat

Jasně, musí tam bejt podtlak.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:30 pm    Předmět: Citovat

Ak by to nezdochlo, tak je voľnobeh príliš bohatý - takže áno.
Inak či je zmes moc bohatá, alebo chudobná zistíš najlepšie tak, že pri ustálenom chode na voľnobeh párkrát dupneš na brzdový pedál - napumpuješ. Ak otáčky klesnú je chudobná, ak stúpnu je bohatá. To je len taká núdzová "bačovská" pomôcka pre nastavenie bez analyzátora. Tieto motory sa ale už bežne nastavujú na chudobnejšiu zmes (CO 0,8 - 1,5%) a bežia dobre. Pre katalyzátor je to dokonca nevyhnutnosť... Ale to len tak na okraj;o)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vedec



Založen: 24.11.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:31 pm    Předmět: Citovat

posim napsal:
Ak by to nezdochlo, tak je voľnobeh príliš bohatý - takže áno.
Inak či je zmes moc bohatá, alebo chudobná zistíš najlepšie tak, že pri ustálenom chode na voľnobeh párkrát dupneš na brzdový pedál - napumpuješ. Ak otáčky klesnú je chudobná, ak stúpnu je bohatá. To je len taká núdzová "bačovská" pomôcka pre nastavenie bez analyzátora. Tieto motory sa ale už bežne nastavujú na chudobnejšiu zmes (CO 0,8 - 1,5%) a bežia dobre. Pre katalyzátor je to dokonca nevyhnutnosť... Ale to len tak na okraj;o)

kazda rada dobra Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:48 pm    Předmět: Citovat

Ja sem taky nemoch seridit volnobeh u Campa a postupoval jsem takhle:
prodlouzeni tahla plynu, tak aby v klidu neotviral klapku
vymena O krouzku na obou sroubech (bohatost i vzduch) a vyfoukani kanalku kompresorem.
jeste jsem povolil sroub dorazu tak aby se vubec nedotykal a pak to slo seridit.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vedec



Založen: 24.11.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2011 9:49 pm    Předmět: Citovat

AlvA napsal:
Ja sem taky nemoch seridit volnobeh u Campa a postupoval jsem takhle:
prodlouzeni tahla plynu, tak aby v klidu neotviral klapku
vymena O krouzku na obou sroubech (bohatost i vzduch) a vyfoukani kanalku kompresorem.
jeste jsem povolil sroub dorazu tak aby se vubec nedotykal a pak to slo seridit.
tak tohle muzu jeste testnout, krouzky to ma novy...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com