Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[jiné] Prehrejvani motoru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st únor 27, 2008 9:43 pm    Předmět: Citovat

hmmm
máš nasazenou opačně vrtulku, esi to de, nebo je ustřihlá. he? Cool
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st únor 27, 2008 10:29 pm    Předmět: Citovat

To by to netopilo ne? Krom toho, kdyz sem vyplachoval motor po uziti procistovadla tak, ze sem votevrel dole vypustak z chladice i z bloku motoru a zezhora sem do chladice hadici poustel vodu a jeho behu, tak pri pridani plynu to z bloku motoru zacalo strikat vohodne vic, takze cerpadlo evidentne funguje. Vrtulka se mi usmykla jednou u kombajna, motor se byl schopnej uchladit (vono teda bylo asi tak 10 pod nulou), ale z topeni foukal uplne studenej vzduch. Vobracene vrtulka u Hillmana eee teda u skody 1202 sedana nasadit nejde, pac je tam kuzel.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
QBone - N-E-V-Ě-S-T-A



Založen: 28.5.2007
Příspěvky: 48
Bydliště: Tvarožná Lhota

PříspěvekZaslal: čt únor 28, 2008 1:09 pm    Předmět: termostat 1203 Citovat

noo,tak sem taky teda přispěju... Smile je to možná trochu mimo,ale budiš...koupoval sem na něvěstu (1203) nový termostat a borec mě řekl,že tam můžu mít normální co je na 120 bimetalový (ten můj potřeboval vyměnit bo byl unavený a zůstával pořád trochec pootevřený) tak sem ho tam dal a zdá sem mě že funguje,ale otvírá už na nějakých 60 stupních...tak nevím jestli to tak nechat,nebo co s tím...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: čt únor 28, 2008 4:39 pm    Předmět: Citovat

60 je myslím málo, 80 je podle mě ideálka ... asi to není fatální, ale čím rychlejc se to prohřeje, tím líp, ne ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
QBone - N-E-V-Ě-S-T-A



Založen: 28.5.2007
Příspěvky: 48
Bydliště: Tvarožná Lhota

PříspěvekZaslal: čt únor 28, 2008 5:13 pm    Předmět: Citovat

no právě,taky bych to tak viděl mezi těma 80-90 °C ale šedesát no nevím kdo s těma termostatama má zkušenosti,známý si jeden kupoval do své 120 a bylo tam "made in france" a měl s ním taky nějaké podobné problémy,tak nevím,jestli nemám taky nějaký takový problém...a jinak sem se chtěl zeptat jestli je to v pohodě mět termostat ze 120 na 1203 jestli má někdo zkušenosti Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 28, 2008 6:17 pm    Předmět: Citovat

Ten 120 termostat by mel votevirat stejne (i kdyz mezi nama, ve 120 by mel votevirat uz pri minus 10), to, ze se ti chladic vohrejva uz pri nizsi teplote a termostat je v poradku, tak je to tim, ze netesni, ja sem podobnej problem resil u Hajtry a pomohlo, kdyz sem ho v tom telese pretesnil motorovym silikonem. Ten francouzkej pokud se nemejlim, tak narozdil vod toho puvodniho ma tenci plech a dodava se k nemu gumovej O-krouzek, kerej vetsinou pri montazi slitne, takze to pak tece vokolo.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt únor 28, 2008 9:15 pm    Předmět: Citovat

Originál éterový termostat na 1203 otvára pri 85°C. Parafínové termostaty pre Š120 otvárajú už pri 82°C, čo je dosť málo pre 1203. Ja používam termostat pre Š135/136/Favorit (tiež parafínový), ktorý otvára pri 88°C a je to lepšie. Neodporúčam však aplikovať vo vozoch s plechovým ventilátorom chladiča (ktorý neodporúčam používať všeobecne Laughing ), pretože sa môže v lete prehrievať palivové čerpadlo. Čo sa týka spoľahlivosti, tak všeobecne sú parafínové termostaty menej spoľahlivé - či už tie francúzske, alebo nemecké. Ale tak čo narobíme, keď tie pôvodné už nie sú... Ak sa stane, že sa ten parafínový "zalepí" a neotvorí, pomôže údajne poklep kladivom na jeho skriňu. Túto metódu však nemám osobne overenú Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Drakas



Založen: 5.1.2007
Příspěvky: 28
Bydliště: Řevnice

PříspěvekZaslal: so březen 01, 2008 11:17 am    Předmět: Citovat

Když odejde starý, tak ten z Favorita + kroužek je asi nejlepší. Mám francouzskej Vernet v Oct. ted 3 roky a bez problémů. Hned se to ohřeje a ani když je nej. pařák, tak při výjezdu třeba na Cukrák nebo horších, se ručička ani "nedotkne" rysky 100st. A to mam teď vrtuli zredukovanou na polovinu (stejne když je zima-normalni, dá se jezdit bez ní) a čerpadlo jsem nikdy chladit nemusel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so březen 01, 2008 8:43 pm    Předmět: Citovat

No u toho cerpadla je to hlavne otazka membrany a ruznejch vuli, rom toho to taky nechce jezdit s temer prazdnou nadrzi, kdy hladina pri jizde do kopce je pod jeho urvoni. Dneska sem konecne namontoval hlavu, pac mi Ital pucil hermetik a po vohrati motoru se to uz chova tak, ze pri pridani plynu hladina v chladici velmi mirne poklesne. Jo mimochedem esi shanite hermetik, tak by ho cesem meli mit v drogerii Teta v Zlatnicky ulici (to je u Bily Labute). Rek sem jim, at ho vobjednaj, tak by ho snad koncem pristiho tejdne meli mit.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 12:30 am    Předmět: termostat Citovat

měl jsem stejné problémy s novým termostatem ve š 110 (dal jsem tam120tkový páč původní harmoniku jsem už neměl) neohřála se nad 60 v létě po výměně problém jsem konzultoval se svým strýcem a ten mi řekl že termostat než namontuju mám hodit do hrnce s vodou na plotnu a vařit až se otevře vyndat a zchladit a znova ohřát a zchladit až pak namontovat , nějak jsem tomu nevěřil ale zkusil a ono to fungovalo , takže než namontuju termostat tak ho vždycky uvařím
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2009 9:05 pm    Předmět: Citovat

No tak se teda vracim ke starymu tematu, nebot vypada, ze sem konecne vyresil problem z prehrejvanim. Byl v celku prozaickej a nez sem na nej prisel, tak sem nekolikrat podfouk tesneni pod hlavou a jednou vylagroval motor. Ted se to zda byti celkem v poradku. Problem byl v zasade v tom, ze celej chladici system byl desne zahnojenej a je to zpusobeny udrzbou. Uz sem to tu mozna nekdy psal, ale nejvetsi zverstvo co muzete autu udelat pri sezonnim jezdeni je do nej nalejt vodu a v zime ji vypustit, vznika tak dokonaly prostredi pro korozi, nasledkem cehoz se kurvi celej chladici system. Ten sem cistil nekolikrate rozpoustedlem, kery se prida do chladici kapaliny a sracky rozpousti za behu motoru. Tyto procedury samozrejme vosralo tesneni vodni pumpy. Kdyz pak byl motor vylagrovanej a klikocka s ojnici byla v Nesuchyni, nalil sem do bloku motoru oplachovej odrezovat a pote jej vystrikal wapkou a to bylo neuveritelny co z toho vsechno vyplavalo. To samy sem udelal s hlavou. Chladic sem nekolikrate proplachoval varicim octem. Taky pomohlo si dat praci s narovnanim vostin a vystrikani wapkou prostoru mezi nima. Tyto postupy sem nekolikrat opakoval, nebot se mi uvolneny kousky rzi, ktery kolovaly a bohuzel neustale kolujou chladicim systememe usazujou v chladici, kerej logicky ucpavaj. Co bych napsal zaverem - kdo chce usetrit za fridex, bude mit o zabavu postarano.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2009 10:55 pm    Předmět: Citovat

Měl jsem něco podobnýho s kombi a teď to samý s kupé. Tu je ovšem pikantní to, že má motor vzadu a chladič vpředu Sad
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com