Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út duben 22, 2008 7:21 am Předmět: 1202 vs 1203 |
|
|
Ahoj, mám tady otázku pro znalé, kteří mají tyto info v hlavě a budou je tu sázet od boku
Rozdíly mezi 1202 a konkrétně 1203 z r.v.1993.
Má ta troska pořád stejnej rám? Teoreticky šlo by na ní dát budku z 1202? Když ne, proč? Nehleďme teď na legální a papírové problémy, čistě z technického hlediska.
Důvod: Možná bych mohl mít zmiňovanou trosku, asi nejvíc by se my jednalo o diferák a poloosy - jsou už lépe dimenzované než na 1202? Ale i přes to se bavím o komplet rozdílech v autech.
Díky _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 22, 2008 7:23 am Předmět: |
|
|
Troska nemá rám. Má jenom takový pomocný polorám. V podstatě je to auto zespoda úplně jiné.
Naposledy upravil Predseda dne út duben 22, 2008 7:26 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1940 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út duben 22, 2008 7:24 am Předmět: |
|
|
Kounecte ????
I když, zase taková štejsna odpružená torzkama... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út duben 22, 2008 8:14 am Předmět: |
|
|
No jenom jsem se zeptal
Co kdyby...rád bych měl od poloos klid a když s nima všichni tak straší, jak praskaj tak teoreticky by to řešení bylo. Prakticky jak vidno nee _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út duben 22, 2008 9:27 am Předmět: |
|
|
Co pořád strašíte s těma poloosama. Mí Sedanové najeli dohromady cca 200 tis. km a jediná závada na poloose bylo vyštípnutí části kaleného kužele u klínku. Tak jsem ho tam "lípl" zpátky a pořádně "dotáhl" náboj. Netuším, jak trpí s 15-kovým motorem a původním diferákem, ale takové problémy mají i jiná zesílená auta, jako třeba Tatry 805, co se s nima závodí. Nejslabším místem na Sedanu byla malá životnost kuličkového ložiska, to ale mají užitkové verze a 1202 zesílené /širší/. To hlavní je, že při prdnutí poloosy neupadne kolo jako u Škodovek řady 1000 až 125. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 22, 2008 10:15 am Předmět: |
|
|
Strašíme.... mně na mých různých stejšnech praskla celkem třikrát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: út duben 22, 2008 11:53 am Předmět: |
|
|
Neblázněte... praská to těm, kdo to mají ve špatném stavu. Když jednou prdne poloosa tak se má vyměnit i nába s kuželem. Pak dáš novou poloosu a máš pokoj. Mě tedy zatím ještě nepraskla ( krome toho že sem jí měl povolenou a při rozjezdu mi bouchla do klínku a udělalo to ránu ( vyměnil sem radši níboj a bylo po problému). Pak sem taky zažil jistého kolegu, kterému prdla poloosa, dal novu, prdla zas, dal novu a na srazu v hradci ujel tak 10 km a prdla znova. Tak to je prostě jeho hloupost, že nevymění ( nebo aspoň neprotočí) kužel v náboji. Mám na to i výstružník, kterým se dá kužel napravit. Ale zatim sem to nezkoušel. Raději sem ho vyměnil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 22, 2008 4:44 pm Předmět: |
|
|
Ja mam s 1500ccm stejsnem a oktavkou kombi dohromady najeto pres 100 000km a poloosa mi nepdrdla ani jednou. Co se rozdilu mezi 1202 a 1203 tejce, tak je to uplne stejne reseny, akorat u 1203 sou vetsi loziska, ten kuzel je uplne stejnej. Jediny kdy sem videl prasknout poloosu, tak to se povedlo Maa, kdyz sem mel vod nej pucenyho stejsna a trochu sem mu poladil motor a vymenil spojku a kdyz sem ho vracel, tak s nim Maa ujel asi 5m, ozvala se rana a prestalo to jet. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: út duben 22, 2008 7:59 pm Předmět: |
|
|
Teda mě osobně ještě poloosa zaplaťbůh nerupla a s mojí oktou jsem najel cca 30 000km.Ale co byly v naší famílii oktávky,tak z vyprávění se to stalo asi jen jednou a příčina byla tehdy jednoznačná.Naši stavěli barák a Barča musela kmitat pro stavebniny a jednou si prej postavila hlavu a nejela. Odtáhnul jí prej musel Moskvič 412.
_________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 22, 2008 8:56 pm Předmět: |
|
|
No ono jde o minulost těch aut. U oktávek to zas tak moc nehrozí, u oktávkových kombíků víc a u stejšnů nejvíc. Důvod je samozřejmě přetěžování. Když si vezmete, kolik baráků ty 1202ky postavily... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rampa Mc
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 29
|
Zaslal: st duben 23, 2008 6:38 am Předmět: |
|
|
S tím musím jen souhlasit to by jsi nevěřil kolik pytlů cementu je schopna odvýzt. A za tu dobu co jsem ho měl všechno drželo jen gumy se musely měnit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st duben 23, 2008 3:07 pm Předmět: |
|
|
Jde namontovat na Sedana a spaky široké ložisko, pokud pouižiju domeček a náboj s 1202ky. Poloosy jsou stejný, néé. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: st duben 23, 2008 4:30 pm Předmět: |
|
|
No jasné a taky se to běžně dělalo Ale to s praknutím poloosy nesouvisí.
Poloosa praskná, když je nakur.. kužel. Ten se skoro vzdy nakur.. tím, že se poloosa povolí ( protože to nikdo nekontroluje) a následně se vymele a praskne. Pak dají lidi novu, ale už do načnutého kužele a dotáhnout to "tak na oko" bez momentáku a pak se divej, ze jim po 3t km praskne.
Poloosy se musí dotahovat momentákem a hlavně kontrolovat.
Povolená poloosa se pozná velmi jedonuše tím, že okolo matice vidíte roztříkaný olej, který vzlíná nakur.. kuželem.
Zatím mě to nikdy nezklamalo, a i na stejsnu sem takový olejový mapy objevil, nelenil sem dotáhl matici cca o pul otáčky na moment a bylo po problému. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt duben 24, 2008 6:51 am Předmět: |
|
|
A není povolená poloosa taky doprovázena zvukovými efekty /chřup-cink/ např při parkování, kdy se mění směr jízdy? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: čt duben 24, 2008 8:13 am Předmět: |
|
|
No ale to už je vážně hoodně povolená. To už si pak fakt koleduješ o průšvih, pač to drží jen pero, a to po pár set km nevydrží a střihne se, a tím uplně dokur... vnitřní kužel. A nekdo dá jen novou poloosu a diví se že pak zase prdne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|