Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 1:42 pm Předmět: |
|
|
A jo... omlouvám se, tle bylo fakt bezmyšlenkovitě a bez skrytého významu. Lakoval jsem s tím i Kombíka a taky Zombíka, ale nemám u sebe nikde fotky, tak jsem sem vhnětl tlety.
Dodal bych k tomu tedy na obranu čistoty předsedofóra ještě jenom malý dovětek - že rencek byl sice velice svižné a veskrze přátelské vozítko, ale i když měl motor ZCELA STEJNĚ ULOŽENÝ jako ŠKODA 1202 STW a taktéž velmi podobný obsah, tak to byla oproti štejsnám či oktávkám z hlediska údržby a oprav naprosto stejně debilní francouzská MRDKA, jako všechny ostatní debilní francouzské mrdky... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 7:03 pm Předmět: |
|
|
Předsedův Spokojený Pohled |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 7:47 pm Předmět: |
|
|
Pedy, tady ale byla rec vo vnitrni podlaze, tam bych klasickej, teda cernej tlumex nedaval, pac je furt lepkavej, prilepi se na ty filce a kdyz to pak sundavas, rozerves ten filc. ja si myslim, ze na vnitrni stranu podlahy je celkem jedno jaka tam prijde barva, protoze pokud je dobre pripravenej zaklad, tak tam drzi v podstate cokoliv, jenom bych se vyvaroval krehkejm barvam typu hemerait nebo nitro. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 8:28 pm Předmět: |
|
|
Jj,já myslel zvenčí.Zevnitř bych ho taky nedával.Už jen kvůli tomu odéru,co má _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá duben 11, 2008 9:26 pm Předmět: |
|
|
Aha...to jsem si nevšim. To je pak samozřejmý.
A co se týče "venkovních" částí - třeba rámu, tak se mi u Alkytonu osvědčilo nechat první vrstvu pořádně zaschnout - třeba dva dny a pak na to dát další vrstvu. Když do toho pak buchne kamínek, tak se kupodivu odloupne jenom kousek té vrchní vrstvy a kov bude dál chráněný. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so duben 12, 2008 7:06 am Předmět: |
|
|
LeDocteur napsal: | Dodal bych k tomu tedy na obranu čistoty předsedofóra ještě jenom malý dovětek - že rencek byl sice velice svižné a veskrze přátelské vozítko, ale i když měl motor ZCELA STEJNĚ ULOŽENÝ jako ŠKODA 1202 STW a taktéž velmi podobný obsah, tak to byla oproti štejsnám či oktávkám z hlediska údržby a oprav naprosto stejně debilní francouzská MRDKA, jako všechny ostatní debilní francouzské mrdky... |
BVP! _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po duben 14, 2008 9:56 am Předmět: |
|
|
Tak jsem kontaktoval na popud článku Jak vyzrát nad korozí II z odkazu od kolegy jednoho človíčka ve zmiňované firmě Industry Coating s.r.o. a dozvěděl jsem se spoustu zajímavých informací.
Antikorozní barva CONPRIMER ACP 10-00 je připravena na průmyslové aplikace - mostní pilíře apod. - v extrémně agresivním prostředí mořské vody atd. Doporučuje její aplikaci na ručně očištěný a rzi zbavený povrch ( ručně = kartáč, tryskání být nemusí ). Aplikace 2,4 - 2,6 tryskou při 4-5 barech, štětcem moc nedoporučoval ale nezeptal jsem se proč.
Když jsem se zeptal na srovnání suříku a nabízenou barvou, tak řekl, že suřík je samozřejmě o něco lepší, ale zase ne o moc a díky tomu, že se nevyrábí, tak je tato volba jedničkou. Musím říct, že to není obchodní zástupce který by se snažil za každou cenu prodat.
Co se týče EXTRA VIN 20-00, tak povídal že bylo s úspěchem vyzkoušeno, ( stejně jako píše autor článku ), ale povídal ani nenadchne, ani neuškodí. Spíš zbytečné a bohatě stačí samotné ACP 10-00.
Takže já jsem se rozhodl a zkusím použít právě tuto barvu.
( p.s. po jejím obdržení je potřeba ji okamžitě spotřebovat, protože schne vzdušnou vlhkostí a moc dlouho doma nevydrží. Příklad - na podzim natřu spodek, objednám barvu na podzim. Jestli mi něco zbylo z jara, tak smolík bo to už rozhodně není použitelné. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš Matyska
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 94 Bydliště: Líně
|
Zaslal: po duben 14, 2008 4:48 pm Předmět: |
|
|
Tak se za rok nezapomeň pochlubit,jak to drží _________________ Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út duben 15, 2008 7:31 am Předmět: |
|
|
U toho ACP 10-00 je deklarovaná vysoká tvrdost, což právě není vhodné na podlahu, která se prohýbá nejen pod tlakem nohou ale i kroucením při jízdě. Navíc se musí koupit kilovka, a ještě si to nechat poslat z Ostravy. Já radši zkusím Penetrátor a Alkyton hladký, Penetrátor povoluje i zavlhlý povrch a Alkyton je vysoce pružný. Holt jen to schnutí je delší. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: čt duben 17, 2008 6:12 am Předmět: |
|
|
sestra 6 napsal: | U toho ACP 10-00 je deklarovaná vysoká tvrdost, což právě není vhodné na podlahu, která se prohýbá nejen pod tlakem nohou ale i kroucením při jízdě. Navíc se musí koupit kilovka, a ještě si to nechat poslat z Ostravy. Já radši zkusím Penetrátor a Alkyton hladký, Penetrátor povoluje i zavlhlý povrch a Alkyton je vysoce pružný. Holt jen to schnutí je delší. |
Toť vyjádření človíčka z vývoje...
ACP 10-00 je pevna barierova barva, ktera castecne nejakou pruznost ma. Vzhledem k tomu ze tuto barvu jiz aplikovali x
desitek nebo mozna uz i stovka lidi na auta a vzdyky byly po 1-2 letech spokojenost tak si myslim, ze barva jako
protikorozni zakladni nebo podkladova pro takove ucely je vhodna. Ja jsem Vam psal, ze by bylo idelani na tento nater
naaplikovat na spodek jeste dalsi pruznou vrstvu a tim by jste docilil te pruznosti. Jinak vseobecne se spodek auta zas
neprohyba tak ze by tam nedrzely tvrde barvy. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt duben 17, 2008 7:40 am Předmět: |
|
|
No u aut, kterým se na tomto fóru nepřeje, je přední podlaha naprosto rovná a přední uchycení sedaček s ní pěkně cloumá. U aut, který mají přední podlahu podobnou dvoudřezovému mycáku, tak tam asi vydrží i tvrdá barva. U sedana je sice podlaha přerušena půlobloukem nad rourou rámu a zpevněna okolo krytu převodovky, ale i přes gumy na začátku vzpěr k průšlapu dochází. Ty prolisy to nepoberou. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne duben 20, 2008 10:03 pm Předmět: |
|
|
Hotovo, natřeno, jen co jsem komu udělal, že furt chcalo. Ten Penetrtor i Alkyton byl k neusušení, pomohly až kamínka s fukarem. Zatím to nechávám odkrytý, aby to vytěkalo. Howgh. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: čt březen 19, 2009 10:11 pm Předmět: |
|
|
Jak se množí zkušenosti a alkytonem a penetrátorem? Páchám záchranný práce na stejšně, tak jestli je to dobrá volba barvy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá březen 20, 2009 7:05 am Předmět: |
|
|
Kouknu se o víkendu pod koberečky a dám vědět. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pizzaman
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: pá březen 20, 2009 6:24 pm Předmět: |
|
|
co jsem já natřel před pěti lety a stojí to ve sklepě, kde odpadá omítka, tak je to sice zaprasený právě od tý omítky, ale nikde ani náznak koroze. To je jedna stránka věci.
Druhým důkazem je další škůdka s motorem předu, se kterou se denně jezdí po českých silnicích, tak tam po roce a půl se objevuje koroze, ovšem pouze na místech, která byla odřená.
Celkově shrnuto, tahle barva sice je trošku dražší než ty obyčejné, déle to schne, ale svoji funkci zcela určitě plní. Kua, já se asi stanu jejich dýler _________________ zase uklízím přes Aukro...
http://www.aukro.cz/show_user_auctions.php?uid=2701195 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|