Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
zimage
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha-Západ
|
Zaslal: pá říjen 17, 2008 12:02 pm Předmět: vymena podvozku na 450 |
|
|
cau panove, postavil jsem konecne novej podvozek (http://skoda.450.sweb.cz/rekonstrukce_podvozku/) a ted resim jak ho vymenit. Trochu bojim zkrouceni kasle, i kdyz je super vyvarena. Mate s tim nekdo zkusenosti na felicii/450?
Muj plan je nasadit hardtop, at to aspon trochu drzi a nechat zavreny dvere i kapoty, interier uz mam odstrojenej a behem par minut, to zvednout nahoru, vymenit podvozek a zase pustit dolu. Proste nebude to bez ramu dlouho.
dik za radu. Zimage |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá říjen 17, 2008 5:16 pm Předmět: |
|
|
Vyndej z toho akorat sedacky, dvere a haupny a normalne to zvednes, aniz by se to zkroutilo, na ten hardtop se vykasli. Uplne nejlepsi by bylo sehnat 4 silaky, kery to bafnou kazdej v jednom roku a ty tam ten podvozek pod to podstrcis. Takle sme delali stejsna, ale ten byl jeste privazanej hupcukem za strechu, protoze ta jeho kastle je podstatne tezsi. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zimage
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha-Západ
|
Zaslal: ne říjen 26, 2008 5:04 pm Předmět: |
|
|
Na hupcuk se vykaslu urcite Mam to naplanovany na pristi tejden, dam vedet jak jsem dopad. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Základna
Založen: 26.12.2006 Příspěvky: 149 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so listopad 08, 2008 10:17 pm Předmět: |
|
|
Echhm, tedy, tady je šťoura Základna, jen tak na okraj - neměla by mít 450 - když už si s tím člověk dá tu šílenou práci - bílý budíčky a třeba vepředu i vzadu nárazníky vcelku ???? |
|
Návrat nahoru |
|
|
zimage
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha-Západ
|
Zaslal: so listopad 08, 2008 10:38 pm Předmět: |
|
|
Základna napsal: | Echhm, tedy, tady je šťoura Základna, jen tak na okraj - neměla by mít 450 - když už si s tím člověk dá tu šílenou práci - bílý budíčky a třeba vepředu i vzadu nárazníky vcelku ???? |
Neboj vsechno bude, zatim to opravuju 8 let a potrebuju, aby mi to jeste chvilku vydrzelo.
Panove, vyfotte mi, prosim, nekdo drzak kladky rucni brzdy, predchozi majitel to prebastlil, kdyz tam daval oktavkovej podvozek a ja to potrebuju vratit na puvodni misto, aby mi lanovod nedrhnul o napravu a ram. Potrebuju vedet hlavne, kde to je na spartaku uchyceny. dik |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út listopad 18, 2008 8:46 pm Předmět: |
|
|
Sorry, nepřicházím s věcnou informací nýbrž s dotazem, co by se stalo kdyby se na zadní nápravě použilo to druhé oko k uchycení listového pera?
http://skoda.450.sweb.cz/rekonstrukce_podvozku/ipage00021.htm _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: út listopad 18, 2008 11:01 pm Předmět: |
|
|
Taky jsem nad tím už párkrát uvažoval, že se to přece musí prohnout naskrz ... ale kupodivu pokud máš správné tlumiče, funguje to jak má a akorát máš pak zadek drobátko níž. Jestli jsi repasoval (=nakovával či jinak napružil) lisťák, tak by se to do toho nižšího oka mělo dát, ne ? (teda pokud z toho nechceš mít offroad . ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st listopad 19, 2008 6:39 am Předmět: |
|
|
Možná mi hlava nebere, o kterém oku je řeč, ale ty třídírové plechové závěsy lisťáku jsou konstruovány tak, aby se daly použít obě díry k nastavení výšky zadku. Není to dávno, co jsem to přenastavoval ...teda furt je možný, že nevím wocogo v tom dotazu.
Je ale možný, že mám dnes v kondiciogramu křížek _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st listopad 19, 2008 10:55 pm Předmět: |
|
|
No je to přesně ono...tam kde teď drží listové pero, tak co kdyby se to dalo o díru níž. Co by se stalo? Podle mě by to šlo, ale nějak si nedovedu představit co se bude dít? Kola nebudou tolik do A u prázdného auta, neuveze tolik ale při prázdném autě bude mít lepší chování / nesjíždět tolik pneu po bocích? Nebo co se vlastně stane? Oba odpovídáte správně _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
zimage
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha-Západ
|
Zaslal: st listopad 19, 2008 10:56 pm Předmět: |
|
|
Rancher napsal: | Možná mi hlava nebere, o kterém oku je řeč, ale ty třídírové plechové závěsy lisťáku jsou konstruovány tak, aby se daly použít obě díry k nastavení výšky zadku. Není to dávno, co jsem to přenastavoval ...teda furt je možný, že nevím wocogo v tom dotazu.
Je ale možný, že mám dnes v kondiciogramu křížek |
Nemas krizek, mas pravdu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: út prosinec 02, 2008 4:15 pm Předmět: |
|
|
Kounect: když to dáš do spodní díry (= oko pera blíž oku na poloose), tak
- zadek auta je níž
- kola nezatíženého auta nejsou tak moc do V = lepší jízdní vlastnosti poprázdnu, gumy se sjíždějí rovnoměrněji
- při naložení ale zadek více klesne = menší nosnost (aniž by ti drhly zástěrky . )
Když to dáš do vrchní díry, tak je to naopak - vyšší zadek, kola víc do V, gumy sjeté po bocích, horší jízdní vlastnosti (už si někdy jel na koze nebo řídil motorový člun ? . )) ale zase větší nosnost aniž by auto "drhlo prdelí".
Čiliže se rozhodni podle stavu listového pera (jestli máš staré vyšolichané unavené, dej do vrchní díry) a hlavně plánovaného způsobu využití. Pokud chceš semtam jet na sraz s osádkou dvou až tří lidí bez věcí, vol lepší jízdní vlastnosti (=spodní oko), pokud chceš s autem "stavět barák" nebo jezdit s hodně lidma a věcma, vol vrchní oko a ještě si lisťák nechej napružit/zesílit. Poprázdnu pak budeš sice vypadat jak gazík, ale zase s přehledem uvezeš 7 lidí s věcma : ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st březen 11, 2009 10:07 am Předmět: |
|
|
Diky za odpovedi...davam ram teda na nizsi zatizeni a lepsi ovladatelnost
Jeste otazka ohledne medenych trubek, nevite nekdo kde v Praze sehnat v metrazi? Cca ceny? Prumer 5 (brzdy?) a 8 (palivo). Kolegu zimaga jsem uz oslovil po sz, nicmene vic hlav vic vi, tot se ptam i zde. Diky. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st březen 11, 2009 10:22 am Předmět: |
|
|
Kolega Zimage taky u mi něco má Teď su ale dva dny v SRN. Tak se ozvi, mám to připravený v autě _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
zimage
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha-Západ
|
Zaslal: st březen 11, 2009 1:17 pm Předmět: |
|
|
Burák napsal: | Kolega Zimage taky u mi něco má Teď su ale dva dny v SRN. Tak se ozvi, mám to připravený v autě |
Jsem ve smrti Fakt zavolam. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: st březen 11, 2009 5:57 pm Předmět: |
|
|
ferona Holešovice... nejednoduší řešení, není to na metry ale na kg, ale když řekneš že chceš 10 m, zhruba vědí co to váží. Cenu už si nepamatuju, myslim že na celý auto to bylo něco kolem 500 Kč, ale už je to dlouho, možná šla cena Cu nahoru. Mají průměr 4, 5, 6, 8... atd |
|
Návrat nahoru |
|
|
|