Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] olej do motoru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út květen 26, 2009 3:57 am    Předmět: Citovat

Škoda a.a.s. odporúča pre spomínanú Feliciu olej o jeden výkonnostný stupeň nižší (nie o dva), ale aj o jeden vyšší, pričom možno predpokladať že optimum k životnosti motora, ako i k nákladom na olej bude (snáď) tá prostredná trieda a tou je SG - aspoň ja to tak chápem - samozrejme, je to na každom, ako si to vysvetlí Wink
Inak olej M8AD (SAE 15W-50; API: SE) používam do motorov 776 (1221) a som rovnako spokojný. Hlavne, ak už je ten motor trochu viac vybehaný tak i v lete spoľahlivo maže a netečie toľko cez tie labyrinty - mám ten dojem. A súčasne v zime umožní spoľahlivý štart.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek 6



Založen: 8.12.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka

PříspěvekZaslal: út květen 26, 2009 10:38 am    Předmět: Citovat

Tak to mě M8AD překvapil Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cliffan



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 48

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 12:22 pm    Předmět: Citovat

a kolik litrů je celá náplň? Svítí mi kontrolka mazání ještě než zapnu motor. Doufám, že zhasne, až naleju nový.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 12:28 pm    Předmět: Citovat

3 litry oleje pro 1221ccm a 3,3 litru pro 1433ccm (DP vydání 1992)

Kontrolka mazání svítí vždycky než zapneš motor Smile
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 12:29 pm    Předmět: Citovat

12 - 3l
15 - 3,3l

to s tou kontrolkou nějak nechápu , ta normálně svítí než se nastartuje zhasne když je dostatečný tlak oleje
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cliffan



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 48

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 1:47 pm    Předmět: Citovat

aha, tak to je v poradku. Tak to abych hledal problem nekde jinde. Predchozi majitel zabudoval do auta nejaky elektricky obvod, ktery hlida motor pred poruchou. Hlasi mi poruchu a odpojuje mi proud Very Happy Manual k tomu zadni nemam, takze budu muset jit po kabelech pokus omyl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 7:25 pm    Předmět: Citovat

A to kdyz ti na dalnici prdne zarovka, tak ti to chcipne motor nasledkem cehoz to prestane i brzdit?
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Cliffan



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 48

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 8:52 pm    Předmět: Citovat

ja nevim poradne jak to funguje, ale jsou tam tri pridavne budiky cudliky na prepinani. Jako zatim co jsem koukal, tak to ma hezky vymysleny, jenom k tomu neni hold zadnej manual. Uz jsem mu napsal maila, tak jsem zvedavej...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po březen 14, 2011 9:36 pm    Předmět: Citovat

Bóže, tak si dám do google "ECU firmware upgrade TAZ 1203". Možná to dědek akorát blbě načipoval.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út březen 15, 2011 10:48 am    Předmět: Citovat

Hale, a taky k tý 1203 měl dědek mašinu na děrný štítky jako imperialisté u VW?

http://www.youtube.com/watch?v=aT3UOsQJFNQ
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Cliffan



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 48

PříspěvekZaslal: út březen 15, 2011 11:23 am    Předmět: Citovat

vlatne tam ma jenom pipak na nabijeni a mazani a ty budiky, ted jsem zjistil. A jde to vypnout, heureka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út březen 15, 2011 12:09 pm    Předmět: Citovat

Jo, to mě připomíná, jak sme s Arniem jednou přemisťovali oktávku, která nikomu nepatřila (nebo to tak aspoň vypadalo) a tam měl dědek nějakej strašně rafinovanej židoalarm, kterej spínal klakson přes čidlo mazání - dodnes nechápu plně princip a účel. Pochopitelně jsme o takové arcivypečenosti nevěděli.

Protože té oktávce nešly brzdy, tak mě Arnie táhnul, já měl zakvaltováno a v případě potřeby sem si přibržďoval motorem. Jenomže jakmile se motor víc roztočil, tak začal mazat a rozhoukal se klakson. Což je takové trochu nepříliš šikovné, když jedete za šera se ztetnutou oktávkou, snažíte se vypadat co nejmíň nápadně a před každou křižovatkou vám auto začne samo troubit...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út březen 15, 2011 6:03 pm    Předmět: Citovat

Lipskymu to troubilo, kdyz u mekdonalda ukroutil hardyspojku.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st březen 16, 2011 7:26 am    Předmět: Citovat

Dre, využít čidlo tlaku oleje není vůbec špatný nápad Wink . Já mám v trosce pískátko na kontrolu rozsvícených světel právě zapojené jedním koncem na + od obrysovek a druhý konec na čidlo tlaku oleje. Tudíž mi to nepíská už při zapnutí zapalování ale až poté, co je motor v běhu a jsou světla zhasnutá. Pískátko je napájeno přes Graetzův můstek, takže taky varuje před zapomenutými rozsvícenými světly. Škoda, že to nejde dát i na Warťase, připojit to na kontrolku dobíjení jsem nezkoušel, protože tam nejsou definovány pouze dva stavy zap/vyp. Embarassed
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st březen 16, 2011 7:29 am    Předmět: Citovat

Samozřejmě to hlásí i poruchu mazání, takže to chce motor nastavit /pokud to ještě jde palec dolu / tak, aby na volnoběh nepoblikávalo mazání.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com