Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] Hlava TAZ 1500 na PS-12???
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 7:51 pm    Předmět: Citovat

No tak s naší firemní mašinou se to vyřešilo tak,že letošní povinná ukázka se odehraje za pomoci starší,leč funkční mašiny "osmičky",která bude sloužit jako podniková do doby,než se PS-12 opraví.Jak to u Nás znam,zůstane tam ta osmička navěky.
DĚKUJI Vám za odpovědi,dokonce jsem se i přiučil něco navíc Cool
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 368
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 9:11 pm    Předmět: Citovat

pokud tam dáš 1500 hlavu tak se dostaneš cca na kompresní poměr cca 7:1 což je u motoru Spartak 445 Cool Arrow Idea
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 9:44 am    Předmět: Citovat

jojo s vývrtem ale hýbat nebudu, pač pak ty prlbémy s posunováním vložek nechci řešit. Já ale mám nově odlitý písty a tam pasuvjou ojnice bez převrtání ojničních ok, takže se nic posouvat nebude muset. Ale už sem pochopil díky Smile Hlavu mám feldáckou a písty sem si nechal odlít s "deflektorem" se stejným tvarem jako má felda. Vlastn to jsou písty z feldy, akorát s posunutým ojničník čepem a kratším tělem aby zvládli ten dlouhej hup...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 3:37 pm    Předmět: Citovat

A propos,když už se tu řeší věci ohledně "tuningu",jak se tváří legislativa na motor 1500 ccm v oktávce?To všichni,co ho tam mají,tak mají střeva 1500 v bloku 1200? Páč mam takový tušení,že na STK by se to asi soudruhům technikům moc nelíbilo,kdyby tam byla patnáctka,jak ji bůh stvořil.
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 5:12 pm    Předmět: Citovat

To neni tunniiinggg.... to je nutnost, protože 1201 stw se proste s timhle motrem nehejbe Sad hlavní je, aby nic nebylo poznat zvenku. Když si nekdo dá celý motor 1500 do octávky nebo sedana tak je podle me prase. Když nekdo vymění vložky písty kliku tak to zvenku ani odborník nepozná a je to jedno. Taky mi nikdo nevynadá když dám nový ložiska do zadního diferáku od SKF, když tehdy se dávaly od ZKL. Nebo třeba nalepený brzdový obložení místo nýtovanýho... s timhle to vidim stejně. Pokud vidíš originál... ať je vevnitř co chce Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 5:38 pm    Předmět: Citovat

Ehm,to jsem si myslel.
Ale jenom jednu věc.Jakto,že to nejni tuning??? Slovo tuning přeci v překladu znamená ladění,ve smyslu zvyšování výkonů motorů a strojovejch součástí za účelem trošku více rozpohybovat vozítko.
I když je to nutnost,je to tuning.
A tady pozor,páč většina lidí si myslí,že tuning znamená křídla,spoilery,mračítka a jiný úchylárny,který autům vůbec nesluší a přitom to má k tuningu v pravé podstatě daleko.
A ještě nakonec mého slovního průjmu,vůbec tenhle tuning na Oktávkách a jejích příbuzných neodsuzuju,páč už o tom taky cca dva roky přemejšlim Razz
Mimochodem Kozzle,hodně zdaru a až dojde na lámání chleba u mne,alespoň vim,kdo už něco podobnýho prošel a na koho se můžu obrátit Twisted Evil
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 6:30 pm    Předmět: Citovat

Ja mel v kombiku 1500 motor tak, jak byl vyrobenej a pri STK nikdo nerek ani hovno. Apropo tuning by mel znamenat ladeni za ucelem zvysovani vykonu, nekdo to dela upravou sani, karburace, vackovyho hridele u puvodniho motoru, nekdo prevrtava vnitrek nebo dava jinou klikovku s vetsim zdvihem, ale v posledni dobe prisla spousta lidi na to, ze staci vyvrtat do kastle 6mm diry a narvat tam modry ledky.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 8:20 pm    Předmět: Citovat

Ještě se dvakrát blbě zeptám.
1.Když teda budu dávat střeva 1500 do origo bloku,tak musim vyměnit i vložky? Já myslel že mají ty motory stejný vrtání.Že by to bylo v délce vložky?
2.Jak moc dobře/špatně jde ty vložky vyměnit? Já když jsem asi před třemi lety "boural" jeden starší blok do šrotu,tak se mi nezdálo,že by šly nějak dobře ven.
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 982
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 8:38 pm    Předmět: Citovat

Vlozky se menit nemusej, jenom musis dat nizsi pisty kvuli tomu, ze je tam vetsi zdvih. Vlozky treba meniz, kdyz ty pisty maj zakladni prumer a ty stary vlozky sou vybehany a musely by se vybrousit a tim padem by tam byla vule.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 8:42 pm    Předmět: Citovat

A jo,tak už to chápu.Díky.
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: čt březen 06, 2008 4:24 pm    Předmět: Citovat

no dobře, tak dejme tomu že jeto tunning.. ale přeci jen to nedělám abych z toho měl závodáka, a nebo snad "lepší" auto než někdo jinej. Dělám to proto, že s autíčkem chci jezdit i v dnešním provozu a co si budem povídat 45 potažmo 32 koní na sedana fakt není moc. Tak holt jdu cestou úpravy, ale jak říkám nesmí být zven ku nic poznat. To samé brzdy.. lepší je jistě moderní nalepené nezamaštěné obložení, i když to není "origoš". Tak tak to vidím.
Co se týče převrtání 72 motoru, ja bych raději víc nezkoušel.. už i výrobce doporučuje 72,5 pro druhej výbru jak maximum. Sice se dá jít až na 73,3 (73,5) ale podle me to bude na úkor snížení životnosti motoru, a bál bych se , že tam něco prdne.
Podle me dlouhej hup (tedy větší krouťák, výkonec se asi zas až tak moc nezvětší) se spojením s kratším (rychlejším) zadním diferákem, by mohl být dostačující k bezpečné a nehlučné a také úspornější jízdě se sedánkem Smile Ještě bych rád vyzkoušel zadní převod ze škody 1200 který (u některých verzí) byl 1:4,78, na místo klasického diferáku 1201 kde je 1,526 ( nebo tak nejak). Snad by to také mohlo pomoct. ( I když nechápu, jak soudruh do prvního sedana s 32 koňma mohl šoupnout 1:4,78 - no asi vedel proč to pak rušili no.
Máte někdo motor kde běhá v 12kovym bloku 15??
A další věc, Neví někdo vyjde-li ještě pouhé přebroušení feldácké origo vačky (260) na 280? nebo už se musí navařovat a pak brousit? Díkees Smile Rolling Eyes Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JirKa



Založen: 20.1.2007
Příspěvky: 45
Bydliště: MB

PříspěvekZaslal: čt březen 06, 2008 5:36 pm    Předmět: Citovat

felda má 240°, 280° už je skoro moc, řek bych
jo a jen hypoteticky, jsou na 1203 vepředu stejný bubny jako na 440 - Octavia? Arrow lze dvouprasátka vbastlit do 440+?
_________________
budoucnost patří aluminiu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rampa Mc



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: čt duben 10, 2008 11:16 am    Předmět: Citovat

Pokud se jedná o tu kliku na 1500-ku tak ji někdo nabízel ve veteránský burze za 2 kolíky na netu. Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com