Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Pohřebák
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Základna



Založen: 26.12.2006
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt leden 04, 2007 10:47 pm    Předmět: Citovat

Ondra napsal:
Pohřebních 1202 se opravdu asi moc nedochovalo. Občas se objeví zvěst, že údajně někde něco je, ale na vlastní oči to nakonec nikdo nevidí.
Sanitních 1202 se dochovalo víc. Ono vlastně odhadem tak 50% dochovaných stejšnů je původem sanitka, ale dříve či později předělaná na STW. Originál sanitek se přesto několik dochovalo, ale skoro se mi zdá, že je jich míň jak 1201 sanitek.
Na sanitky tu vlastně máme odborníky - Sestru 1,2,3 a tak dále....... Třeba nám řeknou více Rolling Eyes

Myslím, že je určitě víc 1202 než 1201, ale většina 1202 je předěláno na civilní verzi - někdy dost brutálně. V Brandýse nad Labem u radnice často parkuje stejšna,kterou přetřeli modrou štětkovkou včetně křížku, nechali i sanitní palubku a normálně s ní jezdí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Základna



Založen: 26.12.2006
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt leden 04, 2007 10:49 pm    Předmět: Citovat

Burák napsal:
Alë i sanity 1201 se pochopitelně dělaly. A to ve dvou verzích.

Ve dvou verzích ????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá leden 05, 2007 8:07 am    Předmět: Citovat

Základna napsal:
Burák napsal:
Alë i sanity 1201 se pochopitelně dělaly. A to ve dvou verzích.

Ve dvou verzích ????


Ok, myslel jsem typ 1200 krátká, dlouhá/dlouhá1201 Ale taky byly zelený vojenský, takže dvě verze Razz
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: po leden 08, 2007 12:35 am    Předmět: Citovat

Kucí neměli pohřebáky změněnej rám a přídavnou převodovku? vým že 1203 to měli před diferakem a kratší kardan, je to z důvodu pomalí jízdy na volnoběh před pohřebním průvodem. Wink
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 08, 2007 7:59 am    Předmět: Citovat

Tohle je zajímavá a jak je vidno snad nesmrtelná fáma Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po leden 08, 2007 8:14 am    Předmět: Citovat

Ale troska ten převod do pomala má. Sedan ani štejsna bych řekl, že istě né. Vona sama o sobě je tam jednotka dost do pomala a navíc tenkrát byli lidi zvyklí chodit rychle Smile

Pravda je ale hlavně taková, že za sedanama pohřební průvody moc nechodily. Ve městě se nechodí skoro nikdy (taky se většinou dělá kremačka) a na vesnici do šedesátejch let jezdily výhradně koně. Dokonce i já si ze svého dětství pamatuju, že minimálně polovina pohřbů byla s konima. Chození za jedoucí troskou je až moderní fenomén.

Podle mě primární využití nebylo jako pojízdná dělová lafeta, ale jenom jako transport mezi nemocnicí a márnicí, popřípadě márnicí a kostelíčkem.

Jediná odlišnost třeba u 1202 (mimo dveří) je speciálně utěsněná přepážka proti pronikání zápachů z prostoru pro rakev - přesně tak je to psáno v materiálech můzea v MB Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 08, 2007 8:35 am    Předmět: Citovat

LeDocteur napsal:
Ale troska ten převod do pomala má. Sedan ani štejsna bych řekl, že istě né.

Jediná odlišnost třeba u 1202 (mimo dveří) je speciálně utěsněná přepážka proti pronikání zápachů z prostoru pro rakev - přesně tak je to psáno v materiálech můzea v MB Smile


No dyť jasně, bavíme se v stejšnu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: po leden 08, 2007 10:32 pm    Předmět: Citovat

mám doma dvě fotky jak jde průvod po Unhošti za 1202 a nevypadá, že by klusali, v průvodu jde moje babička a má 180kg a ta víc jak 3km/hod nevyvinula, skusim to hodit na data a hodit to sem, jinak 1203 je snad ještě víc do pomala než 1202, první série 1203 měla motor a převodovku jak 1202, ale museli zesílit kliku, protože praskala těsně před setrvákem, 4kvalt ve 1203 vydržel při plný zátěži což bylo skoro pořád tak 30 až 40 tisíc km ale to melu vo něčem jinym, chtělo by to pamětnika co se v tom někdy hrabal. Wink
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út leden 09, 2007 7:17 am    Předmět: Citovat

Čoveče, ale jel jsi někdy se štejsnou ? Ta těch 3 km/hod na jednotku udělá v pohodě - i když to není takovej komfort jako s negativním overdrivem. Jak říkám, podle mě tenkrát primární využití bylo jiné a tak měli konstruktéři zamálo vymejšlet (a hlavně nechávat dělat) nějaký redukce, zkrácený kardany (což by znamenalo pochopitelně i zkrácenej rám) a podobný brajgloviny sériově...

180 kg ? A to ještě šla ? Tu fotku sem prosím určitě dej - už jen kvůli té babičce Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út leden 09, 2007 8:21 am    Předmět: Citovat

Naše motory v klidu snesou i nižší volnoběžné otáčky, takže to fakt mohlo jezdit i rychlostí pohřební chůze. Ale na dobíjení to už není, to blikání by řidiče asi dost s..lo. Zkuste to vy stejšnisti spočítat, jakou rychlostí to teda na těch vašich 16" kách na jedničku na volnoběh jede. Sestra 6
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
9Tr



Založen: 21.12.2006
Příspěvky: 76
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: út leden 09, 2007 5:54 pm    Předmět: Sestra Citovat

Ve čtvrtek dělám měření, schválně to nechám blafat a jak vedle mne půjdou Twisted Evil Cool
_________________
To máš z toho, s kým se to taháš, s ňákým anarchistickým bohémem, rudým bolševickým nokem!
Сегодня, завтра, Шкода.Tatra-lid, Škoda-lidi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2007 10:12 am    Předmět: Citovat

Zdravim Vas! Podla mojich informacii S1202 nikdy nemala redukcnu prevodovku. Tak ako pisal Doktor, ani by ju nebolo kam dat, je to technicky takmer nerealizovatelne. Proste sa tam nevojde a event upravy by vyzadovali uplne prekopanie zadnej casti ramu pripadne i karoserie apod.
Sucasne si dovolim tvrdit, ze poznamka o praskani klukoveho hriadela motora 1221 u prvych serii 1203jok a jej udajne nasledne zosilenie je nezmysel a znova technicky nepodlozeny Wink
Co sa tyka jazdenia na 1° vo volnobeznych otackach a este nedajboze znizenych, tak je dobre si uvedomit, ze miesta posledneho odpocinku su niekedy umiestnene aj v inej nadmorskej vyske, ako dom smutku, event. pohrebny ustav a teda by bolo taketo jazdenie celkom zaujimave Wink Predovsetkym tu na Slovensku, kde su cintoriny/hrbitovy obvykle v dedinach na kopci pri kostole (to je zrejme preto, aby pozostali este zopar rokov boli v kontakte so zosnulym aspon v tekutej forme, ked z toho kopca stecu podzemne vody priamo do ich studni) Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2007 3:00 pm    Předmět: Citovat

No dyť říkám, že je to snad nesmrtelná fáma...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2007 4:57 pm    Předmět: Citovat

Já jsem slyšel, že to mělo jen jiný konečko na prvním stupni Rolling Eyes
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne leden 14, 2007 12:22 am    Předmět: Citovat

Hlavní lágry na klice má troska od roku 1973 dělaný na tři postupný výbrusy to nikdy starý vergli neměli ty to měly litý z kompozice a pak stružený na přebroušenej průměr a troska ty hlavní lágry má zesílený já netvrdim že to měli sérijovky ikdyž pamětníci tvrděj že se to tam na prvních kusech oběvovalo též, každopádně je motor v trosce to nejhorší co jí mohlo potkat celková hmotnost až 2200KG hovoří za vše,myslim že u plnoprůtoku ten půměr eště zvedly. 1200 , 440,445a450 měli litý lágry i na ojnicích
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com