Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po prosinec 31, 2012 7:24 pm Předmět: |
|
|
Určite to záleží kus od kusu - súhlasím, ako všetko na týchto autách. Teda okrem karosérií, medzi nimi nenájde bezvadnú ani Kristus |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út leden 01, 2013 11:19 pm Předmět: |
|
|
sestra 6 napsal: | Asik de taky vo kus vod kusu. Já mám v trosce spouštěč s reduktorem od Kozzla a ten je naprosto OK. Jen mi to nechce chytnout při zapnuté lednici do zdířky pod palubkou, takže lednici musim vodpojit, nastartovat a zase připojit. Troska, to je pojízdné hnízdo přechoďáků! |
A víš, co je zajímavý? Mluvil jsem s člověkem, co mi dělá elektriku na kupé, říkal, že ve 1203 je 12kg Cu, přičemž v nové Octavii je 5kg Cu a to tam těch drátů je 10x tolik. Takže Troska na tom tak zle nebude... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út leden 01, 2013 11:26 pm Předmět: |
|
|
no tak vona jen ta baterka čtyři metry vod startéru dá minimálně kilo mědi na káblu hnedka _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st leden 02, 2013 12:52 am Předmět: |
|
|
kabel od startéru je jedna půlka mědi navíc oproti novým autům a ta druhá je průřez drátů , dneska se dávaj 0,5mm2 pár 1mm a silnější jsou pomalu vzácnost , kdežto když v trosce nemáš lano tak vodpojíš drát vod mlhovky a můžeš se nechat vodtáhnout (no prostě se tou drahou mědí šetří víc než za komančů , kdy byla za drahý devizi ) _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá leden 04, 2013 11:54 pm Předmět: |
|
|
Ahoj, tak jsem se konečně dostal do garáže a připojil baterku přímo ke starteru, jak radil Posim. Zkusil jsem pak "nastartovat" snad 20x a buď to cvaklo stejně, jako dřív, nebo se motor drobet pootočil a zůstal stát. Měřil jsem pak napětí baterky a dávala 12,8 V. Poslední věc, co mě napadá, že mám nějakej přidřenej motor. To auto hodně dlouho stálo (cca 6 let).
Díky za názory!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so leden 05, 2013 12:33 am Předmět: |
|
|
kunerva joseffe, leda tvoje bába je přidřená... asi když nastartuje a jede pak normálně - tak jak by asi byl přidřenej ?
Baterka a káble sou teda v pohodě (pokavad si zkoušel i kostru motoru). Já ti říkám, vymontuj ten startér, nahnětej ho do komutače a dej tam co ? Dej tam jinej. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so leden 05, 2013 6:45 pm Předmět: |
|
|
A pak ještě jinej a další, pak ti bude 124 fungovat, pak ještě 5x vyměníš a máš na pul roku klid _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: so leden 05, 2013 7:33 pm Předmět: |
|
|
Než dávat jinej starter je asi lepčí pokavád temu trochu hovíš startér rozhodiť a 1.zkusit vůli v ložiskách zda se rotor tzv.nekříží 2.očistit komutátor příp.proškrábnout izolaci mezi jednotlivými sběracími onýši,dobře se na mi na to osvědčil ulamovací nožík 3.skontrolovat uhlíky,jejich vůli ve vodítkách a kvalitu spojení.Pokud toto uděláš a celý startér uvnitř vyčistíš,tak si myslím že by to mohlo chodit.Pokud bude spálený vinutí tak to doma asi neodhalíš,ale to nebývá tak často. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: so leden 05, 2013 7:51 pm Předmět: |
|
|
Díky Koudelko! Zkusím to ještě rozebrat a zkontoluju podle návodu.
Dnes jsem tam zkusil dát jiný starter a fungoval úplně stejně, jako ten předešlý. Buď jen cvaknul, nebo motorem drobet pootočil a zůstal stát.
Ve svěráku oba fungovaly v pohodě. (Vše připojeno baterkuo přímo na starter.)
Zkusil jsem pak vymontovat svíčky, povolit klíňák a se sešláplou spojkou rukou zatočit spodní řemenicí. V určitém bodě to šlo tak ztuha, že jsem to rukou skoro nemohl utočit. Pak to šlo kousek hladce a pak šla část ztuha.
Fakt neni možný, že je něco zatuhlýho v motoru a starter to přes ten zatuhlej bot prostě neutáhne??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so leden 05, 2013 7:59 pm Předmět: |
|
|
Nevim, jakou botu taháš, ale pokud jde řemenici utočit rukou, tak je ten motor dost ojetej a starter s nim rozhodně točit mužë. Opravdu byl dobře přišroubovanej? Ono zkoušet to ve svěráku a v autě je dost zásadní rozdíl, nemyslíš? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so leden 05, 2013 9:31 pm Předmět: |
|
|
Nirva tak vrčí ten motor vlastně, nebo né ? Já měl zato, že to normálně kadlá, akurát občas to nenastartuje ?
Taky třa věnec na setrváku by moh bejt nákej zmutlej... Ale rozhodně jakom - sice tě neznám a tak bych si s tebou asi dopředu páku vo basu piv nedomlouval, ale pochybuju že máš tolik síly, abys přepral dobrej startér. Co utočíš rukou ty (navíc za řemeň - jak píše Bu, motor s pořádnou kompresí by jen tak kolem dokola utáhnout klíňákem jít neměl), to ten starér s necelým koněm dokáže taky _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so leden 05, 2013 9:47 pm Předmět: |
|
|
když jsi to zkoušel přímo na startéru , tak jsi dal + přímo na startér a
- kam na motor nebo kastli ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: so leden 05, 2013 11:04 pm Předmět: |
|
|
Burák:
Jo jo, starter jsem dotáhnul nafest.
LeDocteur:
Občas ten starter jen cvakne a motor se ani nehne. Ale stačí trochu ručně potočit řemenicemi a při dalším startu se v pohodě roztočí a chytne. Nebo taky ne a zas jen zacvaká. Pak nezbývá, než opakovat manuální rozhýbání motoru a znovu zkusit, jestli to starter pak roztočí. Když ho roztočí, tak motor v pohodě chytne.
Nechápu, že občas to roztočí i několikrát po sobě. Pak to třeba jen cvakne, nebo motorem trochu pootočí a nic. Pak růčo zahýbu řemenicemi a zase se chytne a roztočí. Nebo taky ne.
Je to takový celý divný.
Na zuby setrvačníku jsem dnes koukal. Buď byly všechny stejně vylámaný, nebo všechny v pohodě.
Právě kvůli té kompresi jsem z toho teď vymontoval svíčky. Když jsou svíčky venku, tak je motor bez komprese, ne? A i tak se s tím v nějaké poloze nedá skoro hnout.
Aha, tak já myslel, že startéry zas takovou sílu nemaj. Před měsícem jsem nevěděl, ani jak nějakej starter vypadá, tak ty moje dotazy a diagnózy berte prosím s rezervou.
Patrik Novák:
+ byl na spodním šroubu, kde byly připojené kabely od baterky z auta
– jsem dal na dolní šroub kotvící starter k setrvačníku (pokud jsem neudělal žádnou botu, tak by to mělo být přesně, jak radil Posim. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so leden 05, 2013 11:17 pm Předmět: |
|
|
Když cvykne, zkus mu uštědřit ránu kladivem a uvidíš, co se stane _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
joseftf
Založen: 29.12.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: so leden 05, 2013 11:33 pm Předmět: |
|
|
Jako fakt?
OK, zkusim. A nějakou přemlouvací, nebo jen tak lehce klepnout?
A druej dotaz: Držet sepnutej klíč a praštit, nebo, když to cvakne, vypnout zapalování, praštit a pak znovu zkusit nastartovat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|