Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kachlička 2009
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Srazy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: pá srpen 14, 2009 12:04 am    Předmět: Citovat

Já taky neřikám co to je zač.. sem to ani neviděl naživo, jen že tam může být spousta dílů z 1200 a ty jsou prostě jiný. To říkám vždycky, že 1200 a 1201 jsou zvenku stejný auta, ale uvnitř ani jeden díl stejnej...
Například ten kšiltík nad předním oknem je na každým sedanu a hlavně je zřetelný na 1200, takže to je jeden z detailů, který je "běžný".
Tvar střechy mi takhle z fotek taky přijde normální, a zadní blatníky taky.
Jediný co, tak zadní dvěře mají jeden roh posazenej o pár cm výš, což ale taky těžko říct z fotky.
Chtělo by to vidět, detaily sedanů mám nastudovaný, takmrknout na to co je tam jinak co kde přebejvá a naopak schází, jaký plechy jsou použitý, tvar výztuh a tak Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jan Skalický



Založen: 25.1.2009
Příspěvky: 193
Bydliště: Láz u Příbrami

PříspěvekZaslal: pá srpen 14, 2009 5:45 am    Předmět: Citovat

PeS:Laughing No vidíš a přece se to děje. Viz pan Horváth z Litvínova ne? 50 000, který našel v parku v koši odevzdal a jako dík dostal stravenky za 1200. Nic není nemožné Laughing Laughing Nikdy neříkej nikdy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá srpen 14, 2009 9:56 am    Předmět: Citovat

Já myslím, že to klidně mohlo bejt třeba tak, že nákej šikovnej dědák, kerej se učil ještě v rinnghóferce klepat plechy ručně, někde sehnal totálku sedana s dobrým motorem no a co bylo rozhnětnutý, to prostě nahradil - a díly který nemohl sehnat, tak si je vyrobil. To přece není úplně nereálný ?

Jako jistě to nebude žádnej zapomenutej prototyp - sedan byl od začátku dělanej jako samonoska, takže těžko by tam rvali dřevo. Ale když bys chtěl a vymyslel si poutavou historku, jak si dědeček odkoupil dřevěnej model prototypu sedana přímo z fabriky a na něj pak ručně naklepal plechy a postavil si tak za pár korun vytoužené a nesehnatelné auto doma na koleně, tak určitě dva tři z deseti kachlohejlů ti to věřit budou a budeš největší king Smile

Já nevím, ale copak se nedá zapátrat, kde se ten vergl vlastně vzal ? Určitě si to někdo ještě pamatuje - nějakej příbuznej původního majitele.

Co nějaký čísla ? Motor atd. ?
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: pá srpen 14, 2009 8:47 pm    Předmět: Citovat

Doctore. Sedan není a nebyl samonoska nikdy, ale tys myslel celokovoou kastli.
Císla motoru a rámu by mě taky zajímala.
Prototyp to neni na 120%, prototypy měly jisty detaily ktery se objevily pozdeji upravene na 1200 a na 1201 uz jsou zcela jine.
A tenhle sedan ma prave 1201 detaily.
Jak sem uz psal, je to domaci uprava, klidně po tezke havarii, kdy se dal zvrakovany automobil koupit za cenu srotu a nekdo si to vopravil Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so srpen 15, 2009 5:23 pm    Předmět: Citovat

Přesně tak sem to myslel - nový auto se sehnat nedalo, tak se i z totálek, po kterejch by neska neštěk ani pes, dělaly zase auta. A vzhledem k tomu, že byl takovej nedostatek celejch novejch aut, tak asi už vůbec nebyly k sehnání díly - třeba plechy šly určitě všechny hned na auta a nikdo se ze začátku nezabejval nějakou distribucí náhradních dílů. Takže milému kutilovi fakt asi nic jinačího nezbylo, než si to povyklepávat a posvařovat z toho, co dům dal.

Sory za fópá - opravdu jsem měl na mysli kastli celokovovou.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PeS



Založen: 16.7.2007
Příspěvky: 111
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: pá srpen 28, 2009 4:30 am    Předmět: Citovat

Zdravim po delší době a po návratu z dovolenýSmile Koukám, že se tu docela rozvinula diskuze a to jsem rád. Tak abych k tomu něco přihodil a pokusil se něco objasnit. I když to se mi asi s tim, co o tom autě vim, moc nepovede...

Co je jistý je, že to neni ani jeden z oněch známejch prototypů, od kterých existujou fotky.

Co je taky jistý je, že 1200 a 1201 jsou fakt dost jiný auta-hlavně třeba podvozkově... teď o dovolený jsem se o tom dost přesvědčil:-)

Co už mi tak úplně jistý nepřijde je ta střecha a zadní dveře, podle mě nemaj s normálním sedanem společnýho skoro nic... možná větračky ve dveřích:-) Chtělo by to někdy postavit normálního sedana a toho mýho vedle sebe... Nechtěl by někdy kozlík přiskotačit svým sedánkem k nám na chalupu? Laughing Já bych klidně přiskotačil se svym sedánkem do Prahy, ale na magistrále bych se asi nesetkal zrovna s pochopením a nadšenímSmile

To, že je to opravená totálbouračka je dost pravděpodobný, skoro asi i nejlogičtější, ale je přeci jen pár věcí, který mě od týhle verze trochu zrazujou... třeba to, že to má i jinak posazenej volant, tim pádem to nemá na volant výřez v přístrojovce... Kdyby to bylo naopak-originál bez výřezu a výřez tam někdo dodělal, tak bych to pochopil, ale když tam ten výřez originál byl, musel by ho nějak zadělat... a žádný sváry jsem tam zatim nenašel... a kde by se vzal výlisek přístrojovky u kterého jaksi zapomněli vystřihnout kus plechu...? Teď mluvim o tom výlisku, co jsou v něm budíky. To, co je okolo (součást kastle), je ale taky celkem dost jinčí... No je to jen jeden detail, ale dost složitej a fakt mi nejde do hlavy, proč by to někdo dělal, když by měl k dispozici normální díly... a že by ten plech přístrojovky vyťukal z plechu celej, jen proto, aby v něm nebyl výřez na volant, to bych se docela divil:-) By byl docela frajer... Pak je zajímavý třeba taky to, že na stropě je úplně stejná látka, jako mám v 1200STW, podle všeho originál ze škodovky, ale ten sedan má úplně jinej střih a systém uchycení ke střeše (k výdřevě) než normální sedan (kterej ve střeše, pokud vim, žádnou výdřevu nemá). No samozřejmě se zas hned nabízí odpověď, že dědáček měl ve škodovce kámoše a ten mu těch pár metrů hadru za flašku propašoval přes vrátnici...Smile Tenkrát bylo možný všechno... Ale proč by třeba nepoužil nějakej úplně jinej hadr, kterýho měl dost, vždyť mu to mohlo být úplně jedno... Pak třeba taky moc nechápu mechanismy stahování oken. Kdyby to byla bouračka, ty mechanismy by nejspíš víceméně přežily, určitě by nebyly tak dojebaný, že by nešly opravit a znovu použít... A to, co tam je (šroubovice s maticí), asi fakt nemá s normálním sedanem nic společnýho:-) No těch podivností, který by šly bez problémů použít a jsou pracně udělaný jinak, je tam víc...

S číslama vás asi zklamu, štítek tam neni, na rámu jsem žádný číslo nenašel, na motoru něco je, můžu vám to sem klidně napsat (z hlavy si to teď nepamatuju), ale pán, od kterýho to mám, se snažil něco zjišťovat v Ml. Boleslavi, má tam dokonce známýho a tohle číslo bylo prý přiděleno na motor Škoda 100. Confused Takže to nám teda fakt moc nepomohlo... Mimochodem, pán, od kterýho to mám, měl tohle auto asi 8let, přesně si pamatuje, odkud to přivezl, takže původní majitel by se snadno našel a ten by třeba věděl... Problém je trochu v tom, že ten statek, kde bydleli a kde auto stálo už tam vůbec neni, někdo ho koupil, zboural a postavil něco jinýho... Kam se odstěhoval původní majitel zatim nevim a obávám se, že to asi ani nezjistim Sad Takže stopy, kterym směrem pátrat jsou docela dobře zametený, tak zatim pátrám aspoň tady, a čekám, jestli se tady třeba najednou nezjeví duch svatý, kterej vyklopí na stůl 20 fotek, jak kdysi soused Franta vyklepával na podvozek ze sedana z plechu kastli a neměl ho dost, tak tam nacpali dubový fošny...

Kozzel: Mohl bych se zeptat, jaké detaily 1201 na autě vidíš? Já vim jen o té zadní kapotě. A samozřejmě podvozek a motor, ale ten bych nebral jako směrodatnej. Vidíš ještě něco dalšího? O tom kšiltíku nad oknem se nechci přít, je fakt, že u 1200STW taky cosi jako kšiltík mám, ale s tim, co má ten sedan se to nedá vůbec srovnat, takovej kšilt jsem na sedanu nikdy neviděl... Ale určitě jsem neviděl zdaleka tolik materiálů o sedanech, jako Ty, takže je klidně možný, že to existovalo, jen jsem to prostě nikdy nevidělSmile Neměl bys nějakou fotku, kde je kšiltík vidět?

Docteur: Poutavejch historek bych měl několik, který by možná mohly znít i pravděpodobnějc Laughing ale těma zatim nechci ovlivňovat okolí a navádět badatele na špatnou stopu:-))

Tak mě napadá, neví někdo, jestli existuje nějakej podobnej archiv, jako maj v Mladý Boleslavi, třeba taky ve Vrchlabí a v Kvasinách...? Pokud vim, sedany se vyráběli i tam a docela by mě zajímalo, jak se jim tam dařilo rozjíždět výrobu revolučních supermoderních celoplechových sedanů, když to před válkou byla klasická dřevoplech karosárna (Petera) a v podstatě hlavně truhlárna pro Jawu...Smile Pokud vim, tak až do roku cca 1952 se tam toho moc nezměnilo, až pak najednou zničeho nic tam začali vyrábět celoplechový sedany... Neví o tom, jak proběhla tahle asi celkem velká přeměna dílen, někdo něco víc? Asi to nešlo jen tak ze dne na den... Docela by mě to zajímalo i přesto, že to nejspíš nemá s mym sedanem vůbec nic společnýho.

No nic, pro dnešek stačí, stejně už jsem toho zase napsal tolik, že to ani nikdo nebude číst:-)

P.S. Náhradní a dost slušný podvozek 1201 je již na světě, díky jednomu nejmenovanému spartakovci (je zrzavější než ten můj sedan Cool ) , který ho objevil, vše domluvil a ještě mi ho odvez až domů... Tímto mu srdečně děkuji!Wink
_________________
všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 28, 2009 7:38 am    Předmět: Citovat

Takže ten náhradní podvozek odevzdáš a necháš tu obludu na původním? Jinak by to ztratilo fakt hodně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá srpen 28, 2009 8:32 am    Předmět: Citovat

Všechno se dá zjistit. Tak statek zbourali, no bóže. Na katastru to ale pořád jistě bude včetně bývalého majitele s adresou, žeano. Nebo z okolních baráků jistě někdo bude něco vědět. Najít nákýho člověka je v dnešní době plný všech možnejch evidencí, registrů, katastrů a databází ten naprosto nejmenší investigativní úkon.

De jen o to, zvednout tetel a snažit se Smile

Mě osobně by to teda nedalo a určitě bych chcel vědět, kde se takovejdle morm na božím světě jakože vzal.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Srazy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 6 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com