Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zadní náprava 75/95

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:06 pm    Předmět: Zadní náprava 75/95 Citovat

Zdravim, mám otázečku - měnilo se něco na zavěšení zadní nápravy případně brzdách (jiný prasata/bubny, uchycení štítu atd...) mezi těmito ročníky (konkrétně těmito 2mi) nebo to zůstalo bezezměn? Taktéž diferák 4q/5q - jsou stejný nebo maj jinej převodovej poměr?

Vďaka
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:09 pm    Předmět: Citovat

Slovo má posim: Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 9:44 pm    Předmět: Citovat

P(r)osim P(r)osim! Wink
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: pá březen 06, 2009 4:55 pm    Předmět: Citovat

vše vypadá stejně - je to sterjné uchycení nápravy , trubky brzd , hadice taky na ty nový šroby na 89 nekoukej to je vyjebávka uchycení pásů (ale pod jeden se dává tažný , na 73 nebyla rezerva pod autem !?
máš to nafocený v pondělí to pošlem
sloupek řízení-převodka je tam porovnání starý(špinavá) a nový (rozebraná čistá) ten kloub je ze š 120(úprava) jinak origo jsou tam unašeče se šroubama a hadroguma díry jsou jinak(jedna určitě)
ale ty stejně chceš dávat hřeben
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 10:47 am    Předmět: Citovat

Ja sa ospravedlňujem, ale akosi mi táto téma ušla Embarassed
Nejaké zmeny tam samozrejme boli, ale je to zámenné - prevodový pomer v rozvodovke je rovnaký pre všetky benzínové motory. V brzdách sa zmenili síce zmenili brzdové valčeky, ale tie nové su za staré plne zámenné. Opačne to možné nie je, aj keď dnes prakticky nedostať nový typ valčekov - vyrába sa len ten starý a jeho výrobca tvrdí, že je vhodný aj pre nové typy brzdových sústav. No nie je to pravda - tak si na to dajte pozor Exclamation Hoci som výrobcovi niekoľkokrát písal a upozorňoval ho na tento fakt, stále sa nejak vyhováral. Može dochádzať k zavzdušňovaniu cez manžety týchto valčekov (a stáva sa to!). V hlavných brzdových valcoch používaných od roku 89 totiž nie sú tzv. ventily zbytkového tlaku a tým si vyžadujú použitie kolesových valčekov s manžetami typu "ATE". Ja to riešim tak, že pri výmene kúpim kolesový valček pre 1203 aj pre Favorit/Š120M a vnútro z toho škodováckeho valčeka namontujem do telesa valčeka 1203 - všetky tie "črevá" favoriťáckeho valca sú zhodné s črevami valca 1203 od modelu 89.
Rovnako je na týchto dvoch nápravách rozdielne vedenie rúrok a hadíc pre brzdovú kvapalinu, ale to asi vieš. Problém by teda mohol nastať pri montáži novej nápravy do starého vozu len ten, že bude treba prerobiť vedenie kvapaliny a privariť držiaky hadíc v priestore blatkíkov - ak nepoužiješ pôvodné vzperné ramená nápravy. Lebo tie z novej nápravy už možno nebudú mať privarené držiaky pre hadice, ako to bolo na starých modeloch.
Teda ide len o drobné úpravy, z hľadiska funkčnosti je to plne zámenné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 11:18 am    Předmět: Citovat

poznámka : jak se šáhne na brzdový trubky v 90% se musí vyměnit

no prostě jsou shnilé

nejlepší náhrada je měď
jen tak mimochodem za kolik ji kdo a kde kupujete ?
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 3:02 pm    Předmět: Citovat

No tak to jste mě potěšili. Samé dobré zprávy (jen sehnat kus brzdovejch trubek) Jo když už sme u toho - čím to máte zakončený? já tam mam "čočky" a ty nevim jak docíliti... Sad
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 3:29 pm    Předmět: Citovat

brzdový trubky beru ze š 120 nebo fav
podle délky (známe se takže jdu v mototechně do skladu a vyberu si)

jinak chi další pouze v mědi ale musí si je člověk udělat
metr mědi stojí 100kč a jeden holendr 10-12kč
čím udělat konce ?
http://www.aukro.cz/item573127589_pertlovaci_sada_na_medene_potrubi.html
jinak jsem si přípravek chtěl dělat podle knihy š 120
výkres můžu naskenovat a vložit
jinak jsem používal kulaté kleště pomalu a opatrně rozehnal konec trubky do trychtyřku (trubka musí být dobrá)
ten přípravek jehož odkaz jsem vložil je za slušnou cenu já kupoval za 680kč
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vitik



Založen: 1.2.2009
Příspěvky: 28
Bydliště: Semilsko

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 6:54 pm    Předmět: Citovat

Já to kdysi dělal na Oktávce opatrně dulčíkem proti kombinačkám. Sice znouze ctnost kterou se moc nechlubim, páč se jednalo o brzdy! Embarassed Ale fungovalo to dokud Okta neskončila ve vysoké peci, takže vlastně dobrýýýýýý Laughing Laughing
_________________
Když ji miluješ............není co řešit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 9:35 pm    Předmět: Citovat

No klasický rozvidlení neni problém - ty soudečky sou horší - uvidíme kam se vyhrabe přípraveček na aukru... Ale možná něco vymyslim...
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 10:27 pm    Předmět: Citovat

nemusí to být soudeček
udělám sken a vložím ho
zítra ti pošlu dvd http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/Nova_slozka_10/#IMG.jpg
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 12:01 pm    Předmět: Citovat

Jo na to sem koukal, ale už se mi stalo, že při tom kuželu to prostě nemam šanci dotáhnout (zůstane tam fuka) - proto soudeček...
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 3:34 pm    Předmět: Citovat

když jsem měl problém s dotažením stačilo závitníkem/očkem pročistit závity
sice se hůře shánějí a nebývají levné , ale dají se sehnat po burzách

ten přípravek co je na aukru je vcelku použitelný ale chtělo by to delší čepy na vsunutí do trubičky
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sestra 4



Založen: 6.7.2008
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 4:35 pm    Předmět: Citovat

Jo ale krátkej holendr moc nepročistíš... (ani zkrácení hlevy na soustruhu by nestačilo) - leda že by byla záprná
_________________
Š 1200 (zatím držící pohromadě)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com