Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 5:39 pm Předmět: Společné ND 1202 a 3 |
|
|
Pro někoho možná zbytečné téma, ale mě by to docela bodlo, co se Škodovek týče, jsem nováček. Co všechno mají společné 1202 a 3? A co z motoru 1433 pásne na 1221?
Naposledy upravil Mirek 6 dne čt leden 01, 2009 1:11 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 7:08 pm Předmět: |
|
|
Stačí vzít katalogy a podle čísel si zatrhnout shodné díly. Nejvíc shodných dílů mi vyšlo u 4kv. převodovky, vnitřek je stejný. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mistr Vlada
Založen: 6.12.2008 Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 31, 2008 9:17 pm Předmět: Motor Převodovka. |
|
|
No jestli chceš z autem jezdit a nemít ho pro parádu. Tak věci z 1203 se užčitě hodí i zhlediska finančního. Tak třeba motor a převodovka (převodovka nesmí být z posledního typu, ten jí má 5ti kvaltovou) Ale to určitě víš. Potom třeba koupíš Benzinový řepadlo asi za 600kč. Tím že ho koupíš tím myslím úplně nový třeba v Praze v Mototechně na 1203 na Bílý hoře. A pak mám ještě ve sví Oktávce rozdělovač ale ten údajně není ze starých zásob a někdo ho dělal jako repliku a už to prej nedělá.
No to jsou takový drobnosti ale určitě toho je víc myslím že i tlumiče ale nevim nevim.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt leden 01, 2009 6:37 pm Předmět: |
|
|
Taky přední světla, mluvíme-li o původní 1203. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: čt leden 01, 2009 7:09 pm Předmět: |
|
|
sestra 6 napsal: | Stačí vzít katalogy a podle čísel si zatrhnout shodné díly. Nejvíc shodných dílů mi vyšlo u 4kv. převodovky, vnitřek je stejný. |
No, tak tím bych si právě nebyl moc jistej. Nebo jak se liší například motory z 1202 a 1203 (motory 1221 cm3) ? U převodovky to zase podle mých katalogů nejsou jen kolečka, ale převodovka celá. Další věc je, že můžou být díly trochu jiné, ale fungujou (co třeba zadní brzdová prasátka z 1203 na 1202 - troskový maj pístek s pístní tyčkou jako jeden kus, ale nepasoval by i na 1202?)
Jde o to, že vy máte s těmito vozy zkušenosti, jediný co jsem donedávna věděl o záměnosti dílu ze Škodovek 1200-1-2-3 bylo, že posilovač z trosky je ten co potřebuju do Tatry.
Takže zkušení STW - maniaci, prosím raďte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampa Mc
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 29
|
Zaslal: po leden 05, 2009 9:01 am Předmět: |
|
|
Motor 1202 má na klice hliníkovýho šneka a šestišroubový uchycení setrváku,olejový filtr plsťový.1203 má na klice gufera, čtyřšroubový uchycení setrváku a plnoprůtokový filtr oleje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po leden 05, 2009 8:17 pm Předmět: |
|
|
Polomotor 1203 na plstenú filtračnú vložku oleja a s tesnením kľuky pomocou labyrintu (teda typ 997 a 776 do augusta 83) je plne zámenný za motor 1202. Problém by mohla robiť akurát predná nosná priečka motora, ktorá sa však dá jednoducho vymeniť.
Prevodovka 4° z 1203 je vnútrom tiež plne použiteľná na 1202. Tu je potreba:
1. prispôsobiť horné veko pre zasúvacie páčky z 1202, alebo použiť celé veko z 1202,
2. vymeniť vonkajšiu časť náhonu rýchlomeru z 1202,
3. vymeniť náboj s prírubou pre spojovací hriadeľ za náboj z 1202.
Zadný brzdový valec z 1203 má priemer D=19mm a 1202 má všetky tuším 25,5mm. Tesniace manžety tohto priemeru možno použiť z 1000MB, alebo z predných valčekov 1203 (používané do roku 8. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: po leden 05, 2009 9:38 pm Předmět: |
|
|
Dík za zprávy. Co víte dál? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po leden 05, 2009 10:38 pm Předmět: |
|
|
taky se musí obrousit kulička na který drží na výstupní hřídeli u trosky hardyspojka, 1202 má křížovej kloub, největší průser je při instalaci řazení na podlaze tedy víka se řadící pákou, musí se vyndat všechny součástky který maj zabránit zařazení dvou rychlostí u provedení víka převodovky na táhla pod volantem u 1202 i u řazení trosky, jsou totiž přidržovány víkem aby nevypadly a pokud je tam necháš tak ti napadaj dovnitř a sháníš novou převodovku, protože to víko s šaltrpákou je nepřidržuje, nikde vo tom nikdo nepíše ani slavný andrt, další problém je v tom že od 440 až po 1202 počítali s tim ze se tam budou dávat dva druhy řazení _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Naposledy upravil Kadlátko dne po leden 05, 2009 11:29 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po leden 05, 2009 11:06 pm Předmět: |
|
|
ale u trosky ne, takže vidlice řazení maj opracovanej odlitek pouze pro provedení s řadícím víkem na táhla. problém je v tom že je nezajímá tloušťka horních výstupů vidlic, protože u trosky je tam poměrně tenkej řadící čudl z víka spojenej s táhlama, u řazení na podlaze je šaltrpákou ovládanej takovej hliníkovej hranol kterej se když hejbeš šaltpákou doleva nebo doprava přesouvá a zabraňuje zařazení dvou rychlostí, protože u trosky ty výstupy vidlic jsou tlustší a drhnou vo ten hlíníkovej hranol a pak jdou blbě kvalty nebo i nejdou podle toho na co narazíš, jediná pomoc je ten hliníkovej hranol vyndat a zmenšit a zase ho tam vrátit né aby tě napadlo ho tam nedat vůbec, to porád řadíš dva kvalty upravit to dá někdy práci, ale vyplatí se to, pak aby ti ukazoval stejně tachometr musíš přehodit celý zadní výko převodovky i stim sroubovim kolem co je na výstupní hřídeli, jinak si budeš myslet, že ti rozbily auto, protože troska ten převod má pomalejší _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út leden 06, 2009 10:35 am Předmět: |
|
|
Dovolím si úplne nesúhlasiť, pretože vidlice sú zhodné na 1202 aj 1203 ako aj na ostatných modeloch 1961. A originál 1202 má predsa radenie vždy pod volantom.
Rovnako nie je potrebné meniť celé zadné veko a hnacie závitovkové koleso pre náhon rýchlomeru. Stačí vymeniť to ložisko s kolieskami v ňom Inak ak by sa aj ten náhon nevymenil, tak rozdiel rýchlosti skutočnej a indikovanej bude cca 10 %, teda ak 1202 pojde rýchlosťou 100 km/h, tak rýchlomer bude zobrazovať cca 110km/h. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: út leden 06, 2009 1:21 pm Předmět: |
|
|
když už to sundam z obou převodovek a je to stejný proč bych to ještě vevnitř přehazoval a k těm vidlicím, kdo to neviděl tak nepochopí ,prostě stejný nejsou, na trosce nejsou výstupy , na který tlačí řadící trn v podelném směru opracovaný na předepsanou tloušťku protože to není potřeba, prostě má osobní přímá zkušenost ze dvou vozů je taková a od určitý doby měly sanity 1202 řazení na podlaze, protože je spolehlivější, ať už při výrobě nebo při GO se to tam dávalo protože tam nedáš dva kvalty najednou, (pacoš s infarktem na nosítkách a dva kvalty najednou nejlepší kombinace) zkusim to nafotit _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 06, 2009 1:37 pm Předmět: |
|
|
No možná při GO, z výroby měly všechny 1202 řazení na volantu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 10:27 am Předmět: |
|
|
muj bicolor má původně kastli určenou pro sanity dolní přepážku průchody na přídavný topení origo držák na jednu mlhovku atd. a dekl na prostor převodovky není dodo ale origo , lemovanej kricí hadr nákym tkalounem včetně otvoru na řazení na podlaze jako všechny ostatní koberce. Je pravda že nevim jestli tam nepasuje dekl z menších bratří 440 až octavia TS1200, ale kam se dávalo ve výrobě řazení na podlahu???poslední octavie combi se stovkovejma světlama?nevim _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 11:04 am Předmět: |
|
|
Jo. Já právě měl v Pusince řazení na podlaze a dekl převodovky z oktávky, s tim že na volantový tyči byl ještě zbytek po původním řazení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|