Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Giskard
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 12 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: čt únor 01, 2007 4:12 pm Předmět: Teploměr |
|
|
Potřeboval bych radu. Kde opravuji teploměry?? V Motexu už to nedělají. Pán co to dělal zemřel a nikdo jiný to nedělá.Po dotazu mi řekli,že o to byl malý zájem a tak s tímto skončili Nemám ted žádný funkční a nevím kde to ještě opravují |
|
Návrat nahoru |
|
|
panny
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: čt únor 01, 2007 5:54 pm Předmět: |
|
|
to je divný, ještě v létě to dělali _________________ se mnou přijede zákon |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 01, 2007 6:42 pm Předmět: |
|
|
Tak tam asi budes muset nabastlit elektrickej a to se mi nesmejte, to jednou ceka vsechny. ja osobne bych to vyresil nasledovne: Vezmu palivomer a teplomer, voba rozeberu, prehodim stupnici, poskladam dohromady. Elektricky se to zapoji tak, ze prostredni vyvod pripojim na 15/54, jeden krajni na elektricky cidlo teplory a druhej krajni pres reostat na zem, hodnoty to chce vylaborovat a uverejnit pro pristi generace. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pizzaman
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: so únor 03, 2007 8:55 pm Předmět: |
|
|
To "elektrické" řešení bylo v jedné z mých oktávií a byl na to použit teploměr ze Š 120, která byl dokonce nabastlenej do rámečku od původního teploměru. Podle všeho s tím nebyl zásadní problém, ostatně jako s oktávkou obecně, rpotže jsem neslyšel o tom, že by někdo tohle auto uvařil.
Alvovo zapojení neznám, ale myslím, že dokonce není problém aplikovat to čidlo do tělesa vodní pumpy. Zajímavou otázkou bude pak vměstnání toho budíku teploměru do tělesa toho éterového. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so únor 03, 2007 10:13 pm Předmět: |
|
|
Picamane, kdyz si to prectes este jednou, tak se dozvis, ze se do teplomeru nic nebastli, ale do mechanizmu palivomeru, kerej v sobe elektrickej system ma se naimplantuje stupnice z teplomeru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pizzaman
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: ne únor 04, 2007 6:56 am Předmět: |
|
|
Tak to se omlouvám, skutečně jsem to přehlédl. Zřejmě to tedy jde i tímto způsobem. Přesto bych asi preferoval přehození střev ze stodvácovýho teploměru, kterých bude jistě dost.
Na druhou stranu mě zajímá, jak co nejméně destruktivně sejmeš ten hliníkovej ráfek z oktáváckýho budíku. Mě se to vždycky i přes maximální opatrnost moc nepovedlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Základna
Založen: 26.12.2006 Příspěvky: 149 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne únor 04, 2007 5:36 pm Předmět: |
|
|
To totiž nejde, hliník je měkký a ten rámeček je výměnný. Akorát už není. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po únor 05, 2007 10:10 am Předmět: |
|
|
Při sundavání máš až dva pokusy snad to vyjde kouknu jestli nˇákej nemam. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po únor 05, 2007 7:48 pm Předmět: |
|
|
No, i kdyz to lehce vozvejkas, tak jakmile se to namontuje do palubni desky, tak je to tam utopeny a nejni to videt. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po červen 01, 2009 9:55 pm Předmět: |
|
|
Alvo můžeš to nakreslit názorně? Předělal jsem číselník z teploměru do palivoměru, sedne tam s menší úpravou pro ručku, ale je tam zapojení poměrových cívek a bojím se, že Tvé schéma nebude fungovat. Vždy tam bude maximálně poměr půl nádrže ( minimální hodnota ). Zkus to pls nakreslit a já to klidně zkusím v praxi. Díky. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 02, 2009 7:41 pm Předmět: |
|
|
Hale vem cidlo teploty, vohrej ho na 80stC a zmer mu vodpor, Tedle vodpor si pak vopatri pevnej, ten pak zapojis na jeden z krajnich vyvodu palivomeru a druhej fous das na kostru, na druhej krajni vyvod das na cidlo, na prostredni pripojis na neukostrernej pol baterky pres klicek, cili ho spojis treba se strednim vyvodem vopravdovyho palivomeru nebo spolecnym polem kontrolek dobijeni a mazani. kdyz ti ten teplomer bude chodit vobracene, tak akorat prehodis krajni vyvody mezi sebou. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st červen 03, 2009 12:29 pm Předmět: |
|
|
Ale taky to lze řešit tak, že ze zátky chladiče vyvedeme hadičku do tlakoměru, kterou pomocí Matematicko fyzikálních tabulek a empirie přecejchujeme na teploměr, případně na palubku vylepíme převodní tabulku
Ale...
Opravy klasických teploměrů najdete tady:
http://opravyteplomeru.cz/ _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červen 03, 2009 6:45 pm Předmět: |
|
|
Nojo, ceny Motexu (ca 200kc) to sice nejsou, ale furt je to lepsi jak RCG. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: út červen 09, 2009 10:17 am Předmět: |
|
|
Ceny v motexu to an nemohou být, protože tam měli staré zásoby všeho.
Dneska se kapilára objednává zo Švajcarska, obal je na zakázku z Německa, a jen náklday na jeden teploměr činí cca 350 kč.. takže tak
Ale jak řikáš pořád lepší než řetězem.,,, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Starej
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 15 Bydliště: Třemošnice (přes týden Brno)
|
Zaslal: st červen 10, 2009 7:15 am Předmět: |
|
|
Já jsem přestavbu na elektrický teploměr z palivoměru udělal dle návodu a funguje bezvadně. Jen tam ještě neni ten odpor, aby se stupnice řádně "zkalibrovala". Změřil jste už někdo, jaký se tam má dát? Já bohužel nemám jak změřit... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|