Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Gluteus (1974)
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
gluteus



Založen: 27.11.2010
Příspěvky: 16
Bydliště: třebčín

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 2:13 am    Předmět: Gluteus (1974) Citovat

Nazdarek, jsem tu nový.z dovolením Honza z Třebčína. Malinko jsem postižený vozem 1203 a zde jsem pochopil, že jsem se možná někde nakazil Very Happy Jsem mile překvapený, co je odborníků na tyto unikátní stroje.Jelikož jsem si konečně dovezl svůj vysněný automobil domů, rád bych vás poprosil o občasné, resp. každodenní rady s renovací do roku 1974. Dlouho sem šetřil a teď bych rád své autíčko vrátil zpět. Myslíte, že zde pochodím? Přiznám se, že do fora moc zkušeností zřejmě nevnesu, ale můžu třeba popsat, jak sem ji vez před 14 dny po vlastní ose na zledovatělé D1 na letních pneu z Příbrami do Olomouce průměrkou 65 km/h. ...Především když mám auto z roku 1974 a má přehozenou kastli v roce cca. 90 na novou, s tim že na ní přehodím plechy a kšilt a vše dobové, je to myslíte velká prasárna? nepodařila se mi totiž najít žádná dobová kastle s doklady v rozumným stavu a když budu opravovat zhnilou, tak z ní stejně 60% vyměním. tak sem z toho zpruzenej, že to nebude veterán, ale paskvil, když to nebude všechno v kuse dobový, ale skládaný, i když je vlastně asi podstata renovace veterána dát jej do původního stavu ze sehnanejch dílů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 364
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 9:53 am    Předmět: Citovat

Zdarec,myslím že "přehazovat plechy,kšilt a vše dobové"je kapitální békovina,pokud je auto slušné je asi škoda doň vrtat, lepší je se vozit v tom co máš,než trávit volný čas převařováním a přeskládáváním s nejistým výsledkem.Sehnat kšiltovku v dobrém nebo aspoň záchránitelném stavu není až zas takový problém jak píšeš a je to jednodušší jak překopávat TAZe.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 11:22 am    Předmět: Citovat

Ahoj, já ti k tomu moc nepovím, snad jen: klikni si sem http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html - najdeš tam hodnotnou literaturu z roku 1974 Wink
_________________
Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 12:02 pm    Předmět: Citovat

Nic zpátky nepřeprasovat, když z původního auta zbyly jen papíry!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1238
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 2:51 pm    Předmět: Citovat

Nemluvili jsme spolu náhodou po telefonu tak před těmi 14 dny?

Pošli sem nějaké fotky, ať vidíme na čem jsi.

Pokud je karoserie 1990, je kravina dělat z toho kšiltovku. Znamenalo by to výměnu podlah, přední části střechy a hlavně celé čelní stěny. Opravdu nesmysl. Kšiltovka se sehnat dá, chce to hledat, v nejhorším i na Slovensku, tam je 1203 mnohem víc.
Pokud je TAZka pěkná, opravdu bych jí bral jako model 1990, téměř všechny 1203 byly několikrát generálkovány, mají 3. karoserii a 8. motor, to je prostě normální že to je složenina. Já mám taky COM 1977 s Trnavským předkem a Vrchlabským zadkem, palubkou 1983 a starými páčkami.


Předsedo, tohle je spíš do Představení pilotů...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 3:19 pm    Předmět: Citovat

j.karel napsal:



Předsedo, tohle je spíš do Představení pilotů...


JJ, přesunuto.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
gluteus



Založen: 27.11.2010
Příspěvky: 16
Bydliště: třebčín

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 5:59 pm    Předmět: Citovat

tak pánové teda děkuju za reakci. moje auti určitě většina z vás viděla na aukru.
http://aukro.cz/show_item.php?item=1331499274
práve se mi líbí že motor a vlastně celý spodek je dobvý, jen ta kastle.Asi to stejně sprasim, i když jste mě teda pěkně nahlodali Smile
už mám odstrojenou kastli a jsem před klempířskou.Roman Jirouš mi poslal kabinu s kšiltem a už mám i pozháněné ostatní plechy.
Fakt je, že kdyby mi někdo dal typa na dobrou šiltovku, tak bych klidně i tu kastli někomu nabíd, či vyměnil. Je fakt, jako včera stříkaná.i spodek luxus.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1238
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 6:02 pm    Předmět: Citovat

Jo, viděli... Hale, tohle je opravdu kravina předělávat. Auto vypadá slušně a pokud nemá shnilej spodek tak oprav co je potřeba, přes zimu připrav a od jara si ho můžeš užívat... kšiltovku časem klidně přikup, na ní budeš moct dělat a přitom jezdi v téhle pěkné 1203.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
gluteus



Založen: 27.11.2010
Příspěvky: 16
Bydliště: třebčín

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 6:03 pm    Předmět: Citovat

Jojo mluvili sme spolu, jen sem nevěděl, tda si to ty. Koukám máš pamatováka Smile



j.karel napsal:
Nemluvili jsme spolu náhodou po telefonu tak před těmi 14 dny?

Pošli sem nějaké fotky, ať vidíme na čem jsi.

Pokud je karoserie 1990, je kravina dělat z toho kšiltovku. Znamenalo by to výměnu podlah, přední části střechy a hlavně celé čelní stěny. Opravdu nesmysl. Kšiltovka se sehnat dá, chce to hledat, v nejhorším i na Slovensku, tam je 1203 mnohem víc.
Pokud je TAZka pěkná, opravdu bych jí bral jako model 1990, téměř všechny 1203 byly několikrát generálkovány, mají 3. karoserii a 8. motor, to je prostě normální že to je složenina. Já mám taky COM 1977 s Trnavským předkem a Vrchlabským zadkem, palubkou 1983 a starými páčkami.


Předsedo, tohle je spíš do Představení pilotů...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
gluteus



Založen: 27.11.2010
Příspěvky: 16
Bydliště: třebčín

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 6:11 pm    Předmět: Citovat

zháním už dlouho šiltovku. byl sem se mrknout i na tuhle, resp. sem si pro ni jel, jenže sk legislativa prakticky neumožnuje to dovést na papírech bez poplatků za cca 200 eur a na to jim prdim, navíc i když je auto docela v poho, tak aby ta kastle vypadala jako nová, tak to raději přelátám tu tazku. Docela ste mě vyděsili s tou podlahou. čím vším se teda liší kastle tazka od té 1974 ?
http://auto.bazos.sk/inzerat/5743154/skoda-1203.php
vím že : plech bok blinkr, sání topení vzadu, maska, šilt, stupáky, a dál sem teda myslel, že to je vše Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1238
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 6:27 pm    Předmět: Citovat

Karoserie se liší celou čelní stěnou - tzn kšilt, rám okna, brejle, boční plechy (novější s blinkrem), úchyty stěračů, plech se stupačkou - kšiltovka má rovný, střecha, boky - od nějakého roku mají provedení se zadním topením nasávání na boku s tou mřížkou, přední podlahy se liší podle pedálů - spodní nebo horní, u spolujezdce si nejsem jistý jak je chycený druhý posilovač, pak je jiná střední podlaha - otvor pro přístup k převodovce má 1203M delší (kvůli 5q).

Pak jsou tu rozdíly v motoru - 1221ccm s obtokovým filtrem do 1983, pak plnoprůtok, gufera, jiný rozdělovač a podle Brisku i jíné svíčky a nějaké další věci, následně 1433ccm. Do roku 1980 kapilární teploměr.

Převodovka 5q nebo 4q (u každé jiná spojka).

Brzdy - 1974 jednookruh, ale klidně tam mít dvojokruh, tej se dával ještě na kšiltovky, nevím přesně od kterého roku, ale 1978 ještě nemá... musel bych se někde podívat. Ty novější co mají pedály z vrchu mají jeden posilovač, tvarově jako Favorit, starší mají 2 posilovače, stejně jako T613.

Podvozek - bubny/kotouče na přední nápravě, jiná skříňka řízení

Interier - přístrokovka jako 1000MB, jiná palubka, 1974 ještě páčky topení uprostřed na spodním dílu, jiný popeník, volant jako š100 stejně jako otočné přepínače světel. 4 kolíbky. Tapece kromě Mikrobusu DL rovný lepenkový, do roku 1978 hliníkové kličky jako 1000MB, do myslím roku 1992 nízké sedačky

Je toho víc... bude na webu, pracuje se na tom.

To auto je opravdu kravina předělávat... obrazně řečeno, je to jako by jsi chtěl dnešní Octavii II předělávat na model Octavie z roku 1996. Nezdá se to, ale Kšiltovka, tedy Škoda 1203 model 776 se od Š1203M hodně liší...


Tohle auto si užívej, jezdi, dělej potřebné opravy - pokud chceš 1203 jako veterána tak si pečlivě vyber nějakou kšiltovku kterou si udělej. (Papíry by ti za určitých okolností stačily i jedny.)
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
gluteus



Založen: 27.11.2010
Příspěvky: 16
Bydliště: třebčín

PříspěvekZaslal: so prosinec 11, 2010 10:36 pm    Předmět: Citovat

teda dík za vyčerpávající info. stejně ji ale překuchám. to, že se mi pak budete chlámat, že mám nablejskanej paskvil nějak skousnu. Wink
děsí mě lak. tady chcou všeci tak 60 litrů. šak nemám na čele kosočtverec, aby mě tak cucli.co tam mám dat za barvu? jako typ? akryl je mastnej, ale vydrží ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2391
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne prosinec 12, 2010 11:30 am    Předmět: Citovat

No, komu není rady, tomu není pomoci. Doufám, že Tě to pak uprostřed práce nepřestane bavit a nedopadne to jako troska El Camino.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: ne prosinec 12, 2010 2:02 pm    Předmět: Citovat

Měl bych zájem o přední masku ZTS a nárazníky, pokud nejsou zohýbané.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: ne prosinec 12, 2010 2:03 pm    Předmět: Citovat

Toz vitam te na foru. A kupodivu se priklanim k tomu, aby jsi tuhle krasavici nepredelaval. Preci jenom ksiltovecku dneska porad jde sehnat a tohohle je fakt skoda, vypada celkem dobre. Byt tebou, tak bych tohle jen poladil aby to bylo bezproblemovy (esli to vlastne u 1203 jde) a chvili si pockal, ksiltovky porad jsou a daj se porad jeste i za levno koupit. Nebud hr a pockej si Wink
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Představení pilotů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com