Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

100 let výroby ve Vrchlabí
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Srazy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út květen 26, 2009 7:48 pm    Předmět: Vrchlabí Citovat

No, já s tím počítám... ale jedu Formanem, protože jedna 1203 má nabastlenou Trnavskou masku a druhá (pohřebák) nejezdí (a kdyby jezdila, budí moc hrůůůůzy Twisted Evil ).
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mirek 6



Založen: 8.12.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka

PříspěvekZaslal: ne květen 31, 2009 10:16 am    Předmět: Citovat

Věsíte někdo někam fotky?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: ne květen 31, 2009 11:11 am    Předmět: FOTKY Citovat

No, fotky... já mám jen fotku té cedule ŠKODA Vrchlabí... protože i na těch plánkách a podobně byly červené upozornění "ZÁKAZ VNÁŠENÍ TECHNIKY PRO ZÁZNAM OBRAZU" (nebo tak nějak), byl jsem pravděpodobně jedniný, kdo foťák a mobil zamknul do auta...

Jinak to nebylo špatné, ale z pohledu člověka který se zajímá o veterány nezajímavé.

Prohlídka výroby prototypů, byly tam kusy Yetiho a Fabie S2000, pak nějaká expozice venku, hasiči, svezení na testovacím polygonu, stan se všemi současnými modely škoda, prohlídky výrobní linky.
Linka sice stála, ale vidět tam něco bylo. Ovšem kdo byl někdy v Boleslavi, tomu to připadalo jako nějaká mini montovna. V jednom místě bylo předvádění montáže podvozku do karoserie i s výkladem, vždycky to jako namontovaly, pak zase spustily dolů a znova...
Na konci linky (nějak druhou místnost od konce, před tím jak se lepí ochranné folie), byla miniexpozice veteránů. Stál tam Ford A, Tatra 57, Škoda 1101, 1201STW, 1201 policejní (VB), 1202 sanita, vše krásně naleštěno, nádherné kousky... potom tam byl V. prototyp 1203 (s 1,5l motorem) v naprosto žalostném stavu, koroze, loupající se lak, pomačkaná střecha, celkově omšelý vzhled, prostě pěts na oko. Za ním ještě 130GL, Favorit a Felicia.

Na starší modely si vzpoměli jen těmi 4 auty + ten "vrak" a několika fotografiemi na panelech. 1203 tam byla asi na 3 foto, vždy druhý model (zapuštěné kliky, hranaté nárazníky...).

Nebylo to špatné, ale docela mě to zklamalo. Linku jsem viděl za plného provozu v Boleslavi, ty veterány znám z muzea (tu 1202 sanitu ne), prototyp byl sice zajímavý ale mezi těmi leštěnkami vypadal hrozně. Odjel jsem ještě před tím než měli mluvit o historii, třeba tam bylo něco zajímavého.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne květen 31, 2009 8:31 pm    Předmět: Citovat

Die typiše bömishe akcen, hudba úspěchy nic fotit a vývoj plnej starejch kousků dovezenejch z MB, z vrchlabí tam snad byl akurát Pickap fabia trn žlutej co vo něm všichní vědi, ten prototip trosky je zajimavej kousek použily vše co šlo z 1202 ( masku, na levý straně za sebou 2x okno ze třetích dvéří tzv. šoupačka, větrák topení pod nohama spolujezdce) jinak na parkovišti bylo možno zhlédnou nedodělanou, ale již zasklenou Škodu 720 Combi, přijezdivší po vlastní ose hnanou vlastním motorem Cool z pamětníků co ji dělali žije už jen jeden karosář, aspoň že první jízdu po znovuoživení absolvovala do svího rodiště Very Happy, sanita 1202 měla na masce nápis /jezdím bez podpory škoda auto/
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po červen 01, 2009 5:36 am    Předmět: jezdím bez podpory škoda auto Citovat

Jo, toho nápisu "jezdím bez podpory škoda auto" jsem si taky všiml.. ale ta 720 mi unikla...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
luk



Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 31
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po červen 01, 2009 9:52 am    Předmět: Citovat



I v Pardubicích byl tento nápis...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
panny



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 118
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: út červen 02, 2009 5:33 pm    Předmět: Citovat

Jestli to není tím, že je to bylo to samé auto
Laughing
ono tu vůbec proběhlo takové tematické setkání
_________________
se mnou přijede zákon
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út červen 02, 2009 6:34 pm    Předmět: 1202 sanita Citovat

Ano, ta 1202 sanita to téměř jistě byla, ale ta policejní na foto ne. Stála tam policejní (VB) 1201STW.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PeS



Založen: 16.7.2007
Příspěvky: 111
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: so červen 13, 2009 3:55 am    Předmět: Citovat

Když se tady mluví o tom Vrchlabí, mám mezery ve vzdělání, moc toho nevim, co se tam jak vlastně dělalo a rád bych se přiučil. Může mi někdo doporučit nějakej článek na netu, nebo třeba nějakou knížku? Nebo nějakýho sdílnýho člověka? Laughing Cosi jsem slyšel o karosárně Petera, pak to znárodnili a údajně tam dělali tudory STW a sanitky, pak snad 1201 (netušim zda sedany, STW, nebo nějaký speciality), pak se tam dělaly 1202 (to je jediný, co vim jistě, mám slovo Vrchlabí na jakémsi hliníkovym plíšku vedle pantu kapoty Laughing ) a pak rovnou 1203jky? Abych to trochu upřesnil, nejvíc mě zajímá doba přechodu z tudora na 1200, tedy začátek 50. let. Slyšel jsem něco o tom, že tam měli problém se zavedením výroby celoplechových aut, a že se tam někdy v roce 52 či 53 vlastně ani žádný auta neudělaly... Ale to se mi zdá docela divný, co by tam takovou dobu dělali?? Jestli by mi někdo dokázal tuhle, pro mě, zamlženou dobu osvětlit, budu rád Wink Dík
_________________
všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Srazy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com