Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1202] Lágry

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jan Skalický



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 193
Bydliště: Láz u Příbrami

PříspěvekZaslal: pá říjen 23, 2009 8:12 pm    Předmět: [1202] Lágry Citovat

Zdar kucí. Taková pro mnoho z Vás debilní otázka . Je uložení klikovky a ojnic stejné u 1202 jako u 1203? Chystám se reinkarnovat ty dva motory co tu mám a nevím. Můj dvorní mechanik motorář Laughing tvrdí že to asi tak bude a já si to myslím taky. Ale jak je to, jeden myslel a .... Rolling Eyes
_________________
1202 stw, ČZ 250/471, BURAN 640 A a další halda harampádí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 4:34 pm    Předmět: Citovat

Bohužel nikolivěk,zatímco STW má kklikovku uloženu do kluzných ložisek jež jsou silnostěnné a po montáži do bloku se teprve vystružují,1203 má tzv. tenkostěnné pánve ,jež mají již z výroby daný přesný rozměr. Na ojničních ložiscích jsou u obou druhů pánve tenkostěnné,ale nevím zda mají shodný průměr.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jan Skalický



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 193
Bydliště: Láz u Příbrami

PříspěvekZaslal: so říjen 24, 2009 6:54 pm    Předmět: Citovat

Díky díky, nějak se s tím snad popereme. Na to vystružení je potřeba asi mašina že? Těžko to tu asi budu škrabat na koleni co Confused .
_________________
1202 stw, ČZ 250/471, BURAN 640 A a další halda harampádí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 11:35 am    Předmět: Citovat

Já myslim, že se to škrabávalo na koleni...origo a kdysi dávno. Takovej motor, když se dělal, tak se zaškrabával třeba 2 dny...z praxe neznám, ale z vyprávění garážmistra ze Znojemské záchranky ano.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Jan Skalický



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 193
Bydliště: Láz u Příbrami

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 12:54 pm    Předmět: Citovat

No tak to potěš. Laughing
_________________
1202 stw, ČZ 250/471, BURAN 640 A a další halda harampádí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: ne říjen 25, 2009 6:19 pm    Předmět: Citovat

Ručně se to opravdu dělalo byl na to špéci výstružník který procházel všemi třemi hlavními ložisky naráz aby byla zajištěna souosost,
vedení vysružovacího trnu bylo upnuto k bloku motoru a podle všeho
to nebyla žádná prdel.Asi bych to přenechal odborníkům stojí to údajně
okolo čtyřech tisíc,neb pokud až tak netrváš na originalitě bych použil moteur z rázdvatrosky.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HonzaV



Založen: 11.1.2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Vrchlabí

PříspěvekZaslal: po říjen 26, 2009 3:28 pm    Předmět: Citovat

Doma na koleni bez přípravků to nejde, všechna ložiska se projíždí zároveň, možný zádrhel bude právě sehnání oněch lágrů, nebo se musí nechat vylít.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2009 11:04 am    Předmět: Citovat

Kluci zase tu poáváte kraviny.. pardon že to tak říkám.
Poslední 1202 už měli lágry tenké, tzv pánve.
Ty se kupují na rozměr a už se s nima nic nedělá.
Tlusté pánve, byly vylívané, ale už z fabriky, a poté se přetáčei buď na vodorovné vyvrtávačce a nebo tím dlouhým výstružníkem.
NIkdo to doma neni schopný udělat, pokud nemá tu vyvrtávačku.
4 tisíce za protažení ložisek je moc, jsem schopný to sehnat za 2,5t.
Ložiska se sehant dají, má je lédr, sada je za 2t.
Žádné vylevání není třeba.
Jen se musí při vystružování dodržet správný rozměr vůči nabroušené klice.
Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jan Skalický



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 193
Bydliště: Láz u Příbrami

PříspěvekZaslal: st říjen 28, 2009 6:11 pm    Předmět: Citovat

No to už je lepší. Snáď budu mít kliku a budu mít ten novější typ.
_________________
1202 stw, ČZ 250/471, BURAN 640 A a další halda harampádí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com