Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út květen 26, 2009 7:48 pm Předmět: Vrchlabí |
|
|
No, já s tím počítám... ale jedu Formanem, protože jedna 1203 má nabastlenou Trnavskou masku a druhá (pohřebák) nejezdí (a kdyby jezdila, budí moc hrůůůůzy ). _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: ne květen 31, 2009 10:16 am Předmět: |
|
|
Věsíte někdo někam fotky? |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: ne květen 31, 2009 11:11 am Předmět: FOTKY |
|
|
No, fotky... já mám jen fotku té cedule ŠKODA Vrchlabí... protože i na těch plánkách a podobně byly červené upozornění "ZÁKAZ VNÁŠENÍ TECHNIKY PRO ZÁZNAM OBRAZU" (nebo tak nějak), byl jsem pravděpodobně jedniný, kdo foťák a mobil zamknul do auta...
Jinak to nebylo špatné, ale z pohledu člověka který se zajímá o veterány nezajímavé.
Prohlídka výroby prototypů, byly tam kusy Yetiho a Fabie S2000, pak nějaká expozice venku, hasiči, svezení na testovacím polygonu, stan se všemi současnými modely škoda, prohlídky výrobní linky.
Linka sice stála, ale vidět tam něco bylo. Ovšem kdo byl někdy v Boleslavi, tomu to připadalo jako nějaká mini montovna. V jednom místě bylo předvádění montáže podvozku do karoserie i s výkladem, vždycky to jako namontovaly, pak zase spustily dolů a znova...
Na konci linky (nějak druhou místnost od konce, před tím jak se lepí ochranné folie), byla miniexpozice veteránů. Stál tam Ford A, Tatra 57, Škoda 1101, 1201STW, 1201 policejní (VB), 1202 sanita, vše krásně naleštěno, nádherné kousky... potom tam byl V. prototyp 1203 (s 1,5l motorem) v naprosto žalostném stavu, koroze, loupající se lak, pomačkaná střecha, celkově omšelý vzhled, prostě pěts na oko. Za ním ještě 130GL, Favorit a Felicia.
Na starší modely si vzpoměli jen těmi 4 auty + ten "vrak" a několika fotografiemi na panelech. 1203 tam byla asi na 3 foto, vždy druhý model (zapuštěné kliky, hranaté nárazníky...).
Nebylo to špatné, ale docela mě to zklamalo. Linku jsem viděl za plného provozu v Boleslavi, ty veterány znám z muzea (tu 1202 sanitu ne), prototyp byl sice zajímavý ale mezi těmi leštěnkami vypadal hrozně. Odjel jsem ještě před tím než měli mluvit o historii, třeba tam bylo něco zajímavého. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne květen 31, 2009 8:31 pm Předmět: |
|
|
Die typiše bömishe akcen, hudba úspěchy nic fotit a vývoj plnej starejch kousků dovezenejch z MB, z vrchlabí tam snad byl akurát Pickap fabia trn žlutej co vo něm všichní vědi, ten prototip trosky je zajimavej kousek použily vše co šlo z 1202 ( masku, na levý straně za sebou 2x okno ze třetích dvéří tzv. šoupačka, větrák topení pod nohama spolujezdce) jinak na parkovišti bylo možno zhlédnou nedodělanou, ale již zasklenou Škodu 720 Combi, přijezdivší po vlastní ose hnanou vlastním motorem z pamětníků co ji dělali žije už jen jeden karosář, aspoň že první jízdu po znovuoživení absolvovala do svího rodiště , sanita 1202 měla na masce nápis /jezdím bez podpory škoda auto/ _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: po červen 01, 2009 5:36 am Předmět: jezdím bez podpory škoda auto |
|
|
Jo, toho nápisu "jezdím bez podpory škoda auto" jsem si taky všiml.. ale ta 720 mi unikla... _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk
Založen: 25.1.2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: po červen 01, 2009 9:52 am Předmět: |
|
|
I v Pardubicích byl tento nápis... |
|
Návrat nahoru |
|
|
panny
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: út červen 02, 2009 5:33 pm Předmět: |
|
|
Jestli to není tím, že je to bylo to samé auto
ono tu vůbec proběhlo takové tematické setkání _________________ se mnou přijede zákon |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út červen 02, 2009 6:34 pm Předmět: 1202 sanita |
|
|
Ano, ta 1202 sanita to téměř jistě byla, ale ta policejní na foto ne. Stála tam policejní (VB) 1201STW. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: so červen 13, 2009 3:55 am Předmět: |
|
|
Když se tady mluví o tom Vrchlabí, mám mezery ve vzdělání, moc toho nevim, co se tam jak vlastně dělalo a rád bych se přiučil. Může mi někdo doporučit nějakej článek na netu, nebo třeba nějakou knížku? Nebo nějakýho sdílnýho člověka? Cosi jsem slyšel o karosárně Petera, pak to znárodnili a údajně tam dělali tudory STW a sanitky, pak snad 1201 (netušim zda sedany, STW, nebo nějaký speciality), pak se tam dělaly 1202 (to je jediný, co vim jistě, mám slovo Vrchlabí na jakémsi hliníkovym plíšku vedle pantu kapoty ) a pak rovnou 1203jky? Abych to trochu upřesnil, nejvíc mě zajímá doba přechodu z tudora na 1200, tedy začátek 50. let. Slyšel jsem něco o tom, že tam měli problém se zavedením výroby celoplechových aut, a že se tam někdy v roce 52 či 53 vlastně ani žádný auta neudělaly... Ale to se mi zdá docela divný, co by tam takovou dobu dělali?? Jestli by mi někdo dokázal tuhle, pro mě, zamlženou dobu osvětlit, budu rád Dík _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|