Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po březen 21, 2011 11:03 pm Předmět: |
|
|
Ty woe tak to byla nějaká hustá instalace...
Jinak já to mám tak, že v případě úniku LPG to vypne z nádrže, nejdřív elektricky a v případě že to selže tak mechanicky ( laicky řečeno ). Je tam natlakováno tak, aby to přetlačilo turbo, takže v reduktoru je 1,5 - 1,8 bar, ale to už je dáno systémem - sekvenční vstřik.
Nakonec kdyby to chytlo, tak to zpětnej ventil zavře celý nehledě na nic a akorát v případě překročení tlaku v nádrži, tuším přes 80 bar to začne odpouštět, aby to shořelo, ale nikdy to nevybouchne. ( předpokládám platnou revizi nádrže a pak i celého systému + nepotkání nějaké vady materiálu ).
Můj toroid = 500 - 550km při spotřebě 10 - 11 LPG, v kufru samozřejmě nezavazí. Kdybych kupoval další obdobné auto, nechám si to předělat zas a nejsem vůbec proti tomu, ale je pravda, že tam u těhle systémů hodně záleží, aby to nemontovalo prase. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: út březen 22, 2011 7:50 pm Předmět: |
|
|
Na plyn mam ujeto tak 140 000 km k naproste spokojenosti. To, že to na plyn jede hůř sou pěkný pindy - tedy pokud je vše uděláno pořádně (a tady leží zakopanej pes - drtivá většina plynařů jsou neskutečný )
Měřili jsme na brzdě poslední Clio 1,2 a rozdíl byl 1 kůň - což může být klidně jen nepřesnost měření. Svoje auto jsem sice nezměřil, bo nezbyl čas, ale subjektivně mi to jede líp na plyn než na benzín, ale to bude souviset s použitým nastavením LPG, kdy jsem si po zkušenostech s plynaři radší koupil kábl a nastavil si to sám. Jen ta nádrž (resp. rezervo v kufru), ta je tak dvakrát do roka vopruz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: út březen 22, 2011 8:02 pm Předmět: |
|
|
No já měl gas v T613 (je to 15 let zpět a asi je LPG zařízení dnes promakanější)ale zimní starty děs běs,jak se ale voteplilo jezdil sem jak Rotšild,spotřeba stejná jak na benzín,maximálka o 20 km/h nižší.ALE ta bezpečnost,asi to bylo spíš fušerskou prací toho kdo to tam instaloval,ale ukvrdlala se mi přívodní trubka do směšovače či jak se ta placatá věc nazývá a nějakej pojišťovací ventil asi nebyl ánébó nepojišťoval tak jsem čekal u lesíčka v bezpečné vzdálenosti mobilu nemaje,až se sviňa vysyčí.No a od tý doby plyn do auta EE! _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: út březen 22, 2011 10:08 pm Předmět: |
|
|
...zimní starty....studenej start na LPG by hlavně neměl připadat v úvahu, dokud se motor (a tím i LPG v reduktoru) neohřeje, má to běžet na benzín. Že je skutečnost jiná už je o čuňáctví uživatelů (ale abych byl poctivej, taky jsem to tlouk a ani v teplotách kolem 20ti pod nulou nebyl problém)
Ono taky jestli jsi jezdil v T613 M8AD, tak to v zimně stejně startovat nemohlo :d |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš
Založen: 25.12.2008 Příspěvky: 101 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: st březen 23, 2011 10:35 pm Předmět: |
|
|
Problém je hlavně v tom, že bezmála půltunový motor v T613 se v zimě běžnou jízdou ohřeje na provozní teplotu až po takových 25-30 km... _________________ Škoda 1203 ROL, 1972 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|